تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820241461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت گسترش حمل و نقل و راه های ارتباطی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون اول رئیس جمهور در شهرستان ورامین تاکید کرد: ضرورت گسترش حمل و نقل و راه های ارتباطی خبرگزاری پانا :معاون اول رئیس جمهور گفت: امروزه یکی از ملاک‌های ارزیابی پیشرفت و توسعه در جوامع گسترش حمل و نقل و راه‌های ارتباطی است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير ساعت 20:54

خبرگزاری پانا+

    به گزارش خبرگزاری پانا ،اسحاق جهانگیری ،در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ملی آزاد‌راه آبیک به چرمشهر درشهرستان ورامین اظهار کرد: امروزه یکی از ملاک‌های ارزیابی پیشرفت و توسعه در جوامع گسترش حمل و نقل و راه‌های ارتباطی است. معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه هر فردی با هر گرایشی به توسعه ایران نظر بیفکند، نمی‌تواند مسئله اهمیت و ضرورت حمل و نقل را انکار کند، عنوان کرد: خوشبختانه از لحاظ حمل و نقل ریلی در کشور ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد. وی با اشاره به اینکه ‌حجم مسافران حمل و نقل ریلی باید افزایش یابد، گفت: دولت تدبیر و امید در نظر دارد با استفاده از توان بخش خصوصی ظرفیت‌های حمل و نقل ریلی را در کشور گسترش دهد. جهانگیری با اشاره به حمل و نقل جاده‌ای در کشور بیان داشت: حمل و نقل جاده‌ای نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است. معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه گسترش حمل و نقل جاده‌ای نیازمند بودجه و اعتبار زیادی است، افزود: برای تکمیل و راه‌اندازی 10 کریدور اولویت‌دار کشور به میلیاردها دلار اعتبار و سرمایه نیاز داریم. وی با اشاره به اینکه وزرای دولت دغدغه بدهی به پیمانکاران را دارند یادآور شد: متاسفانه از دولت گذشته بدهی به پیمانکاران زیاد بوده و این موضوع موجب نگرانی وزاری دولت شده است. جهانگیری گفت: امیدواریم بتوانیم بخش عمده این بدهکاری‌ها را بدهیم البته 55 درصد مطالبات پیمانکاران وصول شده ‌که نسبت به مبلغ کل بسیار کم است. معاون اول رئیس جمهور از کاهش کاغذبازی در ادارات خبر داد و بیان داشت: اراده دولت بر کاهش بروکراسی ادارات و نهادها قرار گرفته ‌و به تمام دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام کرده‌ایم که امضاهای اضافی را برای تسهیل امور حذف کنند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن