تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804263250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجاب و عفاف مکمل یکدیگر و رعایت آن الزام همگانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان: حجاب و عفاف مکمل یکدیگر و رعایت آن الزام همگانی است گرگان - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، حجاب و عفاف را مکمل یکدیگر دانست و گفت: رعایت همزمان این دو مقوله مهم اجتماعی، یک الزام همگانی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نذیری شنبه در جلسه گروه کاری بزرگداشت روز عفاف و حجاب در گرگان، اظهار داشت: مساله حجاب و عفاف تنها مختص بانوان نیست، بلکه همه افراد جامعه (آقایان و بانوان) باید آن را رعایت نمایند.
وی، رعایت حجاب و عفاف را یک اصل ضروری و موثر در پیشگیری از برخی آسیب های اجتماعی دانست و اضافه کرد: نباید تصور شود با رعایت یکی از این دو مقوله وظیفه خود را انجام داده ایم ،بلکه حجاب و عفاف مکمل یکدیگر هستند.
نذیری، با تاکید بر ضرورت احساس مسوولیت همگانی نسبت به رعایت حجاب و عفاف در جامعه و نیز در دستگاه های اداری و اجرایی، اضافه کرد: فرهنگ رعایت این مساله شرعی و قرآنی باید در همه بخش های جامعه نهادینه شود.
وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان دولت و ملت ، همزبانی و همدلی، تصریح کرد: این شعار استراتژیک باید همواره مورد توجه دولتمردان قرار گیرد و دلیل انتخاب آن بروز برخی فاصله ها بین دولت و ملت در سال های گذشته بود.
نذیری افزود: نامگذاری سال به این دلیل بود که دولت باید ملت را قبول داشته و ملت نیز به دولت اعتماد کند و این دو در کنار هم امور را به پیش برده و مشکلات را رفع نمایند.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، یادآور شد: مردم، مهمترین سرمایه اجتماعی و مورد اعتماد نظام هستند و مسوولان و کارگزاران بخش های مختلف با برخی اعمال و رفتارهای خود به این سرمایه و اعتماد عمومی خدشه وارد نکنند.
نذیری اضافه کرد: برای حفظ سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام، دستگاه های اجرایی و اداری باید دارای اتاق فکر بوده و مسائل این حوزه مهم را به خوبی مهندسی و برای آن راهکار ارایه نمایند.
به گفته وی در برنامه ششم توسعه کشور نیز توجه به موضوعات اجتماعی و فرهنگی بویژه مساله سرمایه های اجتماعی و از جمله بانوان و خانواده مد نظر قرار گرفته است.
وی همچنین بر لزوم برنامه ریزی مطلوب ازسوی دستگاه های اجرایی و اداری گلستان برای برگزاری مناسب ویژه برنامه های بزرگداشت 21 تیرماه روز حجاب و عفاف درسطح استان تاکید کرد.
دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گلستان نیز دراین جلسه با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام از طریق تهاجم فرهنگی و ترویج رفتارهای غیراخلاقی و بد حجابی به خانه ها نفوذ کرده اند، گفت: تنها راه مقابله با این آسیب های اجتماعی، آموزش مهارت های زندگی و افزایش آگاهی خانواده ها و افراد جامعه است.
محمد تمسکنی زاهدی افزود: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، 24 وزارتخانه و سازمان دولتی بعنوان متولی اصلی مصوبات این شورا با رویکرد رعایت حجاب و عفاف و حقوق شهروندی شناخته شده اند، ضمن اینکه سایر دستگاه های دولتی و غیر دولتی که به نوعی با ارباب رجوع دارند سرو کار دارند نیز باید مسائل این حوزه را رعایت نمایند.
وی گفت: ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان امسال 10 برنامه درحوزه حریم امنیت عمومی و 9 برنامه در حوزه حقوق شهروندی تدوین و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.
زاهدی از دستگاه های اجرایی گلستان خواست نسبت به تشکیل ستاد صیانت ازحقوق شهروندی براساس دستورالعمل ارسالی اقدام نمایند.
دراین جلسه همچنین برخی بانوان که بیشتر مشاوران دستگاه های اداری و اجرایی استان درامور بانوان و خانواده بودند، به بیان نقطه نظرات و برنامه های پیشنهادی برای 21 تیرماه روز حجاب و عفاف پرداختند.
استان گلستان یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت دارد.
/3039/1648



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن