تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805209827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جیرفت اعلام کرد راه‌اندازی مجدد خط تولید شرکت تراکتورسازی در جیرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار جیرفت اعلام کرد
راه‌اندازی مجدد خط تولید شرکت تراکتورسازی در جیرفت
فرماندار جیرفت گفت: از همه امکانات برای روشن شدن چراغ خط تولید شرکت تراکتورسازی بعد از سال‌ها تعطیلی در این شهرستان استفاده می‌شود.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی مجدد خط تولید شرکت تراکتورسازی در جیرفت



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد امینی‌روش ظهر امروز در نشستی با اعضای هیئت‌مدیره شرکت تراکتورسازی، سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و مدیرعامل شرکت تراکتورسازی جیرفت اظهار کرد: بر اساس نگاه توسعه‌ای استاندار کرمان در نخستین نشست مثلث توسعه اقتصادی، احیای شرکت تراکتورسازی جزء نخستین مصوبات بود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت بر این است که از واحدهای تولیدی و صنعتی بر زمین خورده، حمایت کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه هزینه‌های زیادی صرف راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی تعطیل شده، داشته‌ایم، بنا بر این است که در مرحله نخست به سراغ افراد و شرکت‌هایی برویم که سرمایه‌گذاری آنها نیمه‌تمام رها شده است.

امینی‌روش با تأکید بر اینکه نباید با برخی از بی‌توجهی‌ها این شائبه را که کارخانه‌ها بر اساس سیاست‌های غلط تعطیل شده‌اند در افکار عمومی ایجاد کنیم، افزود: از آنجا که جنوب کرمان از ظرفیت بالای کشاورزی برخوردار است، شرکت تراکتورسازی می‌تواند، بخش عمده‌ای از ادوات مورد نیاز کشاورزان را تأمین کند.

وی با ابراز امیدواری در راه‌اندازی مجدد شرکت تراکتورسازی جیرفت گفت: لحظه‌ای از احیای مجدد کارخانه تراکتورسازی با توجه به نیاز منطقه غافل نمی‌شویم و نخستین موضوعی که در دستور کار مدیریت اجرایی استان و شهرستان قرار گرفته، نگاه اقتصادی و توسعه‌ای است که زنده نگه‌داشتن خط تولید واحدهای نیمه‌تعطیل و تعطیل را به همراه دارد.

فرماندار جیرفت با ابراز تأسف از عدم همکاری در جذب نقدینگی تخصیص داده شده برای راه‌اندازی خط تولید شرکت تراکتورسازی این شهرستان اعلام کرد: با وجود اینکه نقدینگی مورد نیاز تخصیص داده شده، اما هیچ اقدامی از طرف متولیان امر صورت نگرفته است.

امینی‌روش با بیان اینکه از ضریب هوشی منفی دو خط تولید کارخانه‌ها و شرکت‌ها باز هم حمایت می‌کنم، افزود: کارخانه تراکتورسازی جیرفت از جمله طرح‌های تعطیل شده‌ای بود که به منزله افرادی است که ضریب هوشی آنها به منفی دو رسیده است اما باز هم برای حیات دوباره آنها تلاش می‌شود.

وی بیان کرد: در قالب مثلث توسعه اقتصادی 100 پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف برای شهرستان جیرفت تعریف شده که برخی به بهره‌برداری رسیده‌اند و برای 20 سال آینده بخش خصوصی پای کار آمده است که همت اعضای هیئت‌ مدیره را می‌طلبد.

امینی‌روش با تأکید بر اینکه از همه امکانات فرمانداری برای آغاز به‌کار مجدد شرکت تراکتورسازی و فراهم کردن رفاه اعضای هیئت مدیره استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: چراغ شرکت تراکتورسازی را با امکانات فرمانداری در حد تهیه وسایل ایاب و ذهاب، مهمانسرا و ... با دلسوزی و همت هیئت‌ مدیره روشن می‌کنیم.

فرماندار جیرفت اظهار کرد: راه‌اندازی فرودگاه جیرفت نمونه‌ای از مدیریت جهادی و بر اساس برنامه زمان‌بندی استاندار کرمان رقم خورد در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی بدون در نظر گرفتن وقت و زمان تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

امینی‌روش با اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری برای راه‌اندازی شرکت تراکتورسازی گفت: اگر در مسیر راه برای هیئت مدیره مشکلی پیش بیاید به عنوان فرماندار مسائل را پیگیری می‌کنم و از اینکه بانک کشاورزی معادل بانک‌های استان اختیارات دارد، باید استفاده کنیم تا اینکه بزرگترین پشتوانه هر اقدامی را که همان اعتماد مردم است از دست ندهیم.

وی همکاری و پشتکار اعضای هیئت مدیره را یکی از عمده دلایل ایجاد انگیزه در همراهی دیگر دستگاه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اگر کاری را آغاز کردیم، تحت هر شرایطی باید به خط تولید برسد چرا که برآورده شدن، نیازهای جانبی بخش کشاورزی می‌تواند در کنار تولید محصول اصلی سودهی خوبی را داشته باشد.

امینی‌روش گفت: پشتکار و همدلی بیشتر از پول و اعتبار کار می‌کند در حالی که مدیر دارای برنامه برای استفاده از ظرفیت‌های موجود باشد و فراهم بودن زیرساخت‌های اولیه راه‌اندازی شرکت تراکتورسازی می‌تواند، گام مهمی در راستای احیای آن باشد.

وی با تقدیر از مدیرعامل شرکت تراکتورسازی و اعضای هیئت مدیره آن بیان کرد: نتیجه پشتکار مدیرعامل شرکت در جیرفت این است که از ابطال این مجموعه جلوگیری شده و امیدواریم با همکاری یکدیگر اثری ماندگار از خود بر جای بگذاریم.

انتهای پیام/80002/ر40

94/03/26 - 15:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن