تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820772993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف اصلی مان باید نهادینه کردن فرهنگ ایثار بین دانش آموزان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کفراشی: هدف اصلی مان باید نهادینه کردن فرهنگ ایثار بین دانش آموزان باشد خبرگزاری پانا: مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی روسای ادارات امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کشور اظهار داشت : جایگاه شهید و شهادت در جمهوری اسلامی ایران بسیار پررنگ است و خوشبختانه در دولت جدید هم این موضوع اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ خرداد ساعت 08:58

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا - استان خراسان زضوی، محمدحسین کفراشی اظهار داشت: فرهنگ مجاهدپروری و ایثارگری پروری در کشور ما بسیار برجسته است‌. وی افزود: ادارات شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش یکی از ارزشی ترین بخش های زیرمجموعه ادارات کل است و باید توجه ویژه ای به این بخش شود.
 
کفراشی ادامه ‌داد: باید دانش آموزی را پرورش دهیم که فرهنگ ایثار و شهادت را به خوبی درک کند و درواقع باید هدف اصلی مان نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان باشد.
 
این مقام مسئول در ادامه گفت: مسیری که می تواند نتیجه بهتری را برای دستیابی به اهدافمان بدهد توجه به کیفیت بخشی و توانمندسازی مدارس شاهد است، امسال هم مانند سال گذشته توسعه کمی این مدارس را نخواهیم داشت بلکه برروی افزایش کیفیت فعالیت این مدارس تمرکز خواهیم داشت.
 
وی افزود: مدارس شاهد در کشور از چندجهت الگو هستند و برای پوشش حداکثری جامعه هدف که مدنظر ماست ، آسیب هایی را شناسایی کردیم که تلاش داریم با اتخاذ بهترین تصمیمات و بروزرسانی اقدامات از هدر رفتن فرصت ها جلو گیری کرده و با یک نظارت قوی و‌ مطلوب گامی را در مسیر بهبود شرایط این مدارس برداریم.
 
کفراشی با انتقاد از ثبت نام بی رویه و بدون ضابطه و سفارشی برخی از دانش آموزان در مدارس شاهد در گذشته که موجب تضییع حق خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران می شد اظهار داشت: در شرایط فعلی با راه اندازی یک سامانه جامع ثبت نام اینترنتی این مشکل تاحد زیادی بر طرف شده و ما در وزارتخانه می توانیم نظارت بهتر و بیشتری بر عملکرد این مدارس در زمینه ثبت نام داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۵۳ هزار نفر برای تحصیل در مقطع‌ابتدایی مدارس شاهد برای سال تحصیلی آتی ثبت نام کرده اند که تقریبا دو برابر ظرفیت کلی مدارسی ست که ما در اختیار داریم.
 
وی همچنین از اجرای طرح رتبه بندی مدارس شاهد در ۱۵ استان کشور و همچنین طرح تعالی مدیریت در این مدارس خبر داد .
 
این مقام مسئول ادامه داد: در سال گذشته طرح افق شاهد ( ارتقا فعالیت های قرآنی مدارس شاهد) در مدارس ابتدایی این بخش انجام شد که خوشبختانه طرح موفقی هم بود و باعث بروز رسانی اطلاعات قرآنی معلمین مدارس شاهد و بالارفتن اطلاعات و دانش قرآنی دانش آموزان شد و انشالله در سال آینده این طرح در مدارس شاهد مقطع متوسطه اول هم اجرا خواهد شد.
 
وی در پایان اظهار داشت: آموزش و پرورش بیشترین تعداد ایثارگر را در بدنه فعالیت خود در بین سازمان های دیگر دارد و باید برای انسجام فعالیت این عزیزان و بهره گیری از توانمندی که دارند انجمن هایی را تشکیل دهیم.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن