تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820649067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح اعتکاف علمی برای دانش آموزان کرمانشاهی در تابستان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه طرح اعتکاف علمی برای دانش آموزان کرمانشاهی در تابستان برگزار می شود خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از اجرای طرح «اعتکاف علمی» برای دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی استان در فصل تابستان خبر داد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۰ خرداد ساعت 14:12

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا: سلیمان محبی با اعلام این خبر اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان عظیم ترین دستگاه تعلیم و تربیت کشور برنامه های متنوع و متعددی را همانند سالیان گذشته برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان تدارک دیده است.
وی از اجرای این برنامه ها در استان کرمانشاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این برنامه ها متناسب با روحیات دانش آموزان بوده و مورد استقبال آنها قرار گیرد.
محبی گفت: هم اکنون ۳۱۹ هزار دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی در استان مشغول به تخصیل هستند که به تبع پرکردن اوقات فراغت این تعداد دانش آموز نیازمند برنامه مدون و مشخص بوده که این برنامه از ماه ها قبل توسط مسوولین آموزش و پرورش تهیه شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: در پایگاه های مختلف فرهنگی، ورزشی و تربیتی برنامه هایی همچون آموزش احکام، قرآن، کامپیوتر، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، شعر و شاعری، قصه پردازی، نمایش های صحنه ای و عروسکی، خبرنگاری و در کنار آن کلاس های فوق برنامه در زمینه تقویت کتب درسی هم گنجانده شده است.
محبی افزود: این برنامه ها در ۲۵۰ پایگاه مختلف در سطح استان برگزار خواهد شد.
وی گفت: طرح اعتکاف علمی نیز که در ایام عید برای نخستین بار در استان کرمانشاه ویژه ۵ هزار کنکوری اجرا شد، در فصل تابستان نیز برای تمامی دوره های تحصیلی برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن