تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814581170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسویه حساب ۳۵۸ بدهکار کلان بانکی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تسویه حساب ۳۵۸ بدهکار کلان بانکی


معاون اول قوه قضائیه از تسویه حساب ۳۵۸ بدهکار کلان بانکی خبر داد. محسنی اژه ای افزود: به دادستان کل کشور تکلیف شده است که بر روند تسویه حساب این بدهکاران نظارت کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محسنی اژه ای در نشست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری قوه قضائیه و بانک مرکزی در شناسایی بدهکاران بانکی گفت: برابر آخرین آمار بانک مرکزی، از مجموع 575 بدهکار کلان بانکی هم اکنون 217 بدهکار در فهرست سیاه بانکی قرار دارند و بقیه مصالحه یا تسویه کرده اند.
محسنی اژه ای همچنین با اشاره به اقدامات قوه قضائیه در زمینه مقابله با پدیده زمین خواری گفت: برخوردها در این بخش با دشواری در حال انجام و فشارها بر دستگاه قضا برای به ثمر رساندن پرونده ها زیاد است.   معاون اول قوه قضائیه افزود: برای مقابله با «ساخت و سازهای غیر مجاز» در مرحله نخست دادستان کل و سپس دادستان های استان ها وارد عمل شده اند.  
دانلود  

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن