تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805205052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتايج آزمون بهسازي مداحان عتبات اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۲۰ب.ظ)
نتايج آزمون بهسازي مداحان عتبات اعلام شد موج-براي نخستين بار آزمون طرح به سازي مداحان از سوي بعثه مقام معظم رهبري، ۸خرداد در ۱۷ حوزه امتحاني برگزار شد و امروز نتايج اين آزمون اعلام شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام علي پروانه، مدير جذب و سازمان‌دهي معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري گفت: براي نخستين بار آزمون طرح به سازي مداحان از سوي بعثه مقام معظم رهبري، 8 خرداد در 17حوزه امتحاني برگزار شد.
وي افزود: مداحان عزيز مي‌توانند از امروز با مراجعه به نشاني اينترنتيazmoon.hajj.irنتايج اين آزمون را مشاهده کنند.
حجت‌الاسلام پروانه با بيان اين که منابع آزمون در پنج بخش احکام عمومي، عقايد، تاريخ و سيره معصومين، مقتل شناسي و آداب مداحي پيش‌بيني شده بود، اظهار داشت: نمره قبولي در هر بخش اين است که مداح محترم بايد حداقل 60 درصد امتياز آن بخش را کسب کند. نمره قبولي نهايي براساس معدل اين پنج بخش و کسب حداقل 60 درصد نمره نهايي محاسبه خواهد شد که طبق اين برنامه 547 نفر امتياز لازم را به دست آوردند که اين عزيزان براي مصاحبه حضوري از سوي مديريت مناطق بعثه مقام معظم رهبري فراخوان خواهند شد.
وي به ديگر آمار قبول شدگان اين آزمون اشاره کرد و افزود:‌ در اين آزمون در بخش تاريخ و سيره معصومين و امامان شيعيان 1401 نفر، آداب مداحي 1096 نفر، عقايد 787 نفر، احکام 462 نفر و مقتل شناسي 387 نفر امتياز لازم را کسب کردند.
حجت‌الاسلام پروانه با بيان اينکه در اين آزمون بيش از 90 درصد از متقاضيان شرکت داشتند که نشان مي‌دهد حضور مداحان در اين آزمون بسيار چشمگير بوده است، افزود: در اين امتحان 100 سوال انتخاب شده بود که مداحان محترم در مدت 100 دقيقه به اين سوالات پاسخ گفتند.
مدير جذب و سازمان‌دهي معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري تصريح کرد: کساني که در مرحله قبل آزمون ثبت نام کردند، ولي؛ موفق به شرکت در آزمون نشدند، مي‌توانند در آزمون 16 مرداد شرکت کنند و نياز به ثبت نام مجدد آن‌ها نيست و تنها يک هفته قبل از آزمون کارت ورود به جلسه را از سايت مديريت جذب و گزينش بعثه دريافت کنند.
وي ادامه داد: همچنين کساني که در آزمون 8 خرداد امتياز لازم را کسب نکردند، بايد در 16 مرداد منابعي را که قبول نشده‌اند، مجددا امتحان دهند، اين عزيزان هم نياز به ثبت نام مجدد ندارند؛ فقط کارت آزمون را يک هفته قبل از سايت دريافت کنند.
حجت‌الاسلام پروانه گفت: همچنين کساني که به هر دليل نتوانسته بودند در مرحله نخست آزمون ثبت نام کنند و شرايط لازم را دار هستند، مي‌توانند جهت نام‌نويسي اقدام و تا 25 تير اصل مدارکشان را به دفاتر نمايندگي بعثه جهت تأييد نهايي ارائه کنند.
وي افزود: آن دسته از عزيزاني که در هيچ يک از آزمون مرحله نخست قبول نشده‌اند از اول مهر از اعزام شان جلوگيري خواهد شد و کساني که تجديد شده‌اند تنها اجازه دارند يک‌بار تا اول مهر به عتبات اعزام شوند.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا براي جذب و گزينش مداحان جديد برنامه‌اي داريد، اظهار داشت: اين آزمون که 8 خرداد برگزار شد براي عزيزاني بود که تاکنون در چرخه اعزام بودند و براي ارتقاي سطح معلومات آن‌ها اين آزمون را برگزار کرديم، اما؛ کساني که هرگز در اين چرخه نبودند و شرايط لازم را دارا هستند و علاقه‌مند به اعزام‌اند، به زودي شرايط و زمان نام‌نويسي را اعلام خواهيم کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن