تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801702234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گره زدن اقتصاد به موضوع هسته‌ای از ابتدا کار اشتباهی بود/ مردم را از تحریم نترسانید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آقاتهرانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:
گره زدن اقتصاد به موضوع هسته‌ای از ابتدا کار اشتباهی بود/ مردم را از تحریم نترسانید
نماینده مردم تهران گفت: امروزه در برابر فشار اقتصادی و تحریم قرار داریم که غرب می‌خواهد با استفاده از این‌ها ما را به زانو درآورد، اما باید بدانیم گره زدن اقتصاد به هسته‌ای و هسته‌ای به اقتصاد از ابتدا کار اشتباهی بود.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به این که گره زدن اقتصاد به هسته‌ای و هسته‌ای به اقتصاد از ابتدا کار اشتباهی بود، اظهار داشت: امروزه در برابر فشار اقتصادی و تحریم قرار داریم که غرب می‌خواهد با استفاده از این‌ها ما را به زانو درآورد. با وجود چنین شرایطی بدترین حالت این است که زندگی ما به سبک غربی و اشرافی‌گری پیش رود. وی با طرح این سوال که چرا می‌خواهید دائماً مردم را از تحریم بترسانید، ادامه داد: مردم را نباید از تحریم ترساند، همان طور که حضرت امام (ره) فرموده‌اند ما ملت روزه‌ای هستیم و حاضر نیستیم عزت اسلامی را به زیر کشیم.
 
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید برخی اشرافی زندگی می‌کنند و وقتی کم می‌آورند می‌گویند تحریم اثر کرده است؟ چرا می‌گویید آب و خورشید و فلک به تحریم بستگی دارد، چرا می‌خواهید دائما مردم را از تحریم بترسانید؟


ادامه دارد/







۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن