تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820526691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عده اي مساله تحريم ها را کوچک شمردند/ تحريم ها بر زندگي مردم فشار مستقيم مي گذارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۸ق.ظ)
اسحاق جهانيگري: عده اي مساله تحريم ها را کوچک شمردند/ تحريم ها بر زندگي مردم فشار مستقيم مي گذارد موج - معاون اول رئيس جمهور با اشاره به مشکلاتي که تحريم ها در زندگي مردم و توسعه دولت گذاشته اند، بيان کرد: عده اي از مسئولين مساله تحريم را بسيار کوچک شمرده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، صبح امروز در پانزدهمين کنگره ملي پرسش مهر که با حضور معاون اول رئيس جمهور و وزير آموزش و پرورش انجام شد، اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور با اشاره به اينکه دولت تکيه بر بودجه نفتي را کاهش داده است، گفت: اگر دولت بتواند اين کاهش را مديريت کند، مردم احساس مي کنند مي توانند به دولت تکيه کنند و به جايي اعتماد کنند که براي آنان تصميم گيري هاي بزرگ انجام مي دهد.
جهانگيري در ادامه گفت: دولت مدعي نيست که تمام مشکلات را حل کرده است، اما تا به امروز تمام تلاشمان را کرده ايم و بيشتر مراحل و تصميم گيري ها را به نخبگان کشور سپرده ايم تا با مديريتي علمي مشکلات کاهش پيدا کند.
وي با اشاره به مهم خواندن آموزش و پرورش در جامعه خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش نهادي مهم در جامعه است و رئيس جمهور سعي کرد با استفاده از نيروهاي داخلي مسئوليت اين وزارتخانه را به افراد پر احساس و داناي جامعه فرهنگي بدهد و آنها را از دل آموزش و پرورش انتخاب کند.
جهانگيري همچنين با غيرمنطقي خواندن استيضاح وزير آموزش و پرورش اذعان کرد: انصاف نيست که به خاطر کمبود بودجه وزير آموزش و پرورش استيضاح شود زيرا کمبود بودجه در همه وزارتخانه ها وجود دارد و بايد با مديريت مناسب با اين کمبودها مقابله کرد و نگذاريم کمبود بودجه هاي مالي منطق ما را از بين ببرد.
معاون اول رئيس جمهور با بحراني خواندن وضعيت آب در کشور در پانزدهمين کنگره پرسش مهر با «شعار آب مايه حيات است»، افزود: به دليل کمبود منابع و چالش هاي بسيار، ما اين مايه حيات را به عنوان پرسش مهر انتخاب کرده ايم و بايد همه بدانند مساله اصلي ايران آب است و آينده کشور به آب بستگي دارد. امروز دشت هاي وسيع نشست کرده اند، باغ ها خشک و ريزگردها در آسمان افزايش يافته و همه اين مشکلات به دليل کمبود آب است.
وي در ادامه با مهم خواندن تحريم ها و تاثيرات مخرب آن در جامعه افزود: اين تحريم ها حتي بر منابع آبي هم تاثير گذاشته است. زيرا غربي ها با فشارهايي که بر زندگي مردم در کشور اعمال کرده اند، مي خواهند دولت را به عقب نشيني وادار کنند اما ما مي توانيم با مديريت مناسب اين فشارها را با اراده و تدبير پشت سر بگذاريم.
جهانگيري در پايان با پشتيباني از تيم مذاکره کننده هسته اي بيان کرد: در حال حاضر در حال گفتگو هستيم تا بتوانيم اين تحريم ها را با تيمي قوي که در مذاکرات از طرف کشور ايران به آنجا رفته اند، فشارها را از زندگي مردم برداشته و بر توسعه دولت و آسايش جامعه بيافزايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن