تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهيد چمران مظهر ايستادگي ملتي است که زير بار زور و زيادخواهي نمي رود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۲۲ب.ظ)
وزير دفاع: شهيد چمران مظهر ايستادگي ملتي است که زير بار زور و زيادخواهي نمي رود موج - وزير دفاع گفت: شهيد چمران مظهر ايستادگي ملتي است که زير بار زور و زياده خواهي نمي‌رود و با شعار جاويدان هيهات منا الذله عزت و سربلندي خود را تضمين کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سرتيپ پاسدار حسين دهقان، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به مناسبت 31 خرداد سالروز شهادت وزير دفاع شهيد دکتر مصطفي چمران طي سخناني، با گراميداشت ياد و خاطره دانشمند شهيد، اسوه فرزانگي و فضيلت ملت ايران شهيد دکتر مصطفي چمران گفت: شهيد چمران مظهر ايستادگي ملتي است که زير بار زور و زياده خواهي نمي رود و با شعار جاويدان هيهات منا الذله عزت و سربلندي خود را تضمين کرده است.
سردار دهقان با اشاره به نحوه شهادت شهيد چمران در کربلاي دهلاويه گفت: او فرمانده و راهبري شجاع بود که با نثار خون پاک خود در خط مقدم نبرد، زمينه شکست متجاوزين بعثي و پيروزي رزمندگان اسلام را فراهم کرد و اثبات کرد براي غلبه بر دشمن بايد شجاعانه قدم برداشت و به خانه هاي تار عنکبوتي آنان هجوم برد و پيروزي را در آغوش گرفت.
وي کربلاي دهلاويه را اوج تسليم انسان عارف و مجاهدي دانست که لحظاتي قبل با قلم سوزناک خود لحظه هاي شهادت و رسيدنش به لقاء الله را به زيبايي ترسيم کرده بود و نشان داد با مجاهدت در راه خدا در عرصه جهاد اکبر مي توان دست رد به همه خواهش هاي نفساني زد و با هنرمندي خود را به زيور الهي شهادت آراست.
سردار دهقان با بيان اينکه شهيد چمران با حضور موثر در لبنان ،فلسطين و مصر اين حقيقت ناب را اثبات کرد که دفاع از محرومان ، مستضعفان مرز و جغرافيا نمي شناسد گفت: چمران طلايه دار مبارزه مسلحانه عليه ظلم و بيداد و تجاوز در تاريخ معاصر است که تا ابد نام و راه نيکش الهام بخش مجاهدان و مبارزان رهايي از نظام سلطه است.
سردار دهقان در بخش ديگري از سخنان خود گفت:امروز شيوه ها و تاکتيک هاي منحصر بفرد رزمي و عملياتي شهيد چمران در جنگ هاي چريکي و پارتيزاني الگو و الهام بخش رزمندگان اسلام در جبهه هاي نبرد عليه صهيونيسم و تروريسم است و معتقديم خوني که شهيد چمران در کربلاي دهلاويه تقديم کردهمراه با خون هاي همه رزمندگان اسلام ريشه ظلم و تجاوز و زورگويي و زياده خواهي هاي نظام سلطه را از بين خواهد برد.
وزير دفاع در پايان تصريح کرد: فرزندان رشيد ملت ايران در وزارت دفاع با تأسي به راه و منش شهيدان چمران، فکوري و نامجو مفتخرند در مجموعه اي به تلاش و مجاهدت مشغولند که اين چنين اسوه هاي بي بديلي به عنوان وزراي دفاع، فرماندهي و هدايت آن را برعهده داشته اند و با پيمودن راه آنان مسير خودکفايي و خلق قدرت بازدارندگي موثر را با اقتدار دنبال و بر پيماني که با امام شهيدان و سلف صالحش خامنه اي عزيز بسته اند استوار مي مانند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن