تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815535405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگسراي خاوران ميزبان ماه خدا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ تير ۱۳۹۴ (۴:۲ق.ظ)
فرهنگسراي خاوران ميزبان ماه خدا شد موج - فرهنگسراي خاوران با برگزاري جشن بزرگ «ماه خدا ماه همدلي» در ماه مبارک رمضان ميزبان مردم مؤمن و فرهيخته منطقه 15 مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي خاوران، برنامه‌هاي فرهنگي-هنري ماه مبارک رمضان منطقه 15 با عنوان «ماه خدا، ماه همدلي» در سالن سوم خرداد اين فرهنگسرا از روز سه‌شنبه، 2 تير، تا پايان ماه مبارک رمضان برگزار مي‌شود.
هادي آشتياني، رئيس فرهنگسراي خاوران، در اين خصوص گفت: ويژه‌برنامه ماه خدا ماه همدلي در سالن روباز سوم خرداد به مدت 25 شب و بعد از اذان مغرب، در دو قالب برنامه صحنه‌اي و غرفه‌اي برگزار مي‌شود، اين برنامه‌ها طوري طراحي شده‌اند که تمام اعضاي خانواده بتوانند از آن بهره‌برداري کنند، در واقع با برگزاري ويژه‌برنامه ماه خدا ماه همدلي قصد داريم يک فضاي معنوي و گرم خانوادگي شبانگاهي براي شهروندان داشته باشيم.
آشتياني افزود: در کنار جشن بزرگ ماه خدا ماه همدلي که با حضور هنرمندان، فرهيختگان و ورزشکاران برجسته کشوري برگزار مي‌شود، 21 غرفه فرهنگي، هنري، آموزشي و ورزشي برپا خواهد شد.
وي در ادامه تصريح کرد: اين برنامه با هدف پاسخگويي به بخشي از نيازهاي فرهنگي اجتماعي شهروندان، ايجاد فضاي شاد و نشاط‌آور در ميان اقشار جامعه و با تأکيد بر تبرک، فرخنده و ميمون بودن ماه مهرباني و يادآوري عيد رمضان برگزار مي‌شود.
فرهنگسراي خاوران از خانواده‌ها و عموم شهروندان منطقه دعوت مي‌کند با حضور در اين محافل نوراني و معنوي، در افزايش شکوه و جلال ويژه‌برنامه‌هاي ماه خدا ماه همدلي فرهنگسراي خاوران در ايام ماه مبارک رمضان سهيم باشند.
علاقه‌مندان براي شرکت در اين برنامه مي‌توانند از ششم تا پايان ماه مبارک رمضان، هر شب از افطار به فرهنگسراي خاوران واقع در ميدان خراسان، خيابان خاوران، سه راه هاشم آباد، فرهنگسراي خاوران مراجعه کنند و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 330،000،33 تماس بگيرند.
آدرس اينترنتي khavaran. farhangsara. ir نيز براي کسب اطلاعات بيشتر از ديگر برنامه‌هاي مراکز فرهنگي-هنري منطقه 15 در نظر گرفته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن