تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798748575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسافران ایران ایر در عراق سرگردان شدند/ یک مسافر: سه روز است ساک و چمدان مان را نداده اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مسافران ایران ایر در عراق سرگردان شدند/ یک مسافر: سه روز است ساک و چمدان مان را نداده اند جامعه > مشکلات مردم - اکثر مسافران پرواز ایران ایر از مبدا تهران به مقصد نجف، سه روز است دنبال ساک و چمدان خود می گردند. آنها آواره کشور غریبی شده اند و مشخص نیست بار و توشه آنها کجا مانده است.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسافران پرواز 3413 ایران ایر از مبدا تهران به مقصد نجف اشرف در عراق، سه روز است چمدان و ساک های خود را که در فرودگاه امام خمینی تهران تحویل این خط هوایی داده اند، تحویل نگرفته و برخی از آنها می گویند آوار دیار غربت شده اند. یکی از مسافران این پرواز به خبرآنلاین می گوید: ما روز پنجشنبه گذشته ساعت 16 و 30 دقیقه مسافر پرواز 3413 ایران ایر بلیت از تهران به نجف بودیم که با یک فروند هواپیمای ایرباس 300 مسافرت کردیم. مسافران این پرواز به صورت کاروان نرفته نبودند و مستقل آمده بودند. در فرودگاه نجف منتظر بودیم چمدان و ساکهایمان را بگیریم. اطلاع دادند فردا باید ساکها را بگیرید. مسافرانی بودند که از شدت اضطراب و بیچارگی توی فرودگاه نشستند گریه کردند. مسافری بود که بیماری قلبی داشت و قرصهایش را در چمدانی گذاشته بود که به نجف نرسیده بود. اکثرا مسافران نیز قصد ماندن در نجف را نداشتند و می خواستند به کربلا بروند. من هم اصل پول و تجهیزاتم در چمدان بود و پولی که همراهم بود کفاف نمی داد بروم جایی ساکن شوم.
موسی راوندی، در ادامه توضیح می دهد: از مسئولان فرودگاه پرسیدیم چرا چمدانها نیامده؟ گفتند هواپیما اضافه بار داشت و بخش عمده ای از چمدانها را نتوانستیم بیاوریم. پرسدیم چرا هشدار ندادید؟ ما باید بدانیم در کشور غریب وقتی از هواپیما پیاده می شویم هیچ پول و امکاناتی در اختیار نداریم.
او درباره پیگیری هایی که برای گرفتن بار و لوازم خود کرده، می گوید: سه روز است دست ما به جایی بند نیست. فردای روز پرواز گفتند بیایید بگیرید، رفتیم و متوجه شدیم چمدانها اشتباها به بغداد رفته است. امروز هم گفته اند بروید از نجف تحویل بگیرید. الان باید از کربلا تا نجف برویم که برای هر رفتن و برگشتن حدود 200-300 هزار تومان هزینه باید کرد. مطمئن هم نیستیم برویم و چمدانها در نجف باشد.
این مسافر درباره پیگیری های شرکت "ایران ایر" درباره مسافرانی که بارشان جا مانده، توضیح می دهد: هیچ کس از این شرکت نپرسید در طی این 3 روز مسافران کجا سکونت یافتند و چه آوارگی ای کشیدند. یک نفر از ایران ایر تماس نگرفت شما که ساکتان را تحویل نگرفتید چه کرده اید. نحوه پاسخگویی بسیار زننده کارمندان ایران ایر نیز آزار دهنده است. از عراق به تهران زنگ زدیم و آنها گفتند به ما ربطی ندارد. بعد هم می پرسیدند، کاری است که شده، حالا چه می شود کرد؟ این ماییم که باید بپرسیم مگر ما باید بگوییم چه می شود کرد؟ آنها پاسخگو نبودند و رفتارشان زننده بود و به هیچ وجه فکر نکردند کسانی که درکربلا آواره اند چه می خواهند بکنند.
این زائر عتبات درباره مشکل اقامت خود در عراق گفت: دوستی در این پرواز بود که وقتی مشکل ما را دید، برخی از مسافران را به منزل خود در کربلا دعوت کرد و الان سه روز است در منزل او سکونت داریم. متاسفانه عمده بار مسافران در تهران مانده بود و بعد هم اشتباها به بغداد رفت.
توضیح: خبرگزاری خبرآنلاین با شماره های اعلام شده روابط عمومی شرکت ایران ایر تماس گرفت، ولی کسی حاضر به پاسخگویی نبود. در صورت ارائه توضیح این شرکت، توضیحات عینا منتشر می شود.   17231  

کلید واژه ها: مشکلات خوانندگان - هواپیما -




یکشنبه 14 تیر 1394 - 15:40:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن