تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820042737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معارفه ذي‌حساب ميراث فرهنگي بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۳ق.ظ)
معارفه ذي‌حساب ميراث فرهنگي بوشهر موج- مراسم توديع و معارفه ذي‌حساب جديد اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر، روز گذشته انجام شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدجواد بيات، مديرکل امور اقتصادي و دارايي بوشهر گفت: سال گذشته در زمان بسيار بدي ذي‌حساب اداره کل ميراث فرهنگي با توجه به شرايط پيش آمده مجبور به کناره گيري از کار شد و ذي‌حساب جديد نيز با مشکلات عديده اي و زمان نامناسب در توانايي خود با اين اداره کل همکاري کرد
وي در ادامه گفت: ما تلاش کرده‌ايم افراد توانمند و مسلط بر کار را به اين اداره کل اعزام کنيم؛ زيرا با توجه به حجم کار در اين جا، بايد از افراد خبره استفاده شود.
فروزاني نيز در ادامه مراسم گفت: در سال گذشته در اوج بحران کاري، اين اداره کل، ذي‌حساب خود را از دست داد و اين لطمه بسيار بزرگي به کليه فعاليت‌ها و امور مالي اين اداره کل زد که خوشبختانه با همکاري جناب آقاي اسفندياري با سرعت اين مشکل قابل کنترل شد.
وي ضمن قدرداني از زحمات اسفندياري گفت: با حضور احمدي و تسلط وي به امور مالي عمراني، اميدواريم شاهد کيفيت هرچه بهتر امور مالي اين اداره کل باشيم و کليه اسناد مانده از سال گذشته را بتوانيم هرچه سريع‌تر به سرانجام برسانيم.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به ادغام سه دستگاه اشاره کرد و گفت: ما اعتبارات اين اداره کل را با توجه به اين که پروژه‌هايي موجود از جنس يکديگر نيستند با مشقت و سختي جذب کرده‌ايم و با توجه به تعويض‌ها و به تعويق افتادن برخي از امور، حيف است که آن‌ها را از دست بدهيم، بنابراين نياز است که همکاري کليه واحدها با ذي‌حساب جديد بيشتر شود تا هرچه سريع‌تر امور مالي به روال عادي خود برگردد.
وي در ادامه گفت: در برخي از حوزه‌هاي ما، کار به شدت سخت است براي مثال، کار نوسازي در ميراث فرهنگي وجود ندارد بلکه بيشتر کارها مرمت است که گاه غيرقابل پيش بيني ست و به لحاظ مالي گاهي ما را غافل گير مي‌کنند؛ زيرا ساخت و ساز در تمام موارد قابل پيش بيني است اما در مرمت ما با عوامل و مشکلات بازدارنده اي روبرو مي‌شويم که نياز به هزينه کرد و تعامل و تأمل بيشتر است که من ضرورت مي دانم که کليه معاونت‌ها در اين‌گونه موارد مستقيماً با ذي‌حساب در ارتباط باشند.
در پايان جلسه از زحمات اسفندياري قدرداني و احمدي نيز به جمع معرفي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن