تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804415558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات انهدام باندبزرگ سرقت درشرق تهران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جزئیات انهدام باندبزرگ سرقت درشرق تهران
محمد کمانکش عصر امروز در جمع خبرنگاران از انهدام باند بزرگ سرقت کشور در شرق استان تهران خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای استقرار نیروی انتظامی در شرق استان تهران اقدامات بسیار خوبی برای کشف جرایم و انهدام باندهای سرقت صورت گرفته و هم‌اکنون فضا برای مجرمان و سارقان ناامن است.
به گزارش نامه نیوز،  رئیس پلیس اگاهی شرق استان تهران از انهدام یکی از خشن‌ترین باندهای سرقت کشور در شرق استان تهران خبر داد.

محمد کمانکش عصر امروز در جمع خبرنگاران از انهدام باند بزرگ سرقت کشور در شرق استان تهران خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای استقرار نیروی انتظامی در شرق استان تهران اقدامات بسیار خوبی برای کشف جرایم و انهدام باندهای سرقت صورت گرفته و هم‌اکنون فضا برای مجرمان و سارقان ناامن است.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی شرق استان تهران با اشاره به عملکرد این پلیس در سه ماه نخست سال ۹۴ گفت: با استفاده از امکانات و تجهیزات و همچنین نیروهای متخصص، تمام توان خود را برای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: باید توجه داشت که آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق و نظم عمومی محقق می‌شود و در این راستا باید مردم به عنوان بازوی توانمند پلیس، نیروی انتظامی را در رسیدن به اهداف خود کمک رسانند.

کمانکش با اعلام کشفیات شاخص پلیس اگاهی شرق استان تهران در سه ماه ابتدایی سال ۹۴ بیان داشت: دستگیری باند پنج نفره سارقین احشام و کشف چندین سلاح گرم از این سارقان، دستگیری باند سه نفره سارقان منزل و اعتراف آن‌ها به ۴۶ فقره سرقت منزل، دستگیری باند سه نفره سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو، کشف زمین خواری و باز گرداندن ۵۰۰ هکتار از ارضی ملی، کشف ۳۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و کشف ۴۶ هزار نخ سیگار قاچاق از مهمترین کشفیات شاخص پلیس اگاهی فرماندهی شرق استان تهران در این مدت است.

وی در ادامه به تشریح عملیات پلیس اگاهی فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران برای شناسایی باند بزرگ سرقت در کشور اشاره کرد و افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت در برخی از شهرستان‌های کشور و همچنین منطقه شرق استان تهران تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی شرق استان تهران برای شناسایی مجرمان تشکیل شد.

رئیس پلیس اگاهی شرق استان تهران تاکید کرد: در تحقیقات وسیع و گسترده پلیس آگاهی شرق استان تهران مشخص شد این باند با سرقت از استان‌های هم‌جوار اجناس سرقتی را به استان تهران منتقل تا از طریق مالخران آن‌ها را به فروش برسانند.

وی گفت: اعضای این باند با شناسایی کارگاه‌های صنعتی و انبارهای اجناس گران قیمت در برخی از استانهای کشور با شیوه ای بسیار خشن اقدام به سرقت می‌کردند که در آخرین اقدام خود از انباری در شهرستان امل اقدام به سرقت تلویزیون‌های ال‌.ای‌.دی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان کردند.

کمانکش با اشاره به اینکه اعضا و سرکرده این باند همگی مجرمان حرفه‌ای و دارای سوابق متعدد کیفری هستند، عنوان کرد: بعد از بررسی و رصد تمام مجرمان سابقه‌دار اعضای این باند شامل ۱۲ سارق و پنج مالخر توسط پلیس آگاهی شرق استان تهران در شهر تهران شناسایی و ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ویژه اقدام به دستگیری کلیه اعضای باند کردند.

وی گفت: متهمان و تمام اموال مسروقه کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کاهش سرقت خودرو و موتور سیکلت در شرق استان تهران

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران نیز در ارتباط با آمار سرقت خودرو و موتوسیکلت گفت: در حوزه شرق استان تهران نسبت به سال گذشته شاهد کاهش آمار در ارتباط با سرقت خودرو و موتور سیکلت هستیم.

وی افزود: مراقبت مالکان خودرو و نصب لوازم ایمنی مانند دزدگیر و سایر لوازم نقش مهمی در کاهش آمار سرقت خوردو دارد و انتظار می‌رود مردم با مراقبت بیشتر سارقان را در این خصوص ناکانم بگذارند.


منبع: فارس


۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن