تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796902555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند بزرگ کشتار حیات‌وحش درجنوب کشور متلاشی شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: باند بزرگ کشتار حیات‌وحش درجنوب کشور متلاشی شد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت:اعضای یک باند حرفه ای کشتار حیات وحش که مرتکب تخلفات گسترده ای در زمینه شکار غیرمجاز جانوران وحشی در استان های جنوبی کشور شده بودند، با تلاش نیروهای یگان محیط زیست استان کرمان شناسایی و تعدادی از اعضای این باند دستگیر شدند.
آفتاب : محمود صفدرزاده افزود: از چند ماه پیش نیروهای یگان محیط زیست استان کرمان در جریان فعالیت های مجرمانه یک باند حرفه ای از شکارچیان متخلف قرار گرفتند که در استان های فارس، کرمان و هرمزگان طی چند سال گذشته اقدام به کشتار صدها پستاندار و پرنده وحشی کرده و از تخلفات خود تصویربرداری کرده بودند.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان افزود: با به دست آوردن تعدادی از تصاویر مربوطه، شناسایی و بازداشت عوامل این تخلفات در دستور کار یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان قرار گرفت و تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز شد.


وی با بیان اینکه در بازرسی خودروی به جا مانده از متخلفان لاشه سه جبیر، گوشی موبایل، جواز حمل سلاح و مدارک شناسایی متخلفان کشف و توقیف شد، گفت: پس از تشکیل پرونده در مراجع قضایی، نیروهای یگان محیط زیست کرمان که از وجود تعداد زیادی عکس و مستندات مربوط به شکار غیرمجاز در حافظه گوشی تلفن همراه متهمان اطلاع داشتند، موضوع را به قاضی پرونده منعکس کردند.


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان افزود: پیرو این موضوع، با دستور مقام قضایی متهمان به دادسرا احضار شده و گوشی تلفن همراه جهت رمزگشایی و بازبینی تصاویر موجود در اختیار پلیس فتا قرار گرفت.


صفدرزاده گفت: متهمان پس از حضور در دادگاه، شکار سه جبیر در پارک ملی را پذیرفتند اما رمز گوشی های خود را به اشتباه در اختیار پلیس فتا قرار دادند و به هیچ عنوان حاضر به اعلام رمز صحیح نشدند.


وی تصریح کرد: ماموران پلیس فتا پس آنکه متوجه اشتباه بودن رمز اعلام شده از سوی متخلفان شدند با اجرای شگردهای ویژه و پس از حدود یک هفته تلاش موفق به رمزگشایی از گوشی ها شدند.


وی اظهار کرد: پس از بازبینی اطلاعات موجود در گوشی ها، تصاویر بسیار زیادی از کشتار انواع جانوران وحشی از گوشی تلفن همراه متهمان به دست آمد و اکنون این تصاویر در حال بررسی توسط کارشناسان و نیروهای یگان محیط زیست استان کرمان است تا تعداد دقیق و نوع گونه های شکار شده، همچنین محل انجام تخلفات مشخص شده و در اختیار مراجع قضایی قرار گیرد.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: تصاویر به دست آمده کشتاری از پستانداران وحشی علفخوار و گوشتخوار ازجمله آهو، جبیر، کل و قوچ وحشی، کفتار، روباه و شغال و کشتار انواع پرندگان وحشی را نشان می دهد.


وی تصریح کرد: با کشف این تصاویر و با توجه به ابعاد تخلفات صورت گرفته، متهمان که با قید ضمانت آزاد شده بودند مجددا به دادسرا احضار شده و این بار بدون قبول وثیقه تا زمان تکمیل تحقیقات و رسیدگی به پرونده روانه زندان شدند.


صفدرزاده تاکید کرد: مدارک به دست آمده نشان می دهد تعداد اعضای این باند بیش از افراد دستگیر شده و دامنه فعالیت آنها به لحاظ جغرافیایی شامل سه استان کرمان، فارس و هرمزگان بوده است.


مسوولان اداره کل محیط زیست استان کرمان اعلام کردند پس از اتمام تحقیقات و روشن شدن زوایای پرونده، اطلاع رسانی کامل تری در این خصوص صورت خواهد گرفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، اکنون تعدادی از اعضای این باند در بازداشت بسر می برند و با تشکیل پرونده ویژه در دادسرای استان کرمان تحقیقات مراجع قضایی، انتظامی و نیروهای یگان محیط زیست در این خصوص ادامه دارد.






تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن