تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820249446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل کارگروه ساماندهی آموزش های مرتبط با ازدواج در آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تشکیل کارگروه ساماندهی آموزش های مرتبط با ازدواج در آموزش و پرورش خبرگزاری پانا: کارگروه ساماندهی آموزش های مرتبط با ازدواج به منظور آموزش مهارت های قبل از ازدواج در آموزش و پرورش استان کرمان تشکیل و شروع به کار کرد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۷ تير ساعت 10:09

خبرگزاری پانا+

 
به گزارش خبرگزاری پانا،سید داوود ملکی سر پرست آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه سعادت و سلامت جامعه بشری به سلامت نهاد خانواده وابسته است گفت: تغییر وضعیت خانواده امروز از حالت سنتی و ساده آسیب پذیری این نهاد مهم را فراهم نموده است.
وی خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم با واگذاری تربیت فرزندان به نظام وتعلیم تربیت نقش اصلی خانواده در تربیت فرزندان را فراموش کرده اند.
ملکی افزود : با توجه به حضور بیشتر فرزندان در خانواده والدین باید نسبت به تربیت و آموزش مهارت های زندگی به فرزندان خود اقدام نمایند.
وی بر آموزش مهارت های ازدواج در فضای غیر رسمی به صورت عملیاتی با همکاری والدین، آموزش و پرورش ،بهزیستی و سایر دستگاه های اجرایی تأکید کرد.
سر پرست آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه دین مبین اسلام به همه جنبه های زندگی انسان توجه ویژه دارد گفت: تدوین برنامه آموزش مهارت های زندگی براساس آموزه های دینی متناسب با سن دانش آموزان امری ضروری است.
سید داوود ملکی از تهیه بسته های فرهنگی آموزشی و برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه والدین و دانش آموزان در راستای آشنایی با مهارت های ازدواج  در آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن