تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820231379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی زمینه های تعمیق مناسبات و گسترش ارتباطات اصفهان و ویتنام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در دیدار سفیر كشور ویتنام با استاندار اصفهان بررسی زمینه های تعمیق مناسبات و گسترش ارتباطات اصفهان و ویتنام خبرگزاری پانا :هونگ تك در دیدار با دكتر رسول زرگرپورخواستار تعمیق مناسبات ،افزایش ارتباطات و اجرای خواهر خواندگی اصفهان با یكی از شهرهای ویتنام شد.
۱۳۹۴ شنبه ۶ تير ساعت 13:32

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا ، دكتر رسول زرگرپور در دیدار هونگ تك سفیر كشور ویتنام در ایران با ایشان به بیان ظرفیت ها و پتانسیل های اصفهان پرداخت و گفت: اصفهان یكی از استان های بزرگ كشور است و می تواند روابط خوبی را با كشور ویتنام داشته باشد.
زرگرپور با بیان اینكه اصفهان صنعتی ترین استان كشور است، افزود: اتاق بازرگانی و تجار این استان می توانند با همتایان خود در كشور ویتنام ارتباطات گسترده برقرار نمایند و اتاق بازرگانی اصفهان از حضور سرمایه گذاران و بازرگانان كشور ویتنام در اصفهان استقبال خواهد كرد.
وی جایگاه گردشگری اصفهان را در منطقه نمونه خواند و افزود: در سال گذشته از ۸۶ كشور دنیا گردشگرانی به اصفهان سفر كردند و ورود گردشگران خارجی به این استان در حال گسترش است.
استاندار اصفهان با بیان اینكه اصفهان می تواند مبادلات گردشگری خوبی را با كشور ویتنام داشته باشد، از تورلیدهای این كشور دعوت كرد كه با سفر به اصفهان و بازدید از مراكز توریستی این استان با همكاران خود در اصفهان ارتباطات و تعاملات خوبی را برقرار نمایند.
رسول زرگرپور اصفهان را دومین استان دانشگاهی كشور خواند و افزود: دانشگاه های اصفهان می تواند پذیرای دانشجویان كشور ویتنام در همه ی رشته ها و همه ی مقاطع تحصیلی باشد.
وی با بیان اینكه اصفهان با ۱۴ شهر بزرگ دنیا عقد خواهر خواندگی دارد، افزود: انعقاد عقد خواهرخواندگی اصفهان با یكی از شهرهای كشور ویتنام می تواند در گسترش روابط تاثیر گذار باشد.
استاندار اصفهان برگزاری هفته ی فرهنگی اصفهان را در ارتباط بین ملت ها مهم توصیف كرد و افزود: اصفهان آمادگی دارد كه هفته ی فرهنگی خود را در یكی از شهرهای بزرگ ویتنام با حضور هنرمندان اصفهان برای به نمایش گذاشتن هنر آن ها برگزار نماید.
مدیر ارشد استان در پایان گفت: آمادگی اصفهان را برای هرگونه روابط اقتصادی، گردشگری و علمی اعلام می دارم و امیدوارم كه با تلاش سفیر این كشور گسترش این روابط تحقق یابد.
سفیر كشور ویتنام نیز در این دیدار با بیان اینكه در طول ۴ ماه گذشته ۶ بار به اصفهان سفر كرده است، اظهارداشت: اصفهان در یك كلمه و آن هم زیبایی خلاصه می شود.
هونگ تك تصریح كرد: علاوه بر زیبایی، اصفهان یك شهر فوق العاده با قابلیت ها و توانایی های زیادی است كه در آن نهفته است و اصفهان یك شهر غنی از لحاظ گردشگری و اقتصادی است.
وی خواستار خواهر خواندگی اصفهان با یكی از شهرهای ویتنام شد و افزود: در صورت تحقق این امر روابط اقتصادی وگردشگری بیشتر و بهتر خواهد شد.
سفیر كشور ویتنام با اشاره به فعالیت های استاندار اصفهان در حوزه ی آب و عناوین مختلف دولتی به ایشان اظهار داشت:با توجه به شناخت اینجانب از مناصب و مسئولیتهای جنابعالی در سطوح ملی و منطقه ای ، چشم انداز حل مشكلات استان اصفهان بویژه در زمینه مقابله با خشكسالی و احیای زاینده رود بسیار روشن و امیدوار كننده می باشد و تجربیات شما می تواند برای رفع این مشكلات بسیار تاثیر گذار باشد.
هونگ تك خواهان افزایش ارتباطات دو طرف شد و افزود: در طول سفر به اصفهان قراردادی با دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به امضا رسیدكه شرایط را برای حضور دانشجویان كشور ویتنام برای ادامه ی تحصیل در این دانشگاه و در رشته ی زبان و ادبیات فارسی فراهم نموده است
     
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن