تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798499254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پیشنهادات فرهنگی آخر هفته




در این ستون قرار بر این است که پیشنهاداتی داشته باشیم، برای آخر هفته ها، پیشنهاداتی فرهنگی که حالمان را خوب کند و در عین حال جوری باشند که لذت این کیفور شدن، در وجودمان ته نشین شود.











برترین ها - ایمان عبدلی: در این ستون قرار بر این است که پیشنهاداتی داشته باشیم، برای آخر هفته ها، پیشنهاداتی فرهنگی که حالمان را خوب کند و در عین حال جوری باشند که لذت این کیفور شدن، در وجودمان ته نشین شود، به مرور غالب های متنوع این ستون جمع و جور کسب هویت می کنند و امیدواریم که بعدتر با مشارکت خوانندگان چرخ این ستون را بچرخانیم، به زبان ساده تر: از پیشنهادات فرهنگی وزین شما، استقبال می کنیم.

تلویزیون : با شروع ماه رمضان تلویزیون حال و هوای شادتری به خودش می گیرد در ساعات پس از افطار می توانید هر شب ساعت ده «پایتخت 4» را تماشا کنید. امیدواریم جذابیت سری های قبلی را داشته باشد، البته ساعت 9 هم شبکه ی سه «دردسر های عظیم2» را برای پخش آماده کرده است ،جمعه هم نوبت میزبانی والیبالیست هاست اولین دیدار در دور برگشت در ورزشگاه آزادی را می توانید از شبکه سه تماشا کنید، البته اگر نمی خواهید به سالن بروید .


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته



کیوسک : این هفته دو، ماهنامه ی شاخص عرصه ی مطبوعات شماره ی جدید خودشان را به کیوسک ها عرضه کردند ، ماهنامه ی "تجربه" در حوزه ی فرهنگ و هنر و ماهنامه ی "اندیشه پویا" در حوزه ی علوم انسانی ، تجربه ی این شماره خواندنی است پرونده ای ویژه راجع به سنت" نامه های عاشقانه "دارد همچنین در بخش موسیقی دو مصاحبه با پالت و محسن چاوشی دارد.


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته



در بخش سینمایی مطالبی خواندنی راجع به فیلمهای «در دنیای تو ساعت چنده» و «قصه ها» در این شماره کار شده است، ماهنامه ی تجربه در صفحات انتهایی هر شماره بخشی به نام "گالری" دارد که این امکان را به مخاطب می دهد با دیدن و مرور صفحات گذری به گالری ها و تئاتر ها بزند و در کنار آن با چند شعر و داستان خودش را لطیف کند.در مورد اندیشه پویا هم هفته ی آینده به تفصیل خواهیم نوشت.

اکران : با شروع اکران ماه رمضان بخت فیلم توقیفی کمال تبریزی باز شد و پس از سه سال فیلم "پاداش" یا همان «از رییس جمهور پاداش نگیرید» اکران شده است ،سنت حسنه ای است که در دولت روحانی با رفع توقیف این فیلم و فیلمهایی نظیر؛ قصه ها ،شروع شده است  و امیدواریم ادامه داشته باشد، پیشنهاد دیگر فیلم «316» که این روزها در هنر و تجربه اکران شده است فیلم متفاوتی است و تماشای آن می تواند تجربه ی خاصی باشد، فیلمی که چهره ی بازیگرانش را نمایش نمی دهد و روایت قصه بر عهده کفش ها و پاها و دست هاست و از این طریق حواس ما را متوجه عناصری می کند که نادیده اش می گیریم و گریزی هم به تاریخ  معاصر زده می شود، فیلم در خارج از کشور هم تقدیر شده است.


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته



آلبوم : آلبوم جدید حمید  عسکری به نام «از عشق» به بازار عرضه شده است، به طور کلی فضای کارهای عسکری خیلی دچار تحول نمی شود در این آلبوم هم همان جنس موسیقی را می شنویم نقطه ی امیدوار کننده نوازنده های کار است.


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته



افرادی نظیر : بابک ریاحی پور و هومن نامداری ، اما عسکری که جزو خواننده هایی است که به نوعی جنس موسیقی شادمهر را نمایندگی می کند، هیچ وقت موفق نشده از حدی بالاتر رود. مشکل اصلی این است که او  با این روش همیشه با نسخه ی اورجینالش مقایسه می شود.

تماشاخانه : "در اعماق" نوشته ی ماکسیم گورکی و به کارگردانی زنده یاد مصطفی عبداللهی ، که در 31 اردیبهشت و بر اثر سرطان درگذشت، این روزها آخرین اجراهایش را در تئاتر شهر دارد، نمایش از لحاظ بازیگری در سطح بالایی است ، طراحی دکور و صحنه هم به همچنین، فقط کمی در طراحی لباس ساده انگاری شده است، نمایش در مورد آدم های بیچاره و فلک زده است که توسط کلیت جامعه نادیده گرفته می شوند البته کمی تمایلات سوسیالیستی در اثر دیده می شود .


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته



گالری : نمایشگاه نقاشی آثار "لیلا رفاهی" در گالری آناهیتا واقع در خیابان قائم مقام فراهانی از ساعت 16 روز جمعه آغاز به کار می کند، نمایشگاهی با تاکید بر "محیط زیست" و رفتار انسان ها با محیط زیست و حیوانات است که می تواند جالب توجه باشد ،عنوان نمایشگاه هم «زندگی در تعلیق» می باشد. نمایشگاه نقاشی «دعوت به مراسم عروسی» که از مجموعه آثار سمانه وفایی  و با تمرکز بر مراسم عروسی این روزها در گالری طراحان آزاد واقع در میدان فاطمی برپاست هم جالب توجه است، نمایشگاه کولاژ و بازنمایی عکس هایی است که تناقضات را به خوبی آشکار می کند.


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته



کتاب : «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» رمان کم حجمی است که البته خوشخوان هم  هست رمان با روایتی مدرن و غیر خطی و دوار داستانش را تعریف می کند ، داستان تناقضات آدمی است که مابین آرمانگرایی و زندگی شخصی اش دچار تنگنا شده است ،رمان را می توان توامان عاشقانه و سیاسی دانست ، کتاب پر از جملات نغز و زیباست ، این اثر را می توان موفقترین کار شهرام رحیمیان قلمداد کرد.


پیشنهادات فرهنگی آخر هفته










تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن