تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819854948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشريح جزئيات و زمان اعلام نتايج آزمون‌هاي ۹۴


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۴۳ق.ظ)
تشريح جزئيات و زمان اعلام نتايج آزمون‌هاي ۹۴ موج - داوطلبان آزمون‌هاي ورودي مقاطع مختلف دانشگاه‌ها که از آزمون فارغ شده‌اند يا نتايج اوليه را دريافت و براي انتخاب رشته اقدام کرده‌اند، براي ورود به دانشگاه در سال تحصيلي جديد در انتظار اعلام نتايج خود هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، داوطلبان آزمون‌هاي ورودي مقاطع مختلف دانشگاه‌ها براي ورود به مقطع جديد در ترم مهر در انتظار اعلام نتايج آزمون خود هستند.
زمان اعلام نتيجه آزمون سراسري براي ورود داوطلبان به مقطع کارشناسي
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، کارنامه آزمون سراسري سال ۹۴ که در روزهاي ۲۱ و ۲۲ خرداد در ۵ گروه آزمايشي برگزار شد تا هفته اول مرداد منتشر مي‌شود.
بر اين اساس، يک هفته بعد از اعلام نتايج اوليه پاسخنامه داوطلبان با رتبه کشوري کمتر از ۷۵ هزار در گروه‌هاي علوم رياضي، علوم تجربي و علوم انساني و رتبه کشوري کمتر از ۱۰ هزار در گروه‌هاي هنر و زبان بر روي سايت سازمان سنجش قرار داده مي‌شود و انتخاب رشته براي داوطلبان مجاز نيز در دهه اول مرداد صورت مي‌گيرد و داوطلبان مجاز به انتخاب ۱۵۰ کدرشته محل هستند. انتخاب کدرشته محل‌هاي دانشگاه آزاد نيز براي داوطلباني که براي ورود به اين دانشگاه تمايل دارند همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسري بر روي سايت مرکز آزمون دانشگاه آزاد قرار مي‌گيرد و داوطلبان مي‌توانند رشته‌هاي خود را انتخاب کنند.
فهرست اسامي پذيرفته شدگان نهايي رشته‌هاي متمرکز کنکور سراسري سال ۹۴ در دهه دوم شهريور اعلام مي‌شود.

زمان اعلام نتايج آزمون کارشناسي ارشد
در آزمون کارشناسي ارشد ناپيوسته امسال، ۸۱۳ هزار و ۱۳ داوطلب ثبت نام کردند که از اين تعداد ۴۲۱ هزار و ۱۹۷ داوطلب زن و ۳۹۱ هزار ۸۱۶ داوطلب مرد هستند.
اين آزمون در صبح و بعدازظهر روزهاي چهارشنبه ۱۵، پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ بهمن سال ۹۳ در ۶۲ شهرستان و ۱۰۲ حوزه امتحاني برگزار شد.
سازمان سنجش آموزش کشور نتايج اوليه آزمون ورودي تحصيلات تکميلي دوره‌هاي کارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۳۹۴ را در روز ۲۲ ارديبهشت‌ اعلام کرد و پس از آن داوطلبان مجاز براي انتخاب رشته اقدام کردند.
فهرست قبول شدگان نهايي آزمون کارشناسي ارشد ۹۴ در دهه اول شهريور اعلام مي‌شود.
همچنين آزمون کارشناسي ارشد دانشگاه آزاد نيز در صبح و عصر هفتم، هشتم و نهم خرداد ۹۴ در حوزه‌هاي امتحاني برگزار شد که نتايج نهايي اين آزمون هم در نيمه دوم شهريور ۹۴ اعلام مي‌شود.

زمان اعلام نتيجه آزمون دکتري
آزمون ورودي دوره دکتراي نيمه‌متمرکز سال ۹۴ به منظور پذيرش دانشجو براي دوره‌هاي روزانه،‌ نوبت دوم(شبانه)، پرديس‌هاي خودگردان، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي پيام‌نور و موسسات غيرانتفاعي در ۷ گروه آموزشي برگزار شد، تعداد ۲۰۱ هزار و ۵۶۳ داوطلب در اين آزمون ثبت‌نام کردند که از اين تعداد ۸۷ هزار و ۴۸۷ نفر زن، ۱۱۴ هزار و ۷۶ نفر مرد بودند.
اين آزمون در ۵۳ شهرستان و ۱۰۲ حوزه امتحاني برگزار شد.
نتايج اوليه اين آزمون به صورت کارنامه تنظيم شده و بر روي سايت سنجش آموزش کشور قرار گرفت و انتخاب رشته اينترنتي براي مجازان به انتخاب رشته نيز انجام شد.
فهرست اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي در نيمه اول شهريور ۹۴ بر روي سايت سازمان سنجش قرار مي‌گيرد.
همچنين نتيجه اوليه براي دعوت به مصاحبه آزمون دکتري سال ۹۴ دانشگاه آزاد ۶ خرداداعلام شد و مصاحبه‌‌ها نيز در حال انجام است.
اعلام نتيجه نهايي نيز اواخر شهريور است به طوريکه پس از انجام مصاحبه و بررسي سوابق علمي و با اعمال ۷۵ درصد آزمون کتبي و ۲۵ درصد آزمون شفاهي، نتيجه نهايي در شهريور۹۴ اعلام مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن