تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819507463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مشعر در بيست و سومين نمايشگاه قرآن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۲ب.ظ)
حضور مشعر در بيست و سومين نمايشگاه قرآن موج - مجموعه موسسه فرهنگي هنري مشعر در بيست و سومين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم با ارائه و عرضه مکتوبات و توليدات سمعي بصري، حضور خود را تجلّي بخشيد.
به گزارش خبرگزاري موج،کمال الدين شاهرخ، مسؤول غرقه مؤسسه فرهنگي و هنري مشعر در بيست‌وسومين نمايشگاه قرآن کريم، گفت: مؤسسه مشعر با ارائه محصولات صوتي، تصويري و مکتوب خود در حوزه‌هاي تاريخي، اعتقادي، مناسک، ادعيه و زيارت، آموزشي، مهدويت و شيعه شناسي در بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم تهران حضور دارد.
وي افزود: موسسه فرهنگي مشعر، ناشر برتر در حوزه حج وزيارت است که کتاب‌هاي فراواني در حوزه‌هاي تاريخي، اعتقادي، مناسک، ادعيه و زيارت، آموزشي، مهدويت و شيعه شناسي منتشر کرده است و تمامي آثار خود را در اين نمايشگاه در معرض ديد بازديدکنندگان قرار داده است.
شاهرخ ادامه داد: همچنين در اين نمايشگاه کتاب به زبان‌هاي عربي، انگليسي، اردو و ترکي استانبولي عرضه شده است.

مسؤول غرقه مؤسسه فرهنگي و هنري مشعر در بيست‌وسومين نمايشگاه قرآن کريم، اظهار کرد: موسسه فرهنگي مشعر در اين نمايشگاه گنجينه نفيس و بي‌نظير از تصاوير مکه مکرمه، مدينه منوره، عتبات عاليات و سوريه را به نمايش گذاشته است.
وي يادآور شد: موسسه فرهنگي هنري مشعر در راه اعتلاي خدمات فرهنگي در زمينه‌هاي پژوهشي، تحقيقي، چاپ و نشر هرگونه کتب، نشريه و بروشور و انجام تمامي امورات سمعي و بصري، توليد لوح‌هاي فشرده و فيلم‌هاي آموزشي و مولتي مديا در رابطه با موضوع حج و زيارت به طور مستقيم و غير مستقيم فعاليت کرده است که در اين نمايشگاه تمامي اين منشورات به نمايش گذاشته شده است.
شاهرخ اظهار داشت: اين موسسه مجموعه اي است که در طول چندين سال گذشته از تجربيات ارزنده اي برخوردار بوده و با وجود سابقه خود خدمات ارزشمندي در جهت نشر و توسعه فرهنگ حج و معارف ديني در ابعاد گوناگون فقهي، تاريخي، عرفاني، سياسي و اجنماعي آن وعتبات عاليات و اماکن متبرکه سوريه و نيز بازکاوي و تجديد چاپ آثار پيشين بوجود آورده است و در راه خدمت به فرهنگ و آئين ديني و مذهبي عزم خود را جزم کرده، و هيچ هدفي را والاتر و مهم‌تر از کمک به اعتلاي فرهنگ ناب اسلامي نمي‌داند.
وي ادامه داد: اين موسسه تاکنون به انتشار کتب قرآن و تفسير، آداب اخلاق، اسرار و معارف حج، احکام و مناسک، اعتقادات، آثار تاريخي، ادعيه و زيارات، سفرنامه‌ها و خاطرات، شعر و ادب، آلبوم مصوّر، نشريات امور داخلي حج و آثار متفرقه به زبان‌هاي رايج دنيا فعاليت داشته است.
مسؤول غرقه مؤسسه فرهنگي و هنري مشعر در بيست‌وسومين نمايشگاه قرآن کريم، گفت: موسسه فرهنگي هنري مشعر در مدت ۱۳ سال از آغاز تاکنون بيش از ۷۰۰ عنوان کتاب چاپ و توليد شده است که از لحاظ کمّي و کيفي در اين راستا رکورد دار چاپ کتب احکام و مناسک در صنعت چاپ و نشر کتاب در سطح کشور است.
شايان ذکر است، علاقه‌مندان مي‌توانند براي دريافت و همچنين ديدن توليدات اين موسسه به نمايشگاه قرآن کريم، غرفه 23 در محل باغ موزه دفاع مقدس مراجعه کنند.
گفتني است، تمامي محصولات موسسه مشعر و حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت با فرمت‌هاي گوناگون به صورت رايگان به نشاني (lib.hajj.ir) در اختيار عموم کاربران قرار گرفته است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن