تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820816853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضاي کميسيون خريد کالاهاي خارجي سازمان تأمين اجتماعي انتخاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۴ (۲۰:۸ب.ظ)
اعضاي کميسيون خريد کالاهاي خارجي سازمان تأمين اجتماعي انتخاب شد در راستاي حمايت از توليد ملي و کاهش مصرف کالاي خارجي اعضاي کميسيون خريد کالاهاي خارجي سازمان تأمين اجتماعي انتصاب شدند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان تأمين اجتماعي، بر اساس احکام صادر شده؛ يونس کريم‌نژاد، مديرکل امور مالي؛ عبدالرضا محمدي، مديرکل خدمات عمومي و رفاه؛ مهدي درخشان، مديرکل درمان مستقيم؛ عباس حاتمي، مديرکل پشتيباني درمان؛ سيد ابوالحسن پورحسيني، مديرکل دفتر راهبري سيستم‌ها و آقاي مهندس کرباسچي به عنوان اعضاي کميسيون خريد کالاهاي خارجي سازمان تأمين اجتماعي انتخاب شده‌اند.
نوربخش همچنين با صدور حکمي رحيم اردلان، معاون اداري و مالي سازمان تأمين اجتماعي را به سمت رياست کميسيون خريد کالاهاي خارجي منصوب کرد.
در احکام صادر شده توسط دکتر نوربخش آمده است: در راستاي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) در حوزه اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليدات ملي و مصوبه هيأت محترم وزيران با موضوع ممنوعيت خريد کالاهاي خارجي داراي توليد مشابه داخلي، نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي، به موجب اين حکم به عنوان عضو کميسيون ياد شده منصوب مي‌گرديد.
اميد است با استعانت از ايزد متعال و با همکاري ساير اعضاء در راستاي گسترش فرهنگ مصرف کالاهاي توليد داخل بستر مناسب جهت ارتقاء سطح آگاهي و دانش کارکنان سازمان و استفاده بهينه و اثر بخش از منابع مالي سازمان را فراهم نموده و به منظور حمايت از توليدکنندگان داخلي و تقويت اقتصاد ملي که موجب پويايي و رونق صنايع و کارخانه‌هاي و کاهش نرخ بيکاري جوانان جوياي کار کشور و پشتوانه‌هاي سازمان خواهد شد اهتمام لازم مبذول فرماييد.
گفتني است؛ پيش از اين دکتر نوربخش با صدور دستور اداري به تمامي واحدهاي سازمان تأمين اجتماعي در سراسر کشور، خريد هرگونه کالاي خارجي داراي مشابه داخلي را ممنوع اعلام کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن