تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820010053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون شهردار کرج: 80درصد کارکنان شهرداری کرج از خانواده های جانبازان و ایثارگران هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


معاون شهردار کرج: 80درصد کارکنان شهرداری کرج از خانواده های جانبازان و ایثارگران هستند استان‌ها > البرز - معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: 80 درصد کارکنان این معاونت از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان هستند.

به گزارش خبرآنلاین البرز: به نقل از ایثار واحد خبر استان البرز، مدیرروستا در مراسم افتتاحییه پایگاه مقاومت بسیج شهدای غواص که دیروز عصر در هفتم تیر ماه 94 برگزار شد اظهار داشت: ما مفتخریم که80 درصد کارکنان این معاونت از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان هستند و جا دارد که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و گسترده تر شدن فعالیت های نهاد مقدس بسیج، در هر یک از بخش ادارات یک پایگاه بسیج افتتاح شود.
وی تقارن افتتاح پایگاه بسیج شهدای غواص با مناسبت هفتم تیرماه که طی یک عملیات تروریستی در این روز، آیت الله دکترشهید بهشتی و 72 تن از یاران صدیق نظام اسلامی در حادثه بمب گذاری به ملکوت اعلی پیوستند را به فال نیک گرفت و عنوان کرد: امید است عملکرد بسیجیان در پایگاه شهدای غواص سربلندی مسلمانان و شادی روح شهدای هشت سال دفاع مقدس را به همراه داشته باشد و بتوانیم گام بزرگی در جهت نیل به اهدافی که شهیدان داشتند برداریم.
در ادامه این جلسه،جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز طی سخنانی با بیان اینکه ترویج و تبیین فرهنگ بسیجی در جامعه موجب اعتلای ارزش های اسلامی و انقلابی می شود، بیان کرد: پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان نقش مهمی در فرهنگ سازی و مقابله با توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان بویژه رسانه های غرب ایفا کرده و دارای جایگاه ممتازی در جامعه اسلامی هستند.

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 8 تیر 1394 - 14:14:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن