تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798400003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوین برنامه یکساله مرکز پژوهش های شهرداری کرج مورد بحث قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تدوین برنامه یکساله مرکز پژوهش های شهرداری کرج مورد بحث قرار گرفت استان‌ها > البرز - صبح امروز جلسه ای با حضور رئیس مرکز پژوهش های شورای شهر، اساتید دانشگاهی و مدیر پژوهش شهرداری کرج با محوریت افزایش هماهنگی ها بین قطب های پژوهشی شورا و شهردار و همچنین تدوین کلیات برنامه یکساله مرکز پژوهش های این نهاد خدمت رسان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین- البرز: به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج در این جلسه سیاست گذاری در حوزه پژوهش و مطالعات برنامه های مدیریت شهری را از وظایف شورا و اجرای آن را به عهده شهرداری دانست و عنوان کرد: این کار در راستای تحقق اهداف پژوهشی و کاهش فاصله ها بین شورا و شهرداری است تا با تصمیم گیری ها در این حوزه به نتایج مطلوب دست یابیم.
مجید کاویانی با اشاره به ضرورت آسیب شناسی در حوزه تحقیق و پژوهش تصریح کرد: در جهت بهبود این حوزه مقرر گردید تصمیماتی اتخاذ و با اولویت قرار دادن فعالیتها، به تحقق اهداف مدیریت شهری در این بخش کمک شایانی کرد.
این عضو شورا اولویت بندی مسائل مهم و پیگیری و اجرای مجدانه آنها را خواستار شد تا بتوان با استفاده از توان کارشناسی متخصصین و استفاده از فضاهای علمی و تخصصی به نتایج مطلوبی دست یافت.
وی استفاده از کارشناسان خارج از حوزه مدیریت شهری را فرصت مناسبی جهت شناخت بهتر مسائل و محورهای فعالیت مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: استفاده از توان علمی دانشگاهیان و پژوهشگران می تواند بسیار اثر بخش بوده و ما را به سمت هدف واقعی هدایت نماید.
کاویانی بر نیاز سنجی در حوزه های مختلف تاکید کرد و تشکیل کمیته های تخصصی جهت بررسی های کارشناسی و در نهایت اجرایی شدن تدابیر را ضروری دانست.
وی با اشاره به لزوم شناخت پتانسیل های شهر تصریح داشت: رسیدن به درآمدهای پایدار نیازمند شناسایی و درک صحیح آن می باشد که متاسفانه در حال حاضر در شهر مغفول مانده است.
رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج در پایان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه خاطر نشان ساخت: تداوم برگزاری جلسات مذکور به منظور ارائه نقطه نظرات کارشناسان حوزه پژوهش می تواند کمک شایانی در دست یابی به نتایج مطلوب نماید.
در ادامه این جلسه هر یک از کارشناسان حوزه پژوهش نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت تحقق اهداف این حوزه بیان نمودند و راهکارهای مناسب و کاربردی توسط اساتید دانشگاهی در این خصوص مطرح گردید که مقرر شد با برگزاری مداوم این کارگروه ها به صورت ماهانه به صورت کاربردی و تحقیقاتی و استفاده از کارشناسان حوزه دانشگاهی و تسهیل در امور پروژه های مطالعاتی را به همراه داشته باشد.
گفتنی است این عضو شورا در پایان این جلسه از واحد روابط عمومی و پایگاه خبری مدیریت شهری کرج بازدید به عمل آورد و با اشاره به اینکه عملکرد پایگاه خبری مدیریت شهری و انتشار اخبار این حوزه موجب شفاف سازی و اعتماد شهروندان به شهرداری را موجب می شود، تصریح داشت: عملکرد مطلوب این حوزه قطعاً موجب اعتماد سازی و همکاری شهروندان با مدیریت شهری گردیده و با پرداخت به موقع عوارض ساختمانی توسعه درآمدهای پایدار را به همراه خواهد داشت.

کلید واژه ها: استان البرز -




چهارشنبه 3 تیر 1394 - 16:15:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن