تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804712200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی بازار در آستانه ماه رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آمادگی بازار در آستانه ماه رمضان


بنا به گفته رئیس «اتاق اصناف ایران» امسال نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان برگزار نمی‌شود و به جای آن فروش فوق‌العاده اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی در واحد‌های صنفی مربوطه در نظر گرفته شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، چهار روز دیگر ماه مبارک رمضان آغاز می شود، و یکی از مهم ترین دغدغه های مردم در این روزها تامین اقلام خوراکی مورد نیازشان برای این ماه مبارک است.
فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران
علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف ایران، در گفتگو با شبکه خبر درباره آمادگی بازار در آستانه ماه رمضان اظهار داشت: بازار تهران تمهیدات لازم را برای تهیه اقلام اساسی و پرمصرف در ماه رمضان مانند برنج و روغن و گوشت قرمز و گوشت سفید صورت داده است و مشکلی نداریم. تلاش شده است که این کالاها را از طریق واحدهای صنفی و فروشگاه های بزرگ و تعاونی های مصرف عرضه کنیم.   وی افزود: در بخش تولید خاص واحدهای صنفی کوچک مانند زولبیا و بامیه و خرما نیز تمهیدات لازم صورت گرفته و برای بعضی اقلام حتی مازاد تولید نیز داریم مانند خرما که هیچ مشکلی نداریم. در خصوص قیمت گذاری بر سر زولبیا و بامیه نیز امروز و فردا صورت می گیرد و اطلاع رسانی می شود.   طرح تشدید بازرسی و نظارت نیز در دست بررسی است که تخلفی در زمینه افزایش قیمت نداشته باشیم و کنترل شود و اگر تخلفی هم دیده شد بازرسی ها به نحوی انجام خواهد شد که مشکلی نداشته باشیم و به کمترین حد برسد.
فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران

فاضلی، درباره تمهیدات ویژه برای قیمت ها  و جلوگیری افزایش قیمت ها نیز اظهار داشت: دو نوع قیمت گذاری داریم، قیمت گذاری کالاهای وارداتی صنعتی برعهده سازمان حمایت است و درصد سود معقول که از سوی سازمان نظارت در هر شهر در نظر گرفته می شود برای بنگاههای صنفی که این بنگاه ها بر همان اساس مکلف به فروش هستند.   رئیس اتاق اصناف ایران همچنین درباره طرح تشدید بازرسی نیز گفت بازرسی ها را در کل کشور اتاق های اصناف و سازمان حمایت در کنار هم انجام می دهند و سازمان تعزیرات حکومتی هم به عنوان نیروی در اختیار در کنار مجموعه با توجه به تمهیدات در نظرگرفته شده انجام وظیفه می کند تا شاهد کمترین تخلف در سراسر کشور باشیم.   وی تاکید کرد: در زمینه تامین مواد و اقلام پرمصرف هیچ مشکلی نداریم و امسال هم مازاد بر تولید داریم هم مازاد بر واردات.   رئیس اتاق اصناف ایران درباره برگزار نشدن نمایشگاه های ضیافت نیز اظهار داشت: نمایشگاه و فروشگاه مازاد بر تولید محصولات صنفی زمانی برگزار می شود که در تامین مشکل داشته باشیم . چون در زمینه تامین مواد غذایی امسال در ماه مبارک رمضان مشکلی نداریم و ضرورتی به همین جهت از بنگاه های صنفی استفاده کرده ایم.   وی درباره کنترل و نظارت بر قیمت ها و تمهیدات لازم گفت: برابر قانون هر اتاق صنفی شهر یک ساختار بازرسی امور اصناف دارد و در طرح تشدید نیز سازمان حمایت نیز بر بازرسی ها و کنترل قیمت ها نظارت خواهد داشت. 
فاضلی - رئیس ااق اصناف ایران

فاضلی درباره ساز و کارهایی که در بازار و در اتاق اصناف در نظر گرفته شده است، گفت: بنگاه های صنفی را تشویق کرده ایم که تخفیف های قابل توجهی در این ماه برای  مردم در نظر بگیرند و در طرح فروش ویژه شرکت کنند. وی درباره روند رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان گفت: تلاش ما بر این است که بازرسی ها را به روز کنیم و سعی داریم مجموعه بازرسی ها در کشور شکایت محور شویم و بر اساس شکایت مردم رسیدگی کنیم . فاضلی افزود: شماره 124 در خدمت مردم است و شماره های دیگر نیز همچون شماره اتاق های اصناف نیز به آگاهی مردم خواهد رسید تا به شکایت های مردم در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی شود.   فاضلی تاکید کرد: داشتن اتیکت بر روی کالاها بر اساس قانون الزامی است هیچ کس نمی تواند بدون برچسب اتیکت اقلامی را بفروشد و از روز دوشنبه این طرح به طور گسترده در کشور اجرا خواهد شد.   در این برنامه همچنین اعلام شد با وجود هماهنگی های لازم برای کسب اطلاعات بیشتر با آقای مجتبی فراهانی، معاون بازرسی و رسیدگی به تخلف «سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان» برای شرکت ایشان در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر اما روابط عمومی این سازمان مانع از برقراری این ارتباط شد.
 
دانلود

لینک را کپی کنید


شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن