تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818886353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرژانتين شانسي به نيمه‌نهايي رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آرژانتين شانسي به نيمه‌نهايي رسيد
آرژانتين با برتري برابر كلمبيا در ضربات پنالتي كه در واقع بخش شانسي فوتبال نام دارد، به مرحله نيمه‌نهايي كوپا امه‌ريكا صعود كرد.
نویسنده : وحید صابری 


آرژانتين با برتري برابر كلمبيا در ضربات پنالتي كه در واقع بخش شانسي فوتبال نام دارد، به مرحله نيمه‌نهايي كوپا امه‌ريكا صعود كرد.
از مرحله يك‌چهارم نهايي رقابت‌هاي كوپا امه‌ريكا، دو تيم آرژانتين و كلمبيا در ورزشگاه سائوساليتا به مصاف هم رفتند كه در نهايت بعد از تساوي بدون گل، كار به ضربات پنالتي كشيده شد و اين آلبي سلسته بود كه توانست با برتري 5 بر4 راهي نيمه‌نهايي شود. در اين بازي داويد اوسپينا، دروازه‌بان آرسنال، بارها مانع از گل شدن توپ‎هاي سرخيو آگوئرو، نيكلاس اوتامندي و ليونل مسي شد.
در ضربات پنالتي، دو تيم سه ضربه اول خود را به گل تبديل كردند تا اينكه كلمبيا ضربه چهارم را خراب كرد، ولي آرژانتين نتوانست از اين موقعيت استفاده كند و بازي به تك پنالتي‌ها كشيده شد و در نهايت اين آرژانتين بود كه با برتري 5 بر4 راهي مرحله بعد شود. ليونل مسي، اسكوئل گاراي، اور بانگا، اسكوئل لاوتزي و كارلوس توس پنالتي‌هاي آلبي سلسته را گل كردند و بيليا و روخو نيز پنالتي تيم‌شان را از دست دادند. براي كلمبيا خامس رودريگز، رادامل فالكائو، خوان كوادرادو و كاردونا گلزني كردند و موريل، زونيگا و مريو پنالتي تيم‌شان را از دست دادند.

  مسي: خيلي بد است كه در تيم‌ملي گل نمي‌زنم
كاپيتان تيم‌ملي فوتبال آرژانتين تأكيد كرد از اينكه در تيم‌ملي كشورش نمي‌تواند به راحتي گل بزند، ناراحت است. ليونل مسي در مورد ديدار با كلمبيا گفت: اين بهترين نمايش آرژانتين در رقابت‌هاي كوپا امه‌ريكاي امسال بود. اين خيلي بد است كه در تيم‌ملي نمي‌توانم راحت گل بزنم. در رويارويي با كلمبيا دو فرصت عالي گلزني داشتم و نتوانستم هيچ يك از آنها را وارد دروازه حريف كنم. البته مهم اين است كه بازي خوبي را ارائه كرديم و راهي مرحله بعد شديم. درست است كه در ضربه‌هاي پنالتي موفق به غلبه بر كلمبيا شديم ولي شايسته رسيدن به نيمه‌نهايي بوديم. مسي در نيمه نخست ديدار با كلمبيا فرصت خوبي براي گلزني داشت.
داويد اوسپينا، دروازه‌بان كلمبيا ضربه نخست سرخيو آگوئرو را دفع كرد تا توپ به مسي برسد. كاپيتان آرژانتين اين فرصت را داشت كه با ضربه سر دروازه حريف را باز كند اما اوسپينا با عملكردي عالي توانست ضربه سر مسي را در شرايطي نامتعادل دفع كند.

  مارتينو: اميدوارم ثابت كنيم شايسته قهرماني هستيم
سرمربي تيم‌ملي فوتبال آرژانتين بازي تيمش برابر كلمبيا را بهترين عملكرد اين تيم در رقابت‌هاي كوپا امه‌ريكا در شيلي دانست و تاكيد كرد كه آلبي‌سلسته در ديدارهاي آينده نيز خوب ظاهر خواهد شد. خراردو مارتينو، با ابراز رضايت از عملكرد شاگردانش گفت: آلبي‌سلسته بهترين بازي خود را در رقابت‌هاي كوپا امه‌ريكا در شيلي به نمايش گذاشت. بسيار خوشحالم كه توانستيم با شكست دادن تيم خوب و آماده‌اي همچون كلمبيا به دور بعد راه يابيم. شايسته پيروزي در اين ديدار بوديم. بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و بر اين باورم كه اين بهترين نمايش ما در اين رقابت‌ها بود. از بازيكنان مي‌خواهم كه به اين نمايش خوب اكتفا نكنند و در ديدارهاي آينده نيز چنين بازي‌هايي را به نمايش بگذارند.

 پكرمن: آرژانتين قدرت فوق‌العاده‌اي داشت
سرمربي تيم‌ملي فوتبال كلمبيا در پي شكست مقابل آرژانتين در كوپا امه‌ريكا تاكيد كرد اين تيم قدرت فوق‌العاده‌اي داشته است. پكرمن در مورد بازي گفت: آرژانتين نمايش فوق‌العاده‌اي داشت و ما در نيمه نخست مشكلات بسيار زيادي داشتيم. توپ‌هاي زيادي را از دست داديم. تلاش كرديم از عرض زمين براي تسلط بر بازي استفاده كنيم اما موفق به انجامش نشديم. مي‌خواستيم به اوضاعي كه در اين بازي داشتيم سر و سامان بدهيم اما در انجام آن ناكام بوديم. نتوانستيم از فضايي كه در جريان ديدار در اختيارمان قرار گرفت، استفاده خوبي بكنيم. در نيمه دوم اما وضعيت مان كمي بهتر شد. با اين حال آرژانتين خيلي نسبت به ما بهتر بود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن