تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803500627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان:وزیر خارجه هم ۱۸۸ سفر خارجی نمی‌رود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کفاشیان:وزیر خارجه هم ۱۸۸ سفر خارجی نمی‌رود
کد خبر: ۵۰۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ - 08 June 2015


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وزیر امور خارجه که سفرهای زیادی می‌رود نمی‌تواند در دو سال ۱۸۸ سفر انجام دهد.


به گزارش تسنیم، علی کفاشیان در خصوص ایرادهایی که کمیسیون اصل 90 مجلس از او و فعالیت‌هایش در فدراسیون فوتبال مبنی بر فرارهای مالیاتی، سفرهای متعدد و ... گرفته و این موضوع از سوی محمدعلی پورمختار، رئیس کمیسیون اصل 90 نیز عنوان شد، گفت: من نظر پورمختار را تأیید می‌کنم و می‌گویم اگر تخلفی صورت گرفته یا فسادی بوده حتماً باید گزارش آن تهیه شود و به مراجع قضایی برود. آنجا هم باید پرونده‌ها را بررسی کنند و با فاسدان برخورد شود.
وی افزود: این مسئله همیشه مورد تأکید ما بوده و در جلساتی هم که با برخی اعضای کمیسیون اصل 90 داشتیم گفته‌ایم باید طبق مدارک با فاسدان برخود شود و ما هم از این موضوع استقبال می‌کنیم.


رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که بخشی از این پرونده‌ها مربوط به سفرهای متعدد خودش است، گفت: نمی‌دانم این 188 سفری که گفته‌اند من رفته‌ام برای دو سال است یا نه؟ من در مصاحبه‌ها خوانده‌ام که گفته‌اند این تعداد سفر برای دو سال است اما همه چیز را مکتوب دارم. من دو گذرنامه دارم که یکی از آنها باطل شده و یکی دیگر هم موجود است. تعداد ورود و خروج من هم در صفحاتش مشخص است.


«وزیر امور خارجه هم که سفرهای زیادی می‌رود نمی‌تواند در دو سال 188 سفر انجام دهد». کفاشیان با بیان این جمله تأکید کرد: تمام سفرهایی که رفته‌ام بر اساس دعوت‌هایی بوده که انجام شده و سفر توریستی نرفته‌ام. هیچوقت هم با تیم‌ها به سفر نمی‌روم و حتی دبیرکل فدراسیون هم با تیم سفر نمی‌کند. در سال برای مجمع AFC یکی دو بار سفر می‌روم و برای حضور در کمیته‌ها نیز سالی یک یا دو سفر دارم. اکنون هم حاضرم گذرنامه‌ام را بدهم تا تعداد سفرهایم را بشمارید.


وی ادامه داد: کاش قبل از اینکه چنین موضوعی را اعلام می‌کردند، از خود ما هم سؤال می‌شد. در طول دو سال گذشته شاید 20 تا 25 سفر رفته باشم. در این مملکت خروج از کشور ثبت می‌شود و من هم تعداد خروج‌هایم در گذرنامه مشخص است و گذرنامه دیگری هم ندارم. حتی سفرهای فیفا هم هزینه‌ای برای ما نداشته و سه نفری که رفتیم تمام خرج آن را فیفا داد. نه فقط ما بلکه برای هر 209 کشور عضو بلیت هواپیما، رزرو هتل و ... ارسال شده بود. وقتی چنین دعوت‌نامه‌هایی برای ما می‌آید آن را به شورای برون مرزی می‌دهیم و پس از موافقت به سفرها می‌دهیم. سفر توریستی هم نرفته‌ام و اتفاقاً «حاج خانم» شاکی است که چرا من را سفر نمی‌بری!


کفاشیان و پورمختار روی خط برنامه «متن-حاشیه» شبکه سه سیما گفت‌وگو می‌کردند و پس از این صحبت‌ها، رئیس کمیسیون اصل 90 درباره اینکه آیا تعداد 188 سفر در دوسال که در گزارش آنها آمده درست است یا نه، گفت: اکنون روی تعداد 188 سفر یقین ندارم اما همه مستندات هست و چیزی که در گزارش‌های کمیسیون بیان می‌شود، حتماً با مستندات است. همه این مستندات از مراجع ذی‌ربط اخذ شده و اطلاعات آن را از اشخاص مختلف و دستگاه‌های نظارتی مربوطه گرفته‌ایم.
کفاشیان پس از این موضوع، خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل 90 هر وقت دعوت نامه‌ای فرستاده رفته‌ایم و اگر نامه‌ای داده و اطلاعاتی خواسته اسناد و مدارک را ارائه کرده‌ایم. تعداد سفرهای من هم در گذرنامه‌ام کاملاً مشخص است و اگر آنها در این خصوص بپرسند، قطعاً همه چیز را می‌گویم. غیر از کمیسیون اصل 90 مجلس، بازرسی کل کشور، بازرسی وزارت ورزش و جوانان، بازرسی مجمع و ... روی فدراسیون فوتبال نظارت دارند و به خاطر پولی که در فدراسیون می‌آید و می‌رود، حدود 10 بازرس نظارت دارند. هیچ ترس و ابایی نداریم که مسائل‌مان را عنوان کنیم، چون در سیستم خودمان تا آب می‌خوریم می‌گویند آب خورده، به این شکل خورده، تشنه نبوده خورده و این دست موارد را می‌گویند.


وی درباره مشکل مالیات کی‌روش یادآور شد: ابتدا رقم مالیات کی‌روش را 300 میلیون گفتند و بعد یک میلیارد و 200 گفتند و چهار برابر مبلغ اولیه را پرداختیم.


کفاشیان در خصوص بحث مشکل خدمت سربازی پولادی گفت: ما جلوی تمام سربازها گرفتیم و گفتیم تا تکلیف سربازی مشخص نشود حق بازی ندارد. 50 - 60 نفری که در فوتبال هستند تمام افرادی نیستند که اینگونه کارت گرفته‌اند و خیلی‌های دیگر هم این کار را انجام دادند.


رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: تنها کسی که نیامد پولادی بود و ما هم جلوی بازی او را می‌گیریم. پولادی راهی جز آمدن ندارد تا تکلیفش مشخص شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن