تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805632674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام تا آخر از امريكا نفرت داشت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: امام تا آخر از امريكا نفرت داشت
از مسئولان انتظار مي‌رود كه هر نقد و تجمعي را تخريب نپندارند، چه بسا اين تجمعات قانونمند مشت مذاكره‌كنندگان هسته‌اي ما را پر مي‌كند.


از مسئولان انتظار مي‌رود كه هر نقد و تجمعي را تخريب نپندارند، چه بسا اين تجمعات قانونمند مشت مذاكره‌كنندگان هسته‌اي ما را پر مي‌كند.
به گزارش فارس، آيت‌الله سيداحمد خاتمي، خطيب موقت نماز جمعه تهران در مورد مسائل هسته‌اي خاطرنشان كرد: مسائل هسته‌اي، مسئله حساس سياسي است و همه به خود اجا‌زه مي‌دهند در اين رابطه اظهارنظر كنند و حق‌شان هم است. سياسي شدن مردم از بركات انقلاب است. وي با بيان اينكه منتقدان مذاكرات هسته‌اي بايد بدانند مذاكره‌كنندگان هسته‌اي فرزندان ملت هستند، گفت: منتقدان نبايد مذاكره‌كنندگان را زير سؤال ببرند و متهم به خيانت و امثال اينها كنند. اينها رزمندگان جبهه ديپلماسي هستند. بايد همه كمك كنيم تا اين رزمندگان در اين عمليات موفق شوند. خطيب موقت نماز جمعه تهران با تأكيد بر اينكه جامعه ما جامعه باز و آزادي است، خاطرنشان كرد: مسئله انرژي هسته‌اي از روز اول كه مردم ما شعار دادند انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست دولت و ملت با هم همدل و همزبان بودند، بنابراين دشمناني كه مي‌خواهند در عرصه مذاكرات شيطنت كنند كور خواندند در اين عرصه هم شيطنت كنند.
به گفته آيت‌الله خاتمي نظام در پي يك توافق خوب است چراكه توافق بد را نه رهبري مي‌پذيرد نه ملت و نه مذاكره‌كنندگان. توافق خوب آن توافقي است كه خطوط قرمز مدنظر رهبري رعايت شده باشد.

    مجلس خطوط قرمز هسته‌اي را قانون كند
لغو همه‌جانبه تحريم‌ها، ‌عدم مذاكره تحت شبهه تهديد، ‌حفظ دستاوردهاي هسته‌اي، ‌عدم بازرسي مطلق از مراكز نظامي و بازجويي از دانشمندان، برگشت‌پذيري تعهدات و مذاكره در چارچوب هسته‌اي شش خط قرمزي است كه به اعتقاد خطيب موقت نماز جمعه تهران بايد مورد تأكيد قرار بگيرد. وي تأكيد كرد: ما فقط در عرصه هسته‌اي با ديگران مذاكره مي‌كنيم بنابراين مذاكره در هيچ عرصه ديگر همچون مذاكره با امريكا براي رابطه مجدد مذاكره نيست و از نظر ما نامشروع است. آيت‌الله خاتمي خاطرنشان كرد: از مجلس شوراي اسلامي درخواست مي‌كنيم كه اين موارد (شش خط قرمز مورد نظر رهبري) را تبديل به قانون كند تا به كلي دشمنان ملت ايران مأيوس شوند كه ملت ما تسليم را نمي‌پذيرد. به اعتقاد خطيب موقت نماز جمعه تهران ادبيات امريكا از روز اول مذاكرات تاكنون به جاي تكريم ادبيات تحقير و تهديد بوده و واقعيت اين است كه امروز دوره تهديد گذشته و ايران اسلامي امروز نه تنها قدرت منطقه‌اي، بلكه قدرت جهاني است.

    امام با نفرت از امريكا از دنيا رفت
آيت‌الله خاتمي با اشاره به هشدار مقام معظم رهبري در مورد «تحريف امام» در سالروز رحلت امام اظهار داشت: تحريف امام تحريف صراط مستقيم است و اگر از اين راه عمداً يا سهواً فاصله بگيريم، سيلي مي‌خوريم. وي اصول تعيين شده توسط بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي را اسلام ناب محمدي در مقابل اسلام امريكايي، توكل و اعتماد به خدا، اعتماد به وعده الهي نه اعتماد به قلدرهاي جهاني، ‌اعتقاد به اراده ملت و حمايت از مستضعفان و نفرت از اشرافي‌گري برشمرد. خطيب موقت نماز جمعه تهران خاطرنشان كرد: امام آن بزرگواري است كه تا آخر عمر با نفرت از امريكا و شيطان بزرگ دانستن امريكا از دنيا رفت.
‌وي تأكيد كرد: برخي از كساني كه نزديك به امام بودند مي‌گويند ما به امام نامه نوشتيم كه تا زنده هستيد مشكل امريكا را حل كنيد. ما از ايشان مي‌پرسيم نامه شما به امام رسيد؟ مگر مي‌شود نامه شما به امام نرسد اما امام مشكل امريكا را حل نكرد و معناي اين حرف اين است كه امام تا لحظه مرگ امريكا را شيطان بزرگ مي‌ديد و شعار مرگ بر امريكا را شعار حق مي‌دانست. وي ادامه داد: يك اصل را هم مقام معظم رهبري در سخنان خود نگفت به خاطر اينكه كساني نگويند دعوت به خود است و آن اصل ولايت فقيه است كه امام تا آخر عمر مدافع اين اصل عزت‌آفرين بود و فرمودند پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا كشور آسيب نبيند.

    نبايد همه چيز را به رفع تحريم‌ها گره زد
آيت‌الله خاتمي در ادامه تصريح كرد: در هر عرصه مهم جهاني مي‌گويند اگر پاي ايران وسط نباشد نمي‌توانيم به جايي برسيم، در قضيه سوريه نماينده سازمان ملل مي‌گويد كه بايد ايران حضور داشته باشد، اگر ايران نباشد مشكل سوريه حل نخواهد شد، معناي اين جمله اين است كه به فضل خداوند ايران اسلامي يك قدرت بزرگ جهاني است. وي افزود: ايران اسلامي يك تفاوت با قدرت‌هاي جهاني دارد و آن اين است كه پشتوانه قدرت‌هاي جهان سلاح، دلار و يورو و آدم‌كش‌هاست اما پشتوانه ايران اسلامي دل‌هاي علاقه‌مند و عاشقان است.
آيت‌الله خاتمي بر همين اساس يادآور شد: ايران اسلامي به فضل خداوند در اين عرصه به عنوان يك قدرت است و نمي‌توانند اين قدرت را دست كم بگيرند، نبايد همه چيز را به رفع تحريم‌ها گره زد، ما از ابتداي پيروزي انقلاب تاكنون با فراز و نشيب‌هاي فراوني مواجه بوديم و از ابتداي انقلاب تحريم بوديم اما بحمدالله با عزت زندگي كرديم و زندگي خواهيم كرد، عده‌اي چنين القا مي‌كنند كه اگر تحريم‌ها لغو نشود در اين عرصه دچار بحران مي‌شويم در حالي كه قطعاً چنين نيست. وي اضافه كرد: اگر توافق صورت نگيرد اوباما دچار بحران مي‌شود چون اوباما با ايران‌هراسي كه در دنيا به راه انداخته و گفته ايران بمب اتم دارد و توافق كرديم جلوي اين خطر بايستيم مي‌خواهد قهرمان امريكا بشود اما قهرماني‌اش در حال كور شدن است، مي‌خواهد حزبش دوباره رأي بياورد و اگر اين توافق با ايران امضا شود شانس حزب دموكرات براي پيروزي بيشتر مي‌شود. گرچه ما مي‌دانيم پشت سر هر دو حزب دموكرات و جمهوري‌خواه در اروپا صهيونيست‌هاحضور دارند و اين امريكاست كه نياز به توافق با ايران دارد، ملت بزرگ ايران روي پاي خودش ايستاده است و به فضل خداوند با اراده كشورش را پيش خواهد برد.
خطيب موقت نماز جمعه تهران در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: فرهنگ مقاومت در برابر زياده‌خواهي‌هاي استكبار يك فرهنگ قرآني است، هيچ ترديدي نداشته باشيد كه اين فرهنگ است كه به داد ما مي‌رسد، مذاكره‌كنندگان ما به مذاكراتشان ادامه دهند و ما از آنان حمايت مي‌كنيم و اثبات هم مي‌كنيم كه ما مرد قولمان هستيم و پاي قرارمان هم مي‌ايستيم، امريكا مي‌خواهد چنين وانمود كند كه ايران پاي قراردادش نيست ولي ما به امريكا و ديگر قدرت‌ها اعلام مي‌كنيم كه ما مرد مقاومتيم، اگر بخواهيد شيطنت كنيد فرزند عاشوراييم و فرزند هيهات منا الذله.

    سيلي خون‌هاي مظلوم به حزب حاكم تركيه
آيت‌الله خاتمي در ادامه با اشاره به شكست حزب حاكم در تركيه در انتخابات اخير پارلمان اين كشور، تأكيد كرد: اين سيلي‌اي كه حزب حاكم در تركيه خورد، سيلي خون‌هاي مظلومي بود كه توسط داعش بر زمين ريخته شده بود، اميدواريم صداي اين سيلي را حاكمان تركيه شنيده باشند و بدانند كه خون مظلوم از بن صخره جوانه مي‌زند/ پرچم بيدادگرها تازيانه مي‌زند.
خطيب موقت نماز جمعه پايتخت در بخش ديگري از سخنانش متذكر شد در آغاز حمله عربستان به يمن، ۴۵ درصد خاك يمن در دست نيروهاي ملي انصارالله بود اما الان ۸۵ درصد از خاك يمن در دست نيروهاي مردمي است. در آغاز حمله عربستان به يمن، ۵۵ درصد قبايل يمن با نيروهاي مردمي متحد بودند اما الان ۹۰ درصد قبايل يمن با نيروهاي مردمي متحدند، سلام و درود خداوند بر اين پيروزمندان، بدانيد شما در تاريخ سربلنديد و دشمنان شما يعني عربستان سعودي به عنوان يك رژيم وحشي، سفاك، كودك‌كش و خردسال كش، زن و مرد را به راحتي مي‌كشد، عربستان به عنوان يك رژيم سياه در تاريخ ثبت خواهد شد.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن