تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820833988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاقبت هتاکی امیر قادری به فیلمسازان!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: امیر قادری رویه تخریب و توهین و هتاکی کردن را درباره همه فیلمسازان به کار می برد . از حاتمی کیا گرفته تا اصغر فرهادی از فرخ نژاد گرفته تا پرستویی ،از سینایی گرفته تا میر کریمی و تبریزی.
علاقه مندان به سینما امیر قادری را به خوبی می شناسند آن منتقدی که می گفت بیضایی را باید به دیوار کوبید حالا منفور ترین مهمان برنامه سینمایی هفت شده است.

سلام آقای بیضایی خوبید ؟دور از وطن به شما خوش می گذرد؟ .این روزها فیلم باشو غریبه کوچک شما بعد از سی سال در گروه هنر وتجربه اکران شده است که با استقبال عجیب و غریبی مواجه شده است.

چند وقت پیش شنیدم که امیر قادری منفور ترین مهمان برنامه هفت شده است . یعنی هر وقت که قادری به هفت می رود رکورد پیامک های منفی بر علیه یک نفر شکسته می شود.
  عوامل برنامه پیامک های بسیاری دریافت می کنند که چرا این آدم را دعوت کردید ؟ یاد زمان فیلم " وقتی همه خوابیم " افتادم .هتاکانه ترین نقدها را درباره فیلم شما، امیر قادری نوشته بود . البته همان موقع در صحبت هایی با شما داشتم که می گفتید با کسی که بگوید فیلم شمابسیار بد است، مشکلی ندارید . مشکل شما با کسانی بود که توهین می کردند .  
یکی از نقدهایی که امیر قادری درباره فیلم شما نوشته بود این بود :باید یقه بیضایی را گرفت و به خاطر ساخت این فیلم به دیوار کوبید!
 
امیر قادری بعدها همین رویه تخریب و توهین و هتاکی کردن را درباره بقیه فیلمسازان به کار برد . از حاتمی کیا گرفته تا اصغر فرهادی از فرخ نژاد گرفته تا پرستویی ،از سینایی گرفته تا میر کریمی و تبریزی.
 
راست می گویند که چوب خدا صدا ندارد .واقعا فکر نمی کردم که امیر قادری اینقدر منفور باشد ولی گویا بسیاری از علاقه مندان سینما به خوبی او را شناخته اند.

می دانید تنها کاری که می کنم این است، دعا می کنم امیر قادری به راه راست هدایت شود البته بعید می دانم که دعایم مستجاب شود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : bornanews.ir






04 تیر 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن