تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799184004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با بهترین پیشنهادهای فرهنگی چهره‌ها خاطره بسازید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: از ماجراجویی در كارتینگ تا صبحانه‌خوری در لواسان!
با بهترین پیشنهادهای فرهنگی چهره‌ها خاطره بسازید




همیشه قرار نیست كه وقت‌های خالی ما در طول روز و هفته به خواب و استراحت بگذرد. آنقدر جای ندیده و كتاب نخوانده و سفر نرفته هست كه اگر از همین امروز هم استارت فعالیت‌های فرهنگی را بزنیم، وقت كم می‌آوریم.






برترین مجله اینترنتی ایران

مجله زندگی ایده آل - شقایق جعفری: همیشه قرار نیست كه وقت‌های خالی ما در طول روز و هفته به خواب و استراحت بگذرد. آنقدر جای ندیده و كتاب نخوانده و سفر نرفته هست كه اگر از همین امروز هم استارت فعالیت‌های فرهنگی را بزنیم، وقت كم می‌آوریم. اگر تصمیم‌تان را برای خواندن كلی كتاب مفید و سفر به شهرهای دور یا نزدیك گرفته‌اید، قبل از شروع نگاهی به پیشنهادهای فرهنگی چهره‌های محبوب هم بیندازید.

قفسه‌های همه ما پر از كتاب‌هایی است كه گهگاه تنها برای خانه تكانی جابجا می‌شوند. غافل از اینكه در میان آنها كتاب‌های نفیسی پیدا می‌شوند كه تجربه یك بار خواندن‌شان تكرار شدنی نیست. مجید مظفری هم از جمله بازیگرانی است كه عاشق خواندن كتاب است و از هر فرصتی برای سر زدن به كتاب‌های قدیمی‌اش استفاده می‌كند. او برای پیشنهاد كتابی به نام «اولین تماس تلفنی از بهشت» را انتخاب كرده است.

این كتاب از نوشته‌های محبوب اوست كه به گفته خودش بارها آن را خوانده است. او درباره پیشنهادش این طور توضیح می‌دهد: «این داستان آمریكایی پر از نكته‌هایی است كه با هربار تكرار خواندش از آن لذت خواهید برد. كتاب با ماجرای تماس تلفنی مردگان از جهان دیگر با خانواده‌شان شروع می‌شود؛ تماس‌هایی كه طی آن، این افراد از وضعیت زندگی خود در جهان دیگر برای اعضای خانواده‌شان می‌گویند. «میچ آلبوم» نویسنده آن به زیبایی صحنه‌های این تماس‌های تلفنی را سطر به سطر توصیف كرده كه خواندش خالی از لطف نیست.»

الیكا عبدالرزاقی: در كافه وانیل صبحانه بخورید


با بهترین پیشنهادهای فرهنگی چهره‌ها خاطره بسازید



این روزها در هر كوچه و خیابانی از شهر كه پا می‌گذاریم چندین و چند كافه هست كه برای دسترسی به بهترین‌های آنها كافی است كمی پرس و چو كنید. محیطی دنج و گرم برای ساعت‌ها گفت‌وگو با رفقا یا خلوت كردن برای تمركز روی افكار و كارهای غبار گرفته اما لذت سرزدن به كافه‌های پرطرفدار شهر یك طرف و زدن به دل جاده‌های اطراف تهران برای سپری كردن یك آرامش تكرار نشدنی طرف دیگر است؛ آن هم كافه‌هایی كاملا هنری و بكر.


با بهترین پیشنهادهای فرهنگی چهره‌ها خاطره بسازید



الیكا عبدالرزاقی كه برای پیشنهاد فرهنگی خود معرفی «كافه وانیل» با مدیریت نیلوفر خوش‌خلق را انتخاب كرد، به ایده‌آل می‌گوید: «هیچ تفریحی نمی‌تواند جای لذت دورهمی‌های دوستانه را بگیرد. پس چه جایی بهتر از كافه آن هم كافه یك دوست هنرمند. كافه وانیل كه در منطقه خوش آب و هوای لواسان قرار دارد، محلی خودمانی و زیبا برای همین جمع‌های دوستانه است. این كافه صبحانه‌های بی‌نظیری را هم سرو می‌كند كه پیشنهاد می‌كنم یك روز تعطیل راه‌تان را به آن سمت و سو كج كنید.»


پریوش نظریه: با این كتاب همراه شوید


با بهترین پیشنهادهای فرهنگی چهره‌ها خاطره بسازید



هرقدر هم كه سرتان با اینترنت و گوشی‌های موبایل و دنیای مجازی گرم باشد، نمی‌توانید لذت خواندن كتاب‌های دوست‌داشتنی را كتمان كنید. حتما امتحان كرده‌اید كه درگیر شدن افكارتان با فصل‌های یك كتاب چه رنگی به ساعت‌های زندگی‌تان می‌زند اما اگر مدت‌هاست كه دنبال كتاب می‌گردید پیشنهاد این هنرمند می‌تواند راهنمای خوبی باشد.


با بهترین پیشنهادهای فرهنگی چهره‌ها خاطره بسازید



پریوش نظریه كه عاشق خواندن كتاب‌های مختلف با سبك‌های متفاوت است، با معرفی كتاب «طبیعت زنده چند بانو» می‌گوید: «همه ما باید در دنیای خود چراغ قوه‌ای در دست بگیریم و ساعت‌ها خود و شخصیت‌مان را واكاوی كنیم تا شاید بهتر زندگی كردن را بیاموزیم. همان طور كه این كتاب را می‌خوانید، می‌توانید یكی از شخصیت‌های این ادبیات داستانی را در خود جست‌وجو و تا انتها او را همراهی كنید. دنیای امروز هر روز دری به روی ما باز می‌كند كه برای ورود به آن احتیاج به ملزوماتی داریم كه تنها راه به دست آوردن‌شان كتاب است.»


نیما كرمی: به نصف جهان سفر كنید


با بهترین پیشنهادهای فرهنگی چهره‌ها خاطره بسازید


برای همه ما پیش آمده است كه بارها به یك شهر مسافرت كنیم و هر بار با لذت بیشتر بارمان را به مقصد همان جای تكراری ببندیم. اگرچه شاید هیچ‌كدام لذت بار نخست را نداشته باشد اما سفر به برخی شهرها برای تقویت روحیه و انرژی به‌شدت توصیه می‌شود.


با بهترین پیشنهادهای فرهنگی چهره‌ها خاطره بسازید



نیما كرمی و خانواده‌اش چند سالی است كه برنامه ثابتی برای سفرهای بیرون شهری خودشان طرح‌ریزی كرده‌اند اما شهرهایی هم هستند كه او هر سال با عشق به آنجا سفر می‌كند. نیما كرمی می‌گوید: «اصفهان همیشه برای من تازگی دارد آنقدر كه هر سال با انگیزه بیشتری پا به شهرهای مختلف آن می‌گذارم. لذت اصفهان‌گردی در میدان نقش جهان، امام و سی‌وسه پل همیشه برای من پر از خاطره‌های خوب بوده است. به كسانی كه تا به حال نصف جهان را ندیده‌اند، تجربه بهاری دلپذیر در پایتخت هنر و معماری اصیل را حتما پیشنهاد می‌كنم. این تجربه فراموش نشدنی است چون آنجاست كه به ایرانی بودن‌تان می‌بالید.»


لاله صبوری: شعرهایم را بخوانید


با بهترین پیشنهادهای فرهنگی چهره‌ها خاطره بسازید



كتاب را مثل یك همراه خوب همیشه در كنارتان نگه دارید. كنارتان یعنی در كیف، ماشین و دم‌دست‌ترین جای خانه كه با كمترین اراده به سراغش بروید. آن هم نه از روی بیكاری و گذران وقت بلکه از روی عشق به خواندن. اگر علاقه‌ای به خواندن داستان‌های بی‌سر و ته و طولانی یا رمان‌های تو خالی ندارید، كتاب‌های شعر هنرمندان انتخاب مناسبی برای شماست. شعرهایی كه زمزمه كردن‌شان حال‌تان را در یك روز كسل‌كننده دگرگون خواهد كرد.


با بهترین پیشنهادهای فرهنگی چهره‌ها خاطره بسازید



لاله صبوری كه سال‌ها فعالیت پشت صحنه و جلوی دوربین تلویزیون را تجربه كرده است، بعد از مدت‌ها با انتشار مجموعه شعرهایش این بار سبك دیگری از هنر را تجربه می‌كند. پیشنهاد او به شما خواندن كتاب شعر تازه به چاپ رسیده‌اش است كه درباره آن این طور توضیح می‌دهد: «مجموعه شعر «جا ماندن» بالاخره بعد از مدت‌ها چاپ شد. این كتاب دلنوشته‌هایی به قلم من است كه پیشنهاد كردنش را خالی از لطف ندیدم. این تجربه حس خوبی به من داد كه امیدوارم این حس خوب به شما هم منتقل شود.»


آرام جعفری: در كارتینگ خوش بگذرانید


با بهترین پیشنهادهای فرهنگی چهره‌ها خاطره بسازید



روزهای تعطیل بهترین فرصت برای سر زدن به جاهایی است كه در ایام هفته فرصت رفتنش پیش نمی‌آید. یكی از این مكان‌ها پیست‌ها و كارتینگ‌های پرتعداد شهر است كه در روزهای تعطیل پر از رفت و آمد جوان‌هایی است كه عشق سرعتند. البته هنوز هم كه هنوز است خیلی از ما برای گاز دادن و تجربه هیجان سرعت اتوبان‌های غیراستاندارد شهرمان را انتخاب می‌كنیم غافل از اینكه سال‌هاست شهر ما مكان‌هایی برای تخلیه انرژی‌های مضاعف ما تعبیه كرده است.


با بهترین پیشنهادهای فرهنگی چهره‌ها خاطره بسازید



آرام جعفری هم عاشق رانندگی با سرعت بالاست اما اعتراف می‌كند كه در شهر همیشه با سرعت مطمئنه رانندگی می‌كند. او با پیشنهاد رفتن به كارتینگ می‌گوید: «من تا همین چند سال قبل وقتی از دوستانم درباره لذت كارتینگ و هیجان آن می‌شنیدم هیچ عكس‌العملی نداشتم اما همان یك بار رفتن كافی بود تا همین تفریح به پایه ثابت تفریح  من و خانواده‌ام تبدیل شود. تلفیق تمركز، سرعت و هیجان در كنار هم تمام خستگی را از تن بدر می‌كند. بنابراین پیشنهاد می‌كنم كارتینگ را حتما در برنامه‌های گردش دوستانه‌تان قرار دهید.»


مجید مظفری:  این رمان جالب را از دست ندهید


با بهترین پیشنهادهای فرهنگی چهره‌ها خاطره بسازید



قفسه‌های همه ما پر از كتاب‌هایی است كه گهگاه تنها برای خانه تكانی جابجا می‌شوند. غافل از اینكه در میان آنها كتاب‌های نفیسی پیدا می‌شوند كه تجربه یك بار خواندن‌شان تكرار شدنی نیست. مجید مظفری هم از جمله بازیگرانی است كه عاشق خواندن كتاب است و از هر فرصتی برای سر زدن به كتاب‌های قدیمی‌اش استفاده می‌كند. او برای پیشنهاد كتابی به نام «اولین تماس تلفنی از بهشت» را انتخاب كرده است. این كتاب از نوشته‌های محبوب اوست كه به گفته خودش بارها آن را خوانده است.


با بهترین پیشنهادهای فرهنگی چهره‌ها خاطره بسازید



او درباره پیشنهادش این طور توضیح می‌دهد: «این داستان آمریكایی پر از نكته‌هایی است كه با هربار تكرار خواندش از آن لذت خواهید برد. كتاب با ماجرای تماس تلفنی مردگان از جهان دیگر با خانواده‌شان شروع می‌شود؛ تماس‌هایی كه طی آن، این افراد از وضعیت زندگی خود در جهان دیگر برای اعضای خانواده‌شان می‌گویند. «میچ آلبوم» نویسنده آن به زیبایی صحنه‌های این تماس‌های تلفنی را سطر به سطر توصیف كرده كه خواندش خالی از لطف نیست.»







تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن