تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1837592108
نگاهی به کارنامه ابراهیم حاتمی کیا / «مهاجر» با «هویت» روزهای دفاع در جامه «بادیگارد»
واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
نگاهی به کارنامه ابراهیم حاتمی کیا / «مهاجر» با «هویت» روزهای دفاع در جامه «بادیگارد»
ابراهیم حاتمیکیا با وجود کارنامهای پر فراز و نشیب و حاشیههایی که به وجود آورده، یکی از مهمترین چهرههای سینمایی است.
حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ ابراهیم حاتمیکیا یکی از فیلمسازانی است که پس از انقلاب اسلامی ایران خود را در بدنه این هنر تثبیت کرد و بر پایه اعتقادات مومنانه و شخصی خود و همچنین نگاه به قهرمانان جنگی و حماسه های آنان پای به سینما گذاشت و همه او را با دغدغه های مردان و زنان جنگ به خاطر دارند که از اولین فیلم خود در سال ۱۳۶۴ با نام «هویت» در شبکه دو سیما به دنبال آنها بوده است. این فیلمساز در ابتدای راه با حضور در جغرافیای جنگ زده کشور و در واقع بعنوان یک ناظر و شاهد در میدان جنگ، نگاه متمرکزتری بر عینیت های جسورانه قهرمانان جنگ و رشادت های میهن پرستانه مردان کارزار تحمیلی دارد و با به تصویر کشیدن روایت های تلخ و قهرمانانه آنان توجه ویژه و نگاه و اعتقاد خود را به ارزش های معطوف به وجود ذاتی این انسان ها به تصویر می کشد و خود را بعنوان فیلمسازی جوان با دغدغه هایی از جنس همان روزگار معرفی می کند.
او این مسیر را با همین نگاه دنبال می کند و پا به سینما می گذارد و باز هم با همان رویکرد تصویرگری واقع گرایانه احوالات مردان دفاع مقدس و ایستادگی آنان در برابر زورگویی و تجاوز دشمن ، «دیده بان» را در سال ۱۳۶۷ و «مهاجر» را در سال ۱۳۶۸ می سازد که در این دو اثر قابلیت های فرمال و بهره گیری های تکنیکی خود را بیشتر نمایان می کند و با استقبال منتقدان و مخاطبان، جای پای خود را محکم کرده و آرام آرام به یکی از سینماگران مهم در حوزه دفاع مقدس تبدیل می شود و انتظارات را برای آینده دوچندان می کند و در کنار فیلمسازی چون رسول ملاقلی پور که پیش از او دغدغه های خود را در این حوزه به نمایش گذاشته بود، به عنوان یکی فیلمسازان جدی و متعهد سینمای دوران دفاع مقدس به دهه هفتاد پای گذاشته و این بار با یک انتقال و جابجایی شکلی و ایدئولوژیک و بر پایه تغییر مناسبات جامعه و گذشت زمان پای خود را از صحنه های جنگ بیرون کشیده و با نگرشی درون متنی به انسان های آن روزگار که در شهر می زیستند ،«وصل نیکان» را روی پرده آورد و دوربین خود را روی انسان هایی که جنگ زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده بود می چرخاند. حالا حاتمی کیا به یک بلوغ و تجربه کافی برای درخشش در سینمای ایران رسیده و اوج انعکاس این پختگی به زعم دوستداران سینمای او در سال ۱۳۷۱ با «از کرخه تا راین» بعنوان یکی از شاخص ترین آثارش از لحاظ فیلمنامه و کارگردانی می افتد و در جشنواره فیلم فجر در میان صاحب نظران و مخاطبان با استقبال مواجه می شود.این مسیر با فیلمهایی همچون «خاکستر سبز» و« بوی پیراهن یوسف» و «برج مینو» در زمان دولت سازندگی تداوم می یابد.
تا اینجا این فیلمساز جوان نشان داده که در آثار خود به دنبال دغدغه هایی همچون هویت، جایگاه و تاثیر شهدا در تمام اعصار و رزمندگان جنگ تحمیلی،تاثیرات جنگ بر روابط و زندگی انسانی و باور و ایمان به اعتقادات در سایه میهن پرستی است و حتی برای یافتن این مفاهیم به خارج از مرزها هم گریز زده و احوال انسانهایی را که دور از خاک میهن هستند را نیز در بستری دراماتیک و در اصل با ایدئولوژی ایستادگی بر منویات دینی و ارزشی و روابط انسانی روایت می کند که این گریزها و تقابل ها و در واقع کلنجار رفتن فیلمساز با شخصیت های داستانهایش را در آثاری چون از «کرخه تا راین» و «خاکستر سبز» می بینیم.
با تغییر شرایط سیاسی کشور و روی کار آمدن دولت جدید با محور اصلاحات و شعار آزادی بیان و اهمیت به فرهنگ و هنر، گویی لحن حاتمی کیا هم تغییر می کند و این فضای سیاسی حاکم ، بر شخصیت ها و آثار او نیز تاثیر می گذارد. سال ۱۳۷۶ به زعم بسیاری از صاحب نظران و منتقدان یکی دیگر از نقطه های عطف کارنامه سینمایی حاتمی کیا است که با «آژانس شیشه ای» بعنوان مهمترین اثر در کارنامه کاری خود تثبیت می شود. این فیلم از جهت ساختار فیلمنامه و قهرمان ها و شخصیت ها و همچنین کارگردانی حاتمی کیا فاصله ای میان او و آثار قبلی می اندازد.شخصیت قهرمان این فیلم که حاج کاظم نام دارد به دنبال احقاق حق دوست آسیب دیده خود در جنگ تحمیلی است و او و همرزمانش در اصل به یک مناظره با جامعه و مسببان فراموشی خود و دوستان بازمانده از جنگش می پردازند.انزوا ،شکاف میان نسل ها ، صراحت گفتار و در واقع طغیان شخصیت اصلی این اثر جزء همان تغییر لحن و در واقع موتیف ثابتی است که فیلمساز از این پس در دیگر آثارش مانند «روبان قرمز» ،«موج مرده» و «ارتفاع پست» نیز آن را حفظ می کند.حاتمی کیا در سال ۸۳ و در اواخر دولت اصلاحات دست روی موضوعی می گذارد که شاید حساس ترین و در اصل چالش برانگیزترین روزهای حرفه ای او را رقم می زند.او در «به رنگ ارغوان» یک مامور وزارت اطلاعات را دستمایه داستان قرار می دهد که برای دستگیری یک فعال سیاسی اوایل انقلاب، دختر آن شخص را زیر نظر گرفته و سپس وارد یک ارتباط عاطفی با او می شود.
حساسیت فضا و پیرنگ سیاسی ، فیلم را تا ۴ سال به محاق توقیف می برد و در نهایت در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر و در دولت محمود احمدی نژاد به نمایش درآمده و سیمرغ بلورین بهترین اثر از نگاه مردم را دریافت می کند و مورد توجه قرار می گیرد و در اسفند سال ۱۳۸۸ نیز در سینماهای ایران اکران می شود.حاتمی کیا در فاصله تولید «به رنگ ارغوان» تا رفع توقیف آن، درسال ۱۳۸۴ هم در راستای همان فضای آثار پیشین خود «به نام پدر» را برای به تصویر کشیدن شکاف ایدئولوژیک نسل امروز با نسل جنگ تحمیلی و تقابل و تضاد فکری آنها می سازد،اما پس از «به رنگ ارغوان» و ثبت یک بازگشت موفقیت آمیز در کارنامه اش، براساس چیزی که شاید بتوان دلخوری از شرایط توجه به سینمای جنگ و دفاع مقدس و اصطعکاک فکری با مدیران وقت سیستم سینمای کشور خواند،حرکت معکوس و مخالف با مسیر کلی سینما خود،با یک موضوع حساس اجتماعی در قالب تجربه ای اپیزودیک با پرداختن به سقط جنین در فیلم «دعوت» وارد فاز جدیدی شد و طبیعی بود که دوستدارانش او را به لغزش اعتقادی، دلزدگی و تغییر نگرش نسبت به سینمای دفاع مقدس متهم کنند و پس از اکران، این فیلم را مورد انتقاد و هجمه های بسیاری از لحاظ فیلمنامه و کارگردانی قرار دادند که او در رسانه ها به منتقدانش این چنین پاسخ داد که « همیشه احساس میکردم باید یک فاصلهای به شکل یک حریم بین من و منتقد باشد، که هم منتقد آزاد باشد که حرفهای خودش را بزند و من هم آزاد باشم تصمیمات خودم را بگیرم. سه دهه دارم در این عرصه کار میکنم و واقعیت این است که در دنیایی کار میکنم که کاملا دنیای فردی خودم بوده و هست و طبیعتا با این شرایط منتقد نمیتوانست و نمیتواند به من کمک بکند. پس من زاییدهی شکلگیری دوستان منتقد نیستم و هیچوقت آنها نتوانستند مرا شکل بدهند.
در حالی که متاسفانه خیلی از کارگردانها جریاناتی که از طرف منتقدین برای آنها ایجاد میشد را پشتوانهی کارهای بعدی خود کردند و شکست هم خوردند، اما این اتفاق برای من نیفتاد تا چشم باز کردم، دیدم خیلی از تماشاگران با کارهای من ارتباط دارند.» و در پاسخ به دوری گزیدن از سینمای جنگ با فیلم «دعوت» گفت: «من حق دارم از جویهایی حرف بزنم که بعضی وقتها به خاطر جنینهایی که در آنها هست، گیر کرده است. به نظرم این همان حرفهایی است که از جنگ آوردم.» این روزها گذشت و پس از تب و تاب های فراوان حاتمی کیا در سال ۱۳۸۹ و پس از التهابات سیاسی انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ سراغ یک موضوع سیاسی اجتماعی رفت و «گزارش یک جشن» را ساخت و در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت ،اما مسئولان سینمایی دولت دهم که در ابتدای تکیه خود بر مسند سازمان سینمایی با رفع توقیف «به رنگ ارغوان» هدیه ای به حاتمی کیا داده بودند، این بار گزارش او به مزاجشان خوش نیامد و دوباره مهر توقیف بر اثری دیگر از او زدند تا شاید اینبار مسئولان سینمایی دولت یازدهم از در دوستی وارد شده و با اکران «گزارش یک جشن» حسن نیت خود را ثابت کنند که هنوز حرف و حدیث هایی در این رابطه وجود دارد و نتیجه ای برای اکران عمومی حاصل نشده است.
پس از تمام این اتفاقات و تولید این فیلم و نمایش در جشنواره و حاشیه های فراوان و گفتمان ها و نظریات سیاسی که حول «گزارش یک جشن» بود خبر رسید که حاتمیکیا به سراغ شهید چمران و برشی از حضور او در جبهه های غرب رفته است.«چ» همه را به یاد پارتیزان انقلابی بولیوی، ارنستو چه گوارا و فیلمی که سودربرگ با همین نام از او ساخته بود، میانداخت. همه در انتظار این اثر بودند. باز هم این اثر در زمان ریاست مدیران سینمایی دولت دهم ساخته شد و رونمایی و اکران و انتقاد و افتخاراتش برای مدیران دولت اعتدال باقی ماند. این فیلم به حضور ۴۸ ساعته چمران در اتفاقات پاوه و رشادت های گروه دستمال قرمزها در برابر نیروهای کومله و شکستن حصر پاوه را به تصویر می کشد. حاتمی کیا با «چ» پا به جشنواره سی و دوم فیلم فجر گذاشت و دوباره با تعابیر گوناگون مواجه شد و با برگزیده شدن این اثر در چند بخش سینمای ایران و در شهرستان های مختلف، گویی دوباره حاتمیکیا را به مسیر اصلی و مورد علاقه هوادارانش بازگرداند و باز هم حاتمی کیا را به انتقاد از وضعیت سینمای ایران و جشنواره و منتقدان واداشت تا دوباره پس از مدت ها در راس اخبار سینمای ایران قرار گیرد. پس از اکران موفق «چ» این بار حاتمیکیا به سراغ سوژهای تازه رفته است. این اثر که مضمونی اجتماعی دارد در فضای شهری میگذرد؛ همانگونه که از نام فیلم «بادیگارد» پیداست این فیلم درباره محافظ شخصی است؛ این محافظ شخصی در بخشی از داستان از جان یکی از شخصیتهای مهم نظام محافظت میکند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه میشود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک میشود و همین امر باعث میشود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد و محافظت از فرد دیگری را عهده دار شود که یکی از فعالان هستهای کشور است. باید ببینیم او این بار چه میکند و این اثرش چه قدر پر سر و صدا خواهد بود.
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
از دروازهبانی تیم کارگران تا بادیگاردی ابراهیم حاتمیکیا
فضای فيلم «باديگارد» حرفهای و متفاوت است / همكاری با پرويز پرستويی كلاس درس محسوب میشود
تازهترین فهرست عوامل "بادیگارد" ابراهیم حاتمیکیا مشخص شد
بابک حمیدیان و ایفای یک نقش مهم دیگر در فیلمی از ابراهیم حاتمیکیا
از پیام ستاره سینما به اختلاسگران تا جوایز سوال برانگیز جشن حافظ
باديگارد حاتمیکیا ، محافظ بازيهاي حسي و به يادماندني
کامران نجفزاده بازیگر نقش خودش در "بادیگارد" ابراهیم حاتمیکیا شد
دو بازیگر زن دیگر به "بادیگارد" اضافه شدند
امیر آقایی به «بادیگارد» پیوست
اولین بازیگر زن که به «بادیگارد» پیوست
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]
صفحات پیشنهادی
از دروازهبانی تیم کارگران تا بادیگاردی ابراهیم حاتمیکیا
از دروازهبانی تیم کارگران تا بادیگاردی ابراهیم حاتمیکیا نگاهی بر 44 سال فعالیت هنری مرد خوشبخت سینمای ایران که از آژانس شیشهای و بادیگارد بیرون آمد به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران زمانی که در سال 1334 در روستای چالو از توابع شهرستان کتازهترین فهرست عوامل بادیگارد ابراهیم حاتمیکیا مشخص شد
تازهترین فهرست عوامل بادیگارد ابراهیم حاتمیکیا مشخص شد تازهترین فهرست عوامل فیلم سینمایی بادیگارد که تاکنون همکاریشان با پروژه قطعی شده منتشر شد به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران تازهترین فهرست عوامل فیلم سینمایی بادیگارد که تاکنون همکاریشان با پروژه قطکامران نجفزاده بازیگر نقش خودش در بادیگارد ابراهیم حاتمیکیا شد
کامران نجفزاده بازیگر نقش خودش در بادیگارد ابراهیم حاتمیکیا شد کامران نجفزاده مجری و خبرنگار با سابقه تلویزیون برای ایفای نقش در فیلم سینمایی بادیگارد تازهترین اثر ابراهیم حاتمیکیا به گروه تولید این فیلم پیوست به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از سجدیدترین اثر علمدار سینمای دفاع مقدس/ "بادیگارد" به روایت حاتمی کیا
تراز فیلمنامهای که امروز در سال ۱۳۹۴ و به زودی مقابل دوربین ابراهیم حاتمیکیا خواهد رفت ماحصل یک تلاش حدوداً ۵ ساله مطالعه و تحقیق و نگارش حاتمیکیا بر اساس یک دغدغه و طرح شخصی است به گزارش تراز ابراهیم حاتمی کیا کارگردان مطرح سینمای ایران که تاکنون فیلم های بسیار ارزشمندی ردر یکی از صحنههای هجدمین فیلم ابراهیم حاتمیکیا خواهید دید پرستویی در معرض انفجار انتحاری در «بادیگارد
در یکی از صحنههای هجدمین فیلم ابراهیم حاتمیکیا خواهید دیدپرستویی در معرض انفجار انتحاری در بادیگارد متفاوتترین صحنههای انفجار در سینمای ایرانمدیر جلوههای ویژه فیلم سینمایی بادیگارد گفت در فیلم سینمایی بادیگارد شاهد صحنههای زیادی هستیم که خاصترین آن انفجار انتحاری که تا بهفهرست نهایی عوامل بادیگارد ابراهیم حاتمیکیا مشخص شد
فهرست نهایی عوامل بادیگارد ابراهیم حاتمیکیا مشخص شد تازهترین فهرست عوامل فیلم سینمایی بادیگارد که تاکنون همکاریشان با پروژه قطعی شده منتشر شد به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران تازهترین فهرست عوامل فیلم سینمایی بادیگارد که تاکنون همکاریشان با پروژه قطعی شباديگارد حاتمیکیا ، محافظ بازيهاي حسي و به يادماندني
نگاهي به بازيگران جديدترين اثر حاتمي كيا باديگارد حاتمیکیا محافظ بازيهاي حسي و به يادماندني شخصیت اصلی این فیلم یک انسان آرمانگراست که از مناسبات شبه قانونیِ دست و پا گیرِ روزمره پا را فراتر میگذارد و در هیئت یک قهرمان ظاهر میشود حوزه سينما گروه فرهنگي باشگاه خبرنسلفی کامران نجفزاده و پسرش با ابراهیم حاتمیکیا +عکس
سلفی کامران نجفزاده و پسرش با ابراهیم حاتمیکیا عکسکامران نجفزاده قرار است در فیلم اخیر ابراهیم حاتمیکیا بادیگارد نقش واقعی خود را ایفا کند به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس «کامران نجفزاده» به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر کرده که متعلیداریوش ارجمند در «بادیگارد» حاتمیکیا
داریوش ارجمند در بادیگارد حاتمیکیاتاریخ انتشار جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱ ۴۱ لیست بازیگران آخرین فیلم حاتمیکیا در حال تکمیل شدن است ارجمند بازیگر دیگری است که به «بادیگارد» پیوسته است به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم تازهترین پروژه حاتمی&zwnjحميديان به تيم «باديگارد» حاتميکيا پيوست
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ۱۷ ۵۵ب ظ حميديان به تيم باديگارد حاتميکيا پيوست موج-بابک حميديان در دومين همکاري سينمايي خود با حاتميکيا به عوامل فيلم باديگارد پيوست به گزارش خبرگزاري موج بابک حميديان برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر مکمل مرد براي فيلم چ و روز رستاخيز از سي و دوميندو بازیگر زن به «بادیگارد» حاتمیکیا پیوستند
دو بازیگر زن به بادیگارد حاتمیکیا پیوستند فرهنگ > سینما - تسنیم نوشت بهنوش طباطبایی و دیبا زاهدی نخستن تجربه همکاری خود با ابراهیم حاتمیکیا را در فیلم سینمایی «بادیگارد» تجربه میکنند بهنوش طباطبایی بازیگر تئاتر تلویزیون و سینمای ایران جهکامران نجفزاده بازیگر «بادیگارد» حاتمیکیا شد+ عکس
کامران نجفزاده بازیگر بادیگارد حاتمیکیا شد عکستاریخ انتشار سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶ ۱۹ کامران نجفزاده مجری و خبرنگار با سابقه تلویزیون برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «بادیگارد» تازهترین اثر ابراهیم حاتمیکیا به گروه تولید این فیلم پیوست بهسلفی کامران نجفزاده و پسرش با ابراهیم حاتمیکیا/ عکس
سلفی کامران نجفزاده و پسرش با ابراهیم حاتمیکیا عکس تاریخ انتشار سه شنبه 2 تیر 1394 ساعت 11 15 | شماره خبر 1991366290648923040 تعداد بازدید 2 پ پ کامران نجفزاده قرار است در بادیگارد فیلم اخیر ابراهیم حاتمیکیا نقش واقعی خود را ایفا کند «کامران نجفزاده&raقصه فیلم جدید حاتمیکیا چست؟ / انتشار نخستین عکسها از تمرینات «بادیگارد»
قصه فیلم جدید حاتمیکیا چست انتشار نخستین عکسها از تمرینات بادیگارد فرهنگ > سینما - فیلم سینمایی بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا این روزها مراحل پیشتولید را پشت سرمیگذارد و براساس عکسهای منتشر شده از فیلم به نظر میرسد تمرینات گروه تولید آغاز شده اکامران نجفزاده بازیگر نقش خودش در «بادیگارد» حاتمیکیا شد
کامران نجفزاده بازیگر نقش خودش در بادیگارد حاتمیکیا شد کامران نجفزاده مجری و خبرنگار با سابقه تلویزیون برای ایفای نقش در فیلم سینمایی بادیگارد تازهترین اثر ابراهیم حاتمیکیا به گروه تولید این فیلم پیوست این نخستین تجربه حضور سینمایی کامران نجفزاده خواهد بود وی در بادیعکس/ تست گریم بازیگران «بادیگارد» حاتمیکیا
عکس تست گریم بازیگران بادیگارد حاتمیکیاتاریخ انتشار دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶ ۱۰ تست گریمهای تعدادی از بازیگران فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا در حالی منتشر شده که فهرست بازیگران این فیلم هنوز کامل نشده است حاتمیکیابابک حمیدیان به «بادیگارد» حاتمیکیا پیوست
بابک حمیدیان به بادیگارد حاتمیکیا پیوست تاریخ انتشار سه شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 10 39 | شماره خبر 1974105049374554000 تعداد بازدید 0 پ پ بابک حمیدیان در دومین همکاری سینمایی خود با حاتمیکیا به عوامل فیلم بادیگارد پیوست بابک حمیدیان برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مک-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها