تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804024700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رای صادر شده امروز به سازمان لیگ ابلاغ می‌شود / شکایتی از دادستانی به دستمان نرسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: علی کفاشیان:
رای صادر شده امروز به سازمان لیگ ابلاغ می‌شود / شکایتی از دادستانی به دستمان نرسیده است
رییس فدراسیون فوتبال گفت: رای صادر شده علیه راه‌آهن امروز به سازمان لیگ ابلاغ می‌شود و این سازمان باید آن را به اجرا درآورد.

رای صادر شده امروز به سازمان لیگ ابلاغ می‌شود / شکایتی از دادستانی به دستمان نرسیده است
علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رای داده شده توسط کمیته استیناف و رکن قضایی فدراسیون صادر شده و مدیریت هیچ دخالتی در آن نداشته است و این رای امروز به سازمان لیگ ابلاغ و باید به صورت اجرایی درآید.


وی ادامه داد: پس از صدور حکم کمیته انضباطی باشگاه پیکان نسبت به این حکم اعتراضاتی داشت که توسط مسئولان امر رسیدگی شد.


وی تصریح کرد: کمیته استیناف هفته گذشته این رای را اعلام کرد اما با توجه به تغییراتی که در وضعیت جدول ایجاد می‌شد خواهان جلسات بیشتری شدیم تا دلایل و استنادات بیشتری از این باشگاه به ما ارائه شود که با این اوضاع حدود 10 جلسه این رای به تعویق افتاد.
با صدور رای تکلیف بقیه تیمها روشن می‌‌شود
رییس فدراسیون فوتبال در خصوص به تعویق افتادن زمان پلی‌اف استقلال خوزستان با مس کرمان گفت: رایی که امروز به صورت کامل منتشر می‌شود تکلیف بقیه تیمها را مشخص می‌کند البته سازمان لیگ نیز باید جلساتی برگزار کند و امتیازات و وضعیت باشگاه‌ها را بررسی کند.


کفاشیان تاکید کرد: احکام انضباطی که برای باشگاه مس صادر شده است باید همه موارد آن سنجیده شود در رایی که امروز اعلام می‌شود به موارد این چنینی نیز رسیدگی خواهد شد.


شکایتی از دادستانی به دستمان نرسیده است
وی در خصوص شکایت دادستانی از فدراسیون فوتبال گفت: هنوز شکایتی از دادستانی به دستمان نرسیده است اما اگر لازم باشد با استنادات و ادله به آنها توضیحات لازم را ارایه می‌کنیم چرا که آنها قضات هستند و با اینگونه مسائل آشنایی دارند، کمیته استیناف و نیز باید استدلال خود را در اختیار آنها بگذارد تا بتواند از رای خود دفاع کند.


کمیته استیناف طرفدار تیم خاصی نیست
وی در مورد این سوال که تیم راه آهن به دلیل نداشتن مالک تضعیف می‌شود عنوان کرد: من اعتقاد دارم کمیته استیناف بی‌طرف است و طرف باشگاه خاصی را نمی‌گیرد، کمیته با توجه به مستندات تصمیم می‌گیرد و برایش فرقی نمی‌کند که چه باشگاهی صاحب دارد و چه باشگاهی معروف یا غیرمعروف است. با توجه به اینکه زمان هم گذشته و تصمیمات گرفته شده است می‌توانستند این رای را با دقت بیشتر بررسی کنند.
وی بیان داشت: اگر فدرذلسیون بخواهد تصمیمات مدیریتی دیگری  بگیرد آن بحث دیگری است اما واقعیت امر این است که رای  از  سوی کمیته استیناف صادر شده است.


کفاشیان درباره زمان دقیق پلی‌اف تیمها اظهار کرد: من فکر نمی‌کنم پلی‌اف دیگری داشته باشیم فقط می‌دانم که باشگاه پیکان جایگزین باشگاه راه آهن خواهد شد مگر این که در این چند روز جلساتی بگذارم و اعتراضی که باشگاه راه آهن داشته از طریق صاحب آن پیگیری شود و مجددا استیناف نظر دیگری بدهد که بر این اساس باید منتظر بمانیم ببنیم چه اتفاقی خواهد افتاد.


تمرکز فوتبال بر جام باشگاه‌های آسیا است
رییس فدراسیون فوتبال بیان داشت: افتخاری رییس کمیته فوتسال است و وی به کار خود ادامه می‌دهد در حال حاضر فوتسال حواس خود را بر جام باشگاه‌های آسیا متمرکز کرده است.


وی افزود: گروهی متشکل از کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان اصفهان در حال برنامه‌ریزی جهت فراهم کردن مقدماتی برای حضور 12 تیم آسیایی است که من فکر می‌کنم اتفاق خوبی برای فوتبال ما باشد.


تنها نقطه ضعف‌مان روشن نبودن سرمربی فوتسال است


کفاشیان در مورد معرفی سرمربی فوتبال گفت: کمیته فوتسال اعتقاد دارد که برای معرفی سرمربی زمان بیشتری لازم دارد همچنین این کمیته روی افراد داخلی تاکید بیشتری دارد.


وی اظهار کرد: تنها نقطه ضعف فوتسال روشن نبودن تکلیف سرمربی فوتبال است البته سرمربی تیم امید را معرفی کردند و سایر موارد بدون مشکل پیگیری می‌شود.


برابر داوران فوتبال شرمنده هستیم
رییس فدراسیون فوتبال درباره حقوق کم داوران فوتبال تاکید کرد: در یکی دو سال گذشته که بحران مشکل مالی زیادی داشتیم متاسفانه داوران از این قضیه لطمه خوردند و با وجود اینکه باید حق الزحمه آنها به موقع پرداخت می‌شد عقب افتاد و این ضعفی بود که در فدراسیون وجود داشت البته ما سعی می‌کنیم از منابعی که از فیفا داریم به زودی حقوق این داوران را تسویه کنیم.


وی بیان داشت: ما از داوران فوتبال شرمنده هستیم با این حال چاره ای نداریم اما در آینده امیدواریم از محل حق‌الثبت نام و حق عضویت‌ها که فوتبال دریافت می‌کند حقوق این افراد پرداخت شود و دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.


کفاشیان در خصوص افول ستاره‌های فوتبال با ورود به لیگ‌های قطری گفت: ما در سیاستهای کلی فدراسیون و سازمان لیگ سعی کردیم هزینه‌ها را پایین بیاوریم و حق‌الزحمه را کاهش دهیم تا بر جو عمومی که گفته می‌شود دستمزدها بالا است قائق آییم اما قطعا زمانی که باشگاه‌های دیگر به ورزشکاران مبالغ بیشتری پیشنهاد می‌کنند دیگر کسی به فکر کیفیت بازی بهتر نیست.


وی ادامه داد: فوتبالیستها هم مسلما به دنبال کسب درآمد هستند تا در کوتاه مدت درآمد هنگفتی کسب کنند. ما ازنظر قانونی نمی‌توانیم جلوی آنها را بگیریم اما به این بازیکنان توصیه می‌کنیم که همیشه باشگاهی را برای بازی کردن انتخاب کنند که برای آینده خودشان نیز مفید باشد من فکر می‌کنم این فوتبالیستها اغلب پا به سن گذاشته‌ها هستند که شاید حق دارند تیمهایی که پول بیشتری به آنها پرداخت می‌کنند را انتخاب کنند.


رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: زمانی که باشگاهی در داخل کشور فرضا یک سوم مبلغ باشگاه خارجی را به بازیکنان پیشنهاد می‌دهد به طور حتم ورزشکار لیگ‌های قطری را ترجیح می‌دهد من اعتقاد دارم تا زمانی که مبلغ قرارداد باشگاه‌های داخلی را کاهش دهیم شاهد چنین اتفاقاتی نیز هستیم.


به پولادی توصیه کردم به ایران بیاید
کفاشیان در خصوص وضعیت پولادی خاطرنشان کرد: من به پولادی توصیه کردم که به ایران بیاید وی در مصاحبه‌ای نیز تاکید کرده است که حتما بازمی‌گردد.






انتهای پیام/





اخبار مرتبط

دادگاه CAS حق رسیدگی به شکایت راه آهن را دارد/ کمیته استیناف با شجاعت رای را نقص کرد
انتصاب در 6 کمیته‌ فدراسیون فوتبال ایران
کفاشیان در فدراسیون حاضر شد
ریاست AFC به کفاشیان رسید؟
همیشه تیم ملی در اولویت بوده است/ دوست دارم سکان هدایت فوتسال به مربی ایرانی برسد




۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن