تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821098907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سزار مسئول نظارت بر توافق با ایران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سزار مسئول نظارت بر توافق با ایران
روزنامه پولیتیکو نوشت رئیس جمهور آمریکا بدنبال آن است که مقام ارشد دولتی این کشور موسوم به «سزار» را مسئول نظارت بر توافق هسته ای احتمالی با ایران کند.
آفتاب : دولت اوباما چند گزینه مختلف برای اطمینان یافتن از اجرای دقیق هرگونه توافق هسته ای با ایران در نظر گرفته که یکی از آنها انتخاب فردی برای نظارت بر اجرای این توافق است.


بسیاری از کارشناسان قانون اساسی، منتقد اقدامات روسای جمهوری مختلف آمریکا در انتخاب مسئولانی که به «سزار» شهرت دارند، در عرصه های مختلف هستند. ایران و گروه ۱+۵ متشکل از آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه، چین و آلمان در حال مذاکره بر سر نگارش متن توافق نهایی هسته ای براساس راه حل های بدست آمده طی تفاهم ۱۳ فروردین در لوزان سوئیس هستند.


پولتیکو نوشته است که با در نظر گرفتن مشارکت سازمان های بین المللی و کشورهای بزرگ در پرونده هسته ای ایران این مقام دست کم می تواند از سوی آمریکا نظارت بر اجرای توافق را برعهده بگیرد و آن را پیگیری کند.


به گزارش مهر به نقل از روزنامه پولیتیکو، این روزنامه استدلال کرده است که جمهوری خواهان از تعیین یک ناظر بر اجرای توافق هسته ای استقبال نخواهند کرد و آن را نوعی دوباره کاری می دانند.






تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن