تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820989007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام مبلغ، قاري و گروه تواشيح به ۶۰ کشور جهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۵۸ب.ظ)
توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي؛ اعزام مبلغ، قاري و گروه تواشيح به ۶۰ کشور جهان موج - برنامه‌هاي ويژه ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با اعزام گروه‌هاي تواشيح و قاريان بين‌المللي قرآن به ۱۹ کشور و همچنين، اعزام مبلغان به ۴۱ کشور اجرا مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج،‌ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي براي گسترش انديشه و تفکر قرآني در سطح بين‌المللي و نيز تعميق، ترويج و تبليغ معارف قرآن کريم در ميان جوامع مسلمان، اين سازمان اقدام به اعزام گروه‌هاي تواشيح و قاريان بين‌المللي قرآن کريم، ويژه ايام ماه مبارک رمضان به خارج از کشور، مي‌کند.
در اين چارچوب از هفته اول تا پايان ماه مبارک رمضان گروه‌هاي تواشيح به کشورهاي ترکيه (ارزروم و آنکارا)، پاکستان (کراچي، لاهور و اسلام‌آباد)، تايلند، اتريش، تونس و اوگاندا اعزام و به اجراي برنامه در محافل ديني و مراکز فرهنگي مي‌پردازند.
همچنين، قاريان بين‌المللي قرآن کريم به کشورهاي هندوستان (دهلي، بمبئي و حيدرآباد)، چين (شانگهاي)، ترکيه (استانبول)، گرجستان، قرقيزستان، سريلانکا، فيليپين، آلمان، کرواسي، فرانسه، ايرلند، زامبيا و عراق اعزام و نواي روح‌بخش قرآن کريم را در ميان خيل علاقه‌مندان طنين‌انداز خواهند کرد.
از ديگر برنامه‌هاي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي ويژه ماه مبارک رمضان، اعزام مبلغان ديني به 41 کشور جهان است؛ اين اقدام فرهنگي در پي درخواست‌هاي ايرانيان مقيم خارج از کشور از طريق رايزنان فرهنگي کشورمان صورت مي‌گيرد که طي آن معارف ديني و احکام شرعي براي مخاطبان بيان خواهد شد.
همچنين اين مبلغان اقدام به برگزاري سلسله نشست‌هاي ويژه احکام و آموزه‌هاي قرآني خواهند نمود.
بنابر اعلام اين خبر، اين سازمان در تلاش است تا با بهره‌مندي از فضاي معنوي ماه مبارک رمضان و حضور قاريان، گروه‌هاي تواشيح و نيز مبلغين توانمند، چهره رحماني اسلام را معرفي و به مردم جهان بشناساند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن