تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798911633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم به نقل از رهبری: شعر انقلاب باید در خدمت وحدت و رفعت ملی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جام جم به نقل از رهبری: شعر انقلاب باید در خدمت وحدت و رفعت ملی باشد تهران- ایرنا- روزنامه جام جم در شماره روز شنبه سیزدهم تیر در توضیح تیتر یک نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، اثرگذاری کم نظیر شعر را زمینه ساز ایجاد مسوولیت های سنگین برای شاعر خواندند و با تاکید بر ضرورت دفاع صریح شعر شرافتمندانه از جبهه حق در مقابل جبهه باطل و سلطه دستگاه های تبلیغاتی آن در دنیا، خاطرنشان کردند: شعر انقلاب، شعری است که در همین جهت و در خدمت اهداف انقلاب یعنی عدالت، انسانیت، وحدت، رفعت ملی، پیشرفت همه جانبه کشور و انسان سازی باشد.


این روزنامه با بازتاب عنوان بیماری های مزمن، محروم از حمایت های بیمه ای، آورد: شاید بشود درد مضاعف بیماری را تحمل کرد، اما ناتوانی مالی برای ادامه فرآیند درمان، با صبر و تحمل، قابل حل نیست. وقتی هم بیماری از نوع مزمن باشد و بیمه ها هم برای حمایت از بیمار، آستین همت را بالا نزنند، آن وقت رنج بیماری مزمن و رنج بی پولی، تبدیل به بحرانی می شود که عمق آن را فقط این گروه از بیماران، بخوبی درک می کنند. روز گذشته هم حسن هاشمی وزیر بهداشت به همین موضوع اشاره کرد و گفت: بیمه ها زیر بار حمایت از برخی بیماری های مزمن مثل بیماری های مزمن روانی و برخی سوختگی ها نمی روند.
روزنامه جام جم با انتشار موضوع پایتخت 4 اول شد، نوشت: سری چهارم سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم که از شبکه یک پخش می شود، در صدر جدول بیشترین بیننده و رضایتمندی مخاطبان قرار دارد. مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران در باره سریال های ماه مبارک رمضان، پایتخت 4 را به عنوان پربیننده ترین سریال ماه رمضان امسال معرفی کرد. سریال دردسر های عظیم 2 ساخته برزو نیک نژاد که از شبکه سه به نمایش درمی آید، در ردیف دوم قرار دارد.
سبـک قـرن، تیتر دیگر این روزنامه است. شب میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) جمعی از شاعران پیشکسوت و جوان و اهالی فرهنگ و ادب، مهمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند و یک بار دیگر چهره های شاخص ادبیات انقلاب در کنار جوانان با آثارشان خوش درخشیدند و نشان دادند که به تعبیر حضرت آیت الله خامنه ای، سبک جدیدی از لحاظ زبان، مضمون و محتوا در ادبیات امروز شکل گرفته است؛ سبکی که اگرچه هنوز نامی مشخص ندارد اما می توان از این سبک با عناوینی همچون ادبیات انقلاب یا سبک شعر جمهوری اسلامی یاد کرد.
روزنامه جام جم با انعکاس خبر شبکه خبری مستقل برای شفاف سازی، آورد: معاون برون مرزی رسانه ملی معتقد است که این شبکه در حال حاضر از جایگاه ممتازی در میان رسانه های جمهوری اسلامی ایران برخوردار است. محمد اخگری با اشاره به این که پرس تی وی تنها شبکه ای است که به زبان انگلیسی برنامه پخش می کند، به جام جم گفت: این شبکه در ابتدای تاسیس شعار «صدای کسانی که صدایی ندارند» را برای خود برگزید و در این هشت سال که از زمان آغاز به کارش می گذرد توانسته به این شعار جامه عمل بپوشاند. امروزه در بحران های منطقه خاورمیانه هیچ رسانه ای مانند این شبکه مشکلات مردم کشورهای درگیر را منعکس نمی کند.
این روزنامه یادداشت «مشکل بیماران مزمن را ریشه ای حل کنید» را به قلم محسن مصلحی نشر داد و در ستون سخن روز به موضوع «تکلیف سنگین آمانو» نوشته ی مراد عنادی پرداخت.
«سایه زیاده خواهی غرب بر مذاکرات»، «سرقت خودروهای شاسی بلند با یک تلفن»، «نقش های چالش برانگیز را دوست دارم» و «فرش قرمز زیر پای قلعه نویی و دایی» عنوان های دیگر روزنامه جام جم است.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9165**2002**9131



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن