تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805684993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرائی کشور |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرائی کشور
کد خبر: ۵۰۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ - 07 June 2015


عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خانه ملت،‌مهرداد بذرپاش  درجلسه علنی امروز (یکشنبه،‌ 17 خرداد ) تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

مددی نماینده میانه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص توضیح علت عدم اجرای دستورات صادره و همچنین علت عزل و نصب‌های سیاسی و حذف مدیران لایق تذکر داد. وی همچنین به وزیر نیرو در خصوص توضیح علت عدم اجرای تعهد دولت توسط وزارت نیرو و همچنین علت عزل و نصب های سیاسی و حذف مدیران لایق تذکر داد.

نیاز آذری نماینده بابل به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر داده و بر لزوم پیگیری فعالیت معدن زغال سنگ کلیران بند پی شهرستان بابل تاکید کرد.

احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توضیح علت عدم بررسی وضعیت مدیران ناکارآمد منابع طبیعی و آبخیزداری و همچنین در خصوص توضیح علت عدم اجرای بندهای الف و ب ماده 143 قانون برنامه پنجم توسعه در مورد آب مورد نیاز کشاورزان تذکر داد.

پورابراهیمی نماینده کرمان و راور به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح علت عدم وجود هماهنگی آموزش و زیرساخت‌های لازم برای اجرای نظام تحول آموزش و پرورش در گروه‌های سه‌گانه اول دبیرستان و ششم ابتدایی و همچنین به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در تامین کود ازت شیمیایی مورد نیاز کشاورزان و جلوگیری از افزایش قیمت غیر موجه این محصول در بازار داخلی تذکر داد.

اسماعیلی نماینده زنجان و طارم به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح علت عدم افزایش حقوق فرهنگیان متناسب با 2 برابر شدن بودجه آموزش و پرورش در طول سه سال گذشته تذکر داد.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد و بر لزوم اقدام عملی برای جلوگیری از اشتغال غیرقانونی اتباع بیگانه و بیکار شدن ایرانیان تاکید کرد و همچنین به وزیر کشور در خصوص ورود و حضور غیرقانونی اتباع بیگانه تذکر داد. وی همچنین به وزیر نیرو در خصوص لزوم تسریع در سهم آبه اشتراکی کانال برخال در شورای عالی آب و شورای هماهنگی حوزه آبی زاینده‌رود تذکر داد.

قاضی پور نماینده ارومیه، محجوب نماینده تهران و فرهنگی نماینده تبریز به رئیس جمهور تذکر داده و بر تسریع در حل مشکل بیمه قالیبافان فعال تذکر دادند.

قاضی پور نماینده ارومیه، محجوب نماینده تهران و اکبریان نماینده کرج به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر امور اقتصاد و دارایی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در تعیین مدیرعامل دخانیات کشور تذکر دادند.

تامینی لیچایی نماینده رشت به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توضیح علت واردات برنج خارجی از مجرای قانونی و غیرقانونی و همچنین به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح علت عدم توجه به مطالبات فرهنگیان کشور تذکر داد.

سودانی نماینده اهواز به وزیر امور خارجه در خصوص لزوم رسیدگی به کم کاری و عدم اهتمام سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان تذکر داد.

چهاردولی نماینده ملایر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح علت عدم ارائه لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان و توضیح اقدامات انجام شده برای وضعیت معیشتی بازنشستگان فرهنگی تذکر داد.

سامری نماینده خرمشهر به رئیس جمهور در خصوص توضیح علت عدم تهیه و تدوین نقشه منطقه آزاد اروند پس از گذشت 11 سال تذکر داد.

حسینی نماینده سیستان و بلوچستان به وزیر کشور در خصوص توضیح علت دشمنی و مخالفت شدید آقای استاندار با نیروهای کارآمد سیستانی و بی‌توجهی به نیروهای بومی و موضع گیری غیر منطقی استاندار در مقابل وزرا و معاون رئیس جمهور در انتصابات استانی و تلاش برای حمایت از جریان افراطی در این انتصابات تذکر داد.

سالک نماینده اصفهان به رئیس جمهور مبنی بر اینکه یکی از واجبات اسلام ناب محمدی (ص) امر به معروف و نهی از منکر است تذکر داد و گفت: با توجه به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر این قانون باید ابلاغ شود.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم بهینه‌سازی مصرف سوخت در کارخانجات آجر و همچنین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص ضرورت رسیدگی و توجه ویژه به راههای شریانی استان اصفهان و همچنین به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ضرورت برنامه‌ریزی در جهت تجهیز و نوسازی مدارس روستایی شرق اصفهان و توجه ویژه به این موضوع تذکر داد.

تامینی نماینده رشت به وزیر صنعت،معدن وتجارت در خصوص توضیح عدم توجه به وضع نابسامان کارگران کارخانه‌های ایران وگ و نوپوش رشت و همچنین به وزیر جهادکشاورزی و امور اقتصاد و دارایی و وزیر کشور در خصوص علت عدم تعیین تکلیف وضعیت نابسامان گلخانه داران استان گیلان تذکر داد.

دوگانی نماینده فسا به وزیر نیرو در خصوص لزوم رفع بحران آب شرب شهرها و  روستاهای شهرستان و همچنین علت عدم رفع مشکلا روشنایی معابر این مناطق تذکر داد.

موسوی اصل نماینده گرمی به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم تهیه سازوکار مناسب برای خرید تضمینی گندم و ذخیره آن در استان اردبیل، به وزیر بهداشت و درمان در خصوص لزوم تامین کادر متخصص برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه و تجهیز بیمارستان گرمی به دستگاه سونوگرافی تذکر داد.

بهمنی نماینده سراب به وزیر بهداشت و درمان در خصوص لزوم شبانه روزی شدن مرکز درمانی شهر دوزدوزان و نیز به وزیر علوم و تحقیقات در خصوص تسریع در تاسیسدانشکده فنی و حرفه ای دختران در منطقه سراب تاکید کرد.

حسینی نماینده زابل به رییس‌جمهور در خصوص تعیین تکلیف وسایل نقلیه عمومی استان سیستان با توجه به اینکه بیشتر شهرستان‌ها فاقد جایگاه سی‌ان‌جی هستند تذکر داد.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر بهداشت و درمان در خصوص لزوم حل مشکلات مربوط به تزریقات در مراکز بهداشتی و به  وزیر صنعت،معدن و تجارت در خصوص حل مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان تذکر داد و به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص لزوم واریزی سهم دهیاری ها و شهرداریها ناشی از افزایش مالیات بر ارزش افزوده تذکر داد.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر،دواتگری نماینده مراغه و عجب شیر به وزیر نفت در خصوص ضرورت رسیدگی به افزایش قیمت محصول پتروشیمی ها با توجه به افزایش قیمت خوراک این واحدها و به وزیر صنعت و معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از واگذاری سهام سرخآبی ها به خودروسازان تذکر دادند.

 اسدی نماینده مشکین شهر به رییس‌جمهور در خصوص تسریع در ابلاغ و پرداخت بودجه سال 94 استان‌ها تذکر داد.

کریمی قدوسی نماینده مشهد به رییس‌جمهور در خصوص ابلاغ سریع قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر تذکر داد.

سودانی و دهدشتی نمایندگان آبادان و اهواز به رییس‌جمهور در مورد علت افزایش نرخ حامل‌های انرژی تذکر دادند.

حسینی نماینده سیستان به وزیر صنعت،معدن وتجارت در خصوص بی توجهی به راه اندازی شهرک های صنعتی علی رغم قول های داده شده و بلااستفاده ماندن بخش های عظیمی از سرمایه ملی در این شهرک ها تذکر داد.

دوگانی نماینده فساء به رییس‌جمهور در خصوص عدم توانایی دولت در حفظ جنگل‌های منطقه و آتش‌سوزی آنها تذکر داد.

سودانی نماینده اهواز به وزیر نیرو در خصوص علت بی‌توجهی به سوء مدیریت آب‌های اهواز تذکر داد.

22 نماینده مجمع استان خوزستان به رییس‌جمهور در خصوص توضیح علت افزایش غیرکارشناسی و فزآینده نرخ حامل‌های انرژی تذکر دادند.

نبویان نماینده تهران به وزیر کشور در خصوص اینکه چرا حق دلسوزی و دفاع از منافع ملی را از ملت ایران سلب می‌نمایید؟ و نیز  به وزیر امور خارجه در خصوص اینکه چرا اصرار به ایجاد خلل و آسیب در امنیت کشور دارید؟ تذکر داد.

 شهریاری نماینده زاهدان به وزیر کشور در خصوص پرداخت یارانه نقدی به دارندگان وسایل نقلیه عمومی از قبیل تاکسی و آژانس در استان سیستان و بلوچستان تذکر داد.

سیدهادی حسینی نماینده قائمشهر به وزیر نفت در خصوص لزوم تغییر دامنه محاسبه قیمت گاز برای مناطق سردسیر تذکر داد.

عبدی نماینده خرم‌آباد به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم تجهیزات لازم برای مهار آتش سوزی جنگل‌های بلوط استان لرستان تذکر داد.

تامینی نماینده رشت به وزیر علوم و تحقیقات در خصوص عدم پاسخگویی درست و عدم وقت گذاشتن برای وزارتخانه  تذکر داد.

قادری نماینده شیراز به وزیر نیرو در خصوص تسریع در آبرسانی به روستاها تذکر داد.

سالک نماینده اصفهان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص وضعیت نگران کننده دامداران استان اصفهان تذکر داد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن