تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813087829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزت و افتخار ما در عرصه بين الملل مديون خون شهدا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۳۱ب.ظ)
عضو خبرگان رهبري: عزت و افتخار ما در عرصه بين الملل مديون خون شهدا است موج - قم - عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: عزت، افتخار و سيادت بين المللي که امروز نصيب کشور و ملت شده است، ميراث شهدا است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، عضو خبرگان رهبري در چهارمين جلسه شوراي معاونان و مديران بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم گفت: اين عزت و آزادي از شهدا براي ما به يادگار مانده است، اما؛ بعد از شهدا وظيفه و مسووليت سنگيني براي بازماندگان است، مجاهدت و ايثار و فداکاري که در ادامه راه شهدا بايد دنبال شود.
وي افزود: امام علي (ع) بعد از جنگ صفين به بازماندگان و همرزمان و دوستان شهدا فرمودند که آنها که به شهادت رسيدند از اين که در بين ما نيستند زيان و ضرري نکردند آنان در مصاف با کفر به شهادت رسيدند، از اين نکته بر مي آيد شهدا به سعادت رسيدند، ما که از قافله شهدا جا مانديم، ضرر کرده ايم.
حجت الاسلام والمسلمين حسيني خراساني اضافه کرد: شهادت سه بعد دارد؛ بعد اول براي خود شهيد است که سعادت وي را به دنبال دارد، شهدا با ديدن اين جايگاه مي گويند کاش قوم ما اينجا بودند و مي ديدند که خدا به ما چه عطا کرده است. اما بعد ديگر براي ملت و مکتب است و آن افتخاري است که شهدا به ارث گذاشته اند و بعد سوم مسووليتي است که بر دوش بازماندگان قرار دارد.
وي تاکيد کرد: امروز 175 شهيد را در تهران تشييع مي کنند. اين مجاهدان در حالي که دست هايشان بسته بود و تشنه و مجروح بودند، سگ هاي درنده را به جانشان انداختند، خداوند مزد جهادشان را شهادت قرار داد، تاج کرامت بر سر اينها قرار داد و بعد از سال ها اين عزيزان بر دستان ملت ايران تشييع مي شوند.
عضو خبرگان رهبري افزود: در کجاي دنيا اين گونه است که با گذشت اين همه زمان از جنگ تحميلي ملت شاهد تشييع 275 شهيد باشد. اين چه پيامي مي تواند داشته باشد. درسي بالاتر، مسووليتي سنگين تر و دعوتي بزرگ تر از اين چه مي تواند باشد، انسان در برابر اين همه شهيد مسووليت سنگيني بر دوش دارد.
حجت الاسلام حسيني خراساني گفت: عزت و عظمت و آزادي اين کشور مديون خون پاک شهداست و چنين کشوري نبايد شاهد وجود ناهنجاري در عرصه هاي مختلف باشد، اگر در دنيا ناهنجاري و بدترين اتفاقات را شاهديم آن ها فاقد فرهنگ عاشورا هستند، ملت ما پيرو مکتب عاشورا و فرهنگ عاشورا است، ما بايد همواره وفادار به خون هاي پاک شهدا باشيم.
وي افزود: حجت خداوند بر ما تمام است و راه هيچ گونه عذر و بهانه اي در برابر خداوند، انبيا، اوليا و شهدا نداريم، بايد بر محور ولايت که محور وحدت امت اسلام است حرکت کنيم و در مسير شهدا گام برداريم تا دستاوردهاي شهدا و ارزش ها را حفظ نماييم.
حجت الاسلام والمسلمين حسيني خراساني تاکيد کرد: به برکت اخلاص شهدا، ايثار و صبر جانبازان و خانواده معظم ايشان امروز کشور ما در مسير تعالي است، بايد در همين مسير گام بر داريم بعد از شهدا ما مسوول هستيم و بايد پاسخگوي آنان باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن