تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798276787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهدید آمریکا در عمل اقتدار ایران را افزایش داد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد؛
تهدید آمریکا در عمل اقتدار ایران را افزایش داد
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در مذاکرات هسته ای اقتدار ایران افزایش یافت گفت: مقام معظم رهبری هم مانندامام خمینی (ره)در مذاکرات و تحریم ها به آمریکا باج ندادند.



به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز،حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  وزیر آموزش و پرورش در دولت اصلاحات و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در همایش اقتصاد سیاسی انفعال یا اقتدار اظهار داشت: در اوج حاکمیت در فرهنگ لیبرالیسم و کمونیسم نگاه خوبی به دین وجودندارد.

وی ادامه داد: هر کدوم از این دیدگاه ها نگاه متفاوتی به دین دارند. برخی از آنها دین را افیون می دانست و دیگری دین را عامل شخصی تلقی می کند و دیگری عامل رکود و سکون می دانستند.

مظفر بابیان اینکه در اوج این فرهنگ ها فرهنگی انقلابی با نام خدا ایجاد شد افزود:انقلاب در اوج ناباوری و شگفتی دوستان و خشم دشمنان به ثمر نشست. کمتر کسی باور می کرد چنین انقلابی بادستان خالی مردم و در شرایطی که رهبر انقلاب 14 سال خارج از ایران بود محقق شود.
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه شکل گیری جمهوری اسلامی ایران باعث به زباله رفتن نظام طاغوت شد گفت:نظام استکبار هر چه در دست داشت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفت اما به لطف خدا و با مدیریت و رهبری امام آنها موفق به خواسته های شوم قلبی خود نشدند.
وی با بیان اینکه در 8سال دفاع مقدس 50 کشور را علیه جمهوری اسلامی ایران اجیر کردند اظهار داشت:آنها زمانی که مشاهده کردند در زمان حیات امام موفق به زمین زدن ایران نشدند تمام اهداف خود را برای بعد از امام گذاشتند. به عبارتی انتظار رحلت امام را می کشیدند که در نهایت پس از غروب تلخ امام در 14 خرداد 68 آنها تصور کردند که می توانند به هدف خود برسند.
مظفر گفت: بعد از غروب 14 خرداد، طلوعی در کشور رخ دادو مقام معظم رهبری رهبری کشور را بر عهده گرفت. پس از آنکه مقام معظم رهبری بیان کردند  (بی نام خمینی انقلاب در هیچ جا شناخته شده نیست) یا اعلام کردند (راه خمینی راه ماست) امید آنها برای شکست ایران ناامیدشد.
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به موفقیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه و راهنمایی رهبر معظم توانست نقش خود را در معادلات  هسته ای به‌خوبی ایفا کند.
مظفر تأکید کرد: ملت ایران اصالت و تاریخ دارد. در شرایط فراز و فرودهای موقعیت بین‌المللی‌اش، حرفش یکی بوده، چون دارای هدف متعالی است. ما در عرصه بین‌المللی چه در موضع قدرت باشیم و چه ضعف، حرف‌مان یکی بوده و هست.
وی افزود: عزتی که امروز نصیب ما شده، مرهون پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و خون شهدا و پشتوانه ملت صبور ایران است. این پشتوانه سبب شده است تا آنان را به پای میز مذاکره با ایران فراخواند.
کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای مقدماتی فراهم کرد تا ملت ایران با اقتدار بتواند اهداف و حرف‌های خود را در عرصه روابط بین‌الملل به پیش ببرد. این عزت و بزرگی ملت ایران است که از برخوردهای ناصواب آمریکایی‌ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی می‌گذرد و صرف نظر می‌کند.اگر همراهی و تذکرات رهبر معظم انقلاب و اخطارهای ایشان نبود بدون شک این اتفاق و موفقیت هسته‌ای نصیب ملت ایران نمی‌شد.
وی بااشاره به اینکه آنها حربه های مختلفی مانند تحریم های نفتی را به کار گرفتند تا کشور را دچار آسیب کنندگفت: بسیاری از تحریم ها علیه ایران تحمیل شد اما با شجاعت مقام معظم رهبری از اقتدار ایران کاسته نشد. همانطور که امام خمینی به آمریکا و استکبار باج ندادند مقام معظم رهبری هم باج ندادند. آنها تصور می کردندکه با تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران می توانند انقلاب را ساقط کنند اما نه تنها نتوانستند بلکه ذره ای از اقتدار ایران در سایه مدیریت رهبری کاسته نشد. آمریکا قصد داشت با افزایش روز به روز تحریم ها اقتدار ایران را کاهش و انقلاب اسلامی را ساقط کنداما مقاومت و استقامت مردم با مدیریت رهبری نتیجه عکس را به وجود آورد.
مظفر با بیان اینکه آنها قصد داشتند با ناآرام کردن ایران آشوب های خیابانی ایجادکنندگفت:با مدیریت رهبری ماجرا به سمتی رفت که آنها به سرعت حرف های خود را پس گرفتندو بسیاری از مقامات آمریکایی بیان کردندکه زمانی که ایران تحریم شد یک سانت سانترفیوژ نداشت ، اما بعد از تحریم به پیشرفت های بسیاری در این زمینه دست یافته بود. همچنین 500  تن اورانیوم غنی شده داشت. یا در مورد مقابله نظامی چند بار مطرح کردند که گزینه نظامی روی میزا است. اما با مقاومت و اقتدار مردم ایران صحبت های خود را پس گرفتند.
وی ادامه داد: تا جایی که اوباما مطرح کرد( موضع ایران چالش ساده ای نیست، هر کس تصور می کند که چالش ایران ساده است نمی دانددرباره چه چیزی صحبت می کند.)آنها تحریم علیه ایران را ادامه دادند تا ایران وادار به تسلیم شود اما نتیجه بر عکس داشت و اقتدا ایران افزایش یافت.
مظفر در ادامه به استقامت وپایداری مردم ایران اشاره کرد و گفت: اینکه رهبری می فرمایند عزت و سربلندی یک ملت از استقامت و شهادت طلبی است درست است. در36 سال پس از انقلاب و عبور از فراز و نشیب بسیار در گرو مدیریت شجاعانه و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب بوده است./تسنیم/110
 



۰۱/۰۴/۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن