تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری دوجانبه معاونت آموزش ابتدایی و اداره کل بهزیستی استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: باهدف کیفیت بخشی وتولیدمحتوای آموزشی دوره پیش دبستانی صورت گرفت؛ همکاری دوجانبه معاونت آموزش ابتدایی و اداره کل بهزیستی استان البرز خبرگزاری پانا:درجلسه معاون آموزش ابتدایی استان ومدیرکل بهزیستی البرز؛کیفیت بخشی به فعالیتهای دوره پیش دبستانی دردستورکارهمکاری دودستگاه قرارگرفت.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ خرداد ساعت 09:43

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا، جعفرمقیمی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان باحضوردردفترکار؛افروزبهرامی مدیرکل بهزیستی البرزروز سه شنبه /26 خردادماه با وی دیدار وگفتگوکرد. محوردیدار در خصوص نقش و تاثیر آموزش های دوره پیش دبستانی در دستیابی به اهداف دوره دبستان و همچنین پرورش مهارت های ذهنی و اجتماعی بود و درا ین زمینه بحث وبتادل نظر شد.
مقیمی در خصوص این دیدار و لزوم همکاری دو دستگاه اظهارداشت: ضرورت پرداختن به سبک زندگی مبتنی بر ارزش های اسلامی و پرورش مهارت های زبان فارسی از مهم ترین برنامه های این معاونت در تولید محتوای آموزشی این دوره با رعایت اصل ارتباط طولی و عرضی برنامه درسی با محتوای آموزشی دوره دبستان می باشد .
وی خاطر نشان کرد: پس از تبادل نظربامدیرکل بهزیستی استان مقرر گردید به منظور کیفیت بخشی به فعالیتهای دوره پیش دبستانی و با هدف یکسان سازی محتوای آموزشی در مراکز پیش دبستانی پس از بررسی محتواهای موجود در استان توسط کمیته تولید محتوا ، یک نوع محتوا انتخاب و در مراکز پیش دبستانی مورد آموزش قرار گیرد .  
معاون اموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان البرزگفت:به منظور نظارت بر عملکرد مراکز پیش دبستانی و همچنین تبادل تجربیات ، گروه های بازدیدی با مشارکت دو اداره کل تشکیل و اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهند وجلسات برون سازمانی به صورت منظم و مستمر ، در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه معاونت آموزش ابتدایی استان با وزارت متبوع ،برگزارشود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن