تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819920399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استاندار البرز: 255 هکتار زمین برای طرح‌های غیرکشاورزی در استان البرز نظر گرفته شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استاندار البرز:
255 هکتار زمین برای طرح‌های غیرکشاورزی در استان البرز نظر گرفته شده است
سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز از اختصاص 255 هکتار زمین به طرح‌های خدماتی، تولیدی و صنعتی این استان در اجرای طرح کمیسیون ماده 21غیر کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری فارس: 255 هکتار زمین برای طرح‌های غیرکشاورزی در استان البرز نظر گرفته شده است



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبادالله کامکار ظهر امروز در نشست مدیران البرز برای بررسی پرونده‌های قابل طرح در کمیسیون ماده 21 غیرکشاورزی البرز  از اختصاص 255 هکتار زمین به طرح‌های خدماتی، تولیدی و صنعتی این استان در اجرای طرح کمیسیون ماده 21غیر کشاورزی خبر داد و  اظهار داشت: این اراضی برای اجرای طرح‌های کارخانه آسفالت، انتقال پساب تصفیه خانه کرج، مجتمع ورزشی و اقامتی استفاده می‌شود. وی ادامه داد: همچنین در اجرای طرح کمیسیون ماده 21 غیرکشاورزی استان البرز 80هزار و370 مترمربع زمین برای استحصال قیر و مازوت از لجن اسیدی بررسی و اختصاص یافت. کامکار، در این نشست با مصوبه کارخانه آسفالت طالقان به مدت سه سال با پرداخت 100 درصد قیمت منطقه به صورت اجاره موافقت کرد.
وی اضافه کرد: انتقال پساب تصفیه‌خانه کرج در زمینی به مساحت 240 هکتار نیز در صورت استعلامات دستگاه‌های ذی‌ربط همراه با طرح و زمان‌بندی مشخص برای نشست بعدی نهایی خواهد شد.
کامکار خاطرنشان کرد: طرح استحصال قیر و مازوت از لجن اسیدی نیز باید متقاضی طرح زمان‌بندی و توجیه اختصاصی طرح جدید را تهیه و به اداره کل  صنعت معدن و تجارت ارایه دهد تا به نتیجه برسد.
سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز همچنین در خصوص اختصاص زمین دو هکتاری برای مجتمع ورزشی گفت: سرانه آب شرب و فضای سبز این مجتمع باید به طور کامل برای واگذاری برآورد شود.
وی افزود: در این راستا مقرر شد زمین واگذاری برای سوارکاری اسب توسط جهاد کشاورزی تهیه و به اداره کل ورزش جوانان جهت نظارت لازم ارائه شود.
انتهای پیام/2302/ح20

94/04/06 - 15:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن