تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805531281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد شرکت‌هاي دانش بنيان در حوزه سلول‌هاي بنيادين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۳۲ق.ظ)
ايجاد شرکت‌هاي دانش بنيان در حوزه سلول‌هاي بنيادين موج - سورنا ستاري اظهار کرد: بايد به سمتي پيش برويم که حوزه پژوهش و تحقيقات نيز در سطح دانشگاه‌ها رشد مطلوبي داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون علمي و فناوري رئيس جمهور ادامه داد: زيرساخت‌هاي خوبي براي حمايت از شرکت‌هاي دانش بنيان از جمله معافيت‌هاي مالياتي، گمرکي و بهره مندي از تسهيلات کم بهره در نظر گرفته شده و حتي جوانان و فعالان شرکت‌هاي دانش بنيان و کساني که در توسعه اين شرکت‌ها نقش کليدي داشته باشند، معافيت سربازي مي‌گيرند.
وي با بيان اين که ستادهاي فناوري در معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري تشکيل شده است، افزود: دولت براي حمايت از شرکت‌هاي دانش بنيان و مراکز رشد آمادگي کامل دارد.
ستاري تاکيد کرد: استان‌ها بايد نشست‌هايي به منظور همکاري با اين ستادها و آگاهي از فهرست پروژه‌ها و نحوه حمايت‌ها داشته باشند.
معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و رييس بنياد ملي نخبگان کشور در ادامه گفت: ايجاد شرکت‌هاي دانش بنيان در حوزه سلول‌هاي بنيادين تجهيزات پزشکي و گياهان دارويي بسيار مؤثر است.
ستاري با بيان اين که در حال حاضر مرزهاي علم برداشته شده و بسياري از طبقه بندي‌ها در اين زمينه به هم خورده است، ادامه داد: اکنون مرزها در حوزه پژوهش بي معني شده و اين حوزه در تمام دنيا مرز و حدي نمي‌شناسد.
وي با بيان اين که پروژه‌هاي پژوهشي بايد خروجي و جنبه عملي و کاربردي داشته باشد، گفت: پژوهش نيازمند حمايت بخش خصوصي است؛ زيرا باعث توسعه تجارت و درآمدزايي مي‌شود.
ستاري با تاکيد بر ضرورت اصلاح فرهنگ پژوهش در کشور گفت: بايد در اين راه با برنامه و اصول منطبق بر پژوهش وارد عرصه شد تا پژوهشگران را به سوي موفقيت رهنمون سازيم.
بر اساس اين گزارش قائم مقام وزير بهداشت و رئيس دانشگاه علوم پزشکي استان ايلام نيز در اين ديدار گفت: استان ايلام در زمينه‌هاي پژوهشي ظرفيت‌هاي ويژه اي دارد که با توجه و جديت بيشتر مي‌توان از آن‌ها به بهترين وجه بهره برداري کرد.
علي دل پيشه افزود: در حال حاضر سه مرکز تحقيقاتي ميکروب شناسي باليني، پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و گياهان دارويي در سطح دانشگاه علوم پزشکي ايلام فعال هستند که اين مراکز علاوه بر انجام پژوهش‌هاي خاص خود، تربيت دانشجوي مقطع phd نيز انجام مي‌دهند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي استان ايلام با بيان اين که اين دانشگاه در زمينه‌هاي پژوهشي و تحقيقاتي دستاوردهاي شايسته اي در سطح کشور داشته است، بيان کرد: در دو سال گذشته دانشجويان اين دانشگاه به خوبي در عرصه پژوهش کشور درخشيده‌اند و دو سال پياپي به رتبه نخست کشوري در کميته تحقيقات دانشجويي دست يافته‌اند.
وي ابراز داشت: در سال گذشته دانشگاه علوم پزشکي ايلام توانست در زمينه تحقيقات دانشجويي در جشنواره رازي رتبه برتر کشوري و در بين دانشگاه‌هاي هم تراز در کشور رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.
دل پيشه در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکي ايلام با دارا بودن کمترين اعضاء هيات علمي و دانشجو توانسته اين عناوين برتر کشوري را کسب نمايد که نشانگر رشد و بالندگي در زمينه پژوهش در اين دانشگاه هست.
وي کمبود نقدينگي و مشارکت فعال براي تأسيس مرکز رشد و پارک‌هاي فناوري را يکي از مشکلات دانشگاه علوم پزشکي در عرصه پژوهش عنوان و اظهار اميدواري کرد که حضور معاون علمي و فناوري رياست جمهوري در استان ايلام منشأ خير و انگيزه اي براي رشد و بالندگي در حوزه پژوهش استان و دانشگاه علوم پزشکي ايلام باشد.
در ادامه اين جلسه معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه علوم پزشکي ايلام گزارشي از حوزه پژوهشي دانشگاه ارائه داد و در ادامه نيز معاون علمي و فناوري رئيس جمهور به همراه استاندار ايلام و رئيس دانشگاه علوم پزشکي از مرکز تحقيقات ميکروب شناسي و گياهان داوريي اين دانشگاه بازديد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن