تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819812312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت شوراي سياست گذاري صنعت آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۱۶ق.ظ)
با هدف رعايت اهداف اقتصاد مقاومتي؛ فعاليت شوراي سياست گذاري صنعت آغاز شد موج - مديرکل دفتر صنايع ماشين سازي و تجهيزات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با هدف توجه به اهداف اقتصاد مقاومتي و ضرورت استفاده از حداکثر توان داخلي شوراي سياست گذاري صنعت، ماشين آلات و تجهيزات صنعتي تشکيل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، کيومرث فروتني، مديرکل دفتر صنايع ماشين سازي و تجهيزات وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشيه مراسم جشن روز صنعت در اراک گفت: اين شوراي سياست گذاري صنعت بر اساس ضرورت هاي اقتصاد مقاومتي و با هدف حداکثر استفاده از توان داخلي و به رياست وزير صنعت، معدن و تجارت فعاليت مي کند.
وي ادامه داد: يکي از اهداف تشکيل اين شورا تحقق وظيفه حاکميتي وزارت صنعت، معدن و تجارت در اجراي مفاد قانون حداکثر استفاده از توان داخلي است.
فروتني اظهار کرد: بسياري از بازرگانان تمايل دارند از فهرست توانمندي هاي ساخت داخل آگاه باشند و با استفاده از تجهيزات ساخت داخل کالاهاي مورد نياز پروژه ها را فراهم کنند تا زمينه اشتغال و بهره وري از ظرفيت هاي سرمايه گذاري شده در کشور فراهم شود.
فروتني بيان کرد: در ماده 3 قانون استفاده حداکثر از توان داخلي در اجراي پروژه ها، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف شده که هر 6 ماه يک بار فهرست توانمندي هاي ساخت داخل را با ظرفيت توليدي آنها اعلام کند.
وي اظهار کرد: اين وزارتخانه موظف است براي تامين بازار واحدهاي توليدي از ثبت سفارش اين گونه توليدات خودداري کند تا از واردات آنها جلوگيري شود.
وي گفت: دشمنان سال هاست به جنگ اقتصادي روي آورده و درصدد فلج کردن کشور هستند، اما صنعتگران؛ افسران گرانقدر مبارزه با استکبار جهاني هستند و بحث تحريم ها نيز مقطعي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن