تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798281342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله یزدی:نباید مسائل روزمره‌ را به نتیجه مذاکرات گره زد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آیت‌الله یزدی:نباید مسائل روزمره‌ را به نتیجه مذاکرات گره زد
رییس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مذاکره‌کنندگان ما مورد اعتماد رهبری و ملت ایران هستند اما اعتماد به گروه مقابل هر روز در حال کاهش است.
به گزارش نامه نیوز ، آیت‌الله یزدی صبح امروز در نشست مشترک اعضای هیات رئیسه با مسئولین کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری که در دبیرخانه مجلس خبرگان در قم برگزار شد، با اشاره به برکات ماه رمضان و حقانیت قرآن و اهل بیت (ع) در خصوص برکات معنوی نیمه شعبان و شبهای قدر گفت:‌ برکت ماه رمضان تثبیت ولایت مطلقه حاکمیت ولی‌الله در روی زمین است.

وی افزود: مساله‌ی مهمی که امروزه در کشور اذهان را به خود مشغول کرده است بحث مذاکرات هسته‌ای است که البته باید گفت، مذاکره‌کنندگان مورد اعتماد رهبری و ملت ایران هستند ولی امروز وقتی نوبت به نوشتن توافق رسیده، طرف مقابل از توافقات قبلی سر باز زده است و و مسائل جدیدی را درخواست کرده است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خوشبختانه رهبر انقلاب خطوط اصلی را مشخص کرده‌اند و آنچه مسلم است بهره‌برداری از حق طبیعی ملت ایران از دانش هسته‌ای است زیرا این دانش را جوانان ما با تلاش و کوشش فراوان و با حمایت‌های رهبری و نظام به ملت ما ارزانی کرده‌اند و آنها این دانش را به ما ندادند که می‌خواهند آن را از ما بگیرند.

آیت‌الله یزدی اظهار کرد: اعتماد به گروه مقابل هر روز در حال کاهش است. اما آن چه مسلم است رعایت خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی است. مقام معظم رهبری بر لزوم ادامه مذاکرات تاکید کردند ولی فرموده‌اند که هیچ کسی نمی تواند ایران اسلامی را از تحقیق و توسعه این علم در کشور بازدارد.

وی افزود: دشمن ما هر روز مسائل جدیدی را مطرح می‌کند که این بی اعتمادی را بیشتر می‌کند و قطعا ادامه روند به خود آنها ضربه می‌زند. دکتر ظریف بیان کردند که امیدواریم با تلاش روسیه و چین بتوانیم در مذاکرات موفق شویم ولی امید ما به خداست و امیدوارم که این خطوط حفظ شود.

آیت‌الله یزدی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:‌شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب بیان شده است و دولت نیز در این زمینه وظایفی دارد که باید به آن عمل کند البته دولت نباید مسائل جاری و روزمره را به نتیجه مذاکرات گره بزند. ما باید با قطع وابستگی به نفت، خصوصی‌سازی واقعی و نه صوری، کنترل نرخ سود بانکی صحیح و رابطه درست با پول به عنوان یک واسطه و نه یک کالا ،پرهیز از تجمل‌گرایی و .... به اقتصاد مقاومتی برسیم.

وی تصریح کرد:‌ تجمل گرایی امروز یکی از آفت‌های بزرگ کشور است امروز جشن‌هایی را مشاهده می‌کنیم که در شأن نظام ما نیست. از جمله برگزاری رسمی آیین ارکست ملی موسیقی ایران و یا تجلیل سینمایی از وزیر ارشاد که باید شکل منطقی داشته باشد.این که موسیقی را یک کار عادی قلمداد کنیم کار منطقی نیست.

رئیس مجلس خبرگان با اشاره به اهمیت مساله حجاب و همدلی و همزبانی گفت: همدلی و همزبانی تنها نباید از سوی ملت انجام شود بلکه دولت نیز باید با مردم همدل وهمزبان باشد تا امورات کشور به بهترین شکل اداره شود.

آیت‌الله یزدی درادامه با اشاره به ارتکاب جنایت‌های وحشیانه داعش تصریح کرد:‌این گروه خود را حکومت اسلامی نامیده است ولی هیچ سنخیتی با اسلام ندارد. هدف اصلی حمایت کنندگان از این گروه ناامن کردن کشورهای اسلامی ، ایجاد اختلاف بین مسلمین و اجرای نقشه‌های غرب در منطقه است.

وی حمله عربستان به یمن را در همین راستا دانست و گفت: قطعا این حمله با حمایت آمریکا صورت گرفته و هدف آن تضعیف اسلام و مسلمین است. منادیان مبارزه با داعش بزرگترین حامیان آنها هستند.

وی تصریح کرد: سیاست جمهوری اسلامی منطبق با امر امیرالمومنین (ع) مبنی بر حمایت از مظلومین و مقابله با ظالمان استقرار یافته و قطعا از این سیاست حمایت شده و آن را ادامه خوهیم داد.

آیت‌الله یزدی در پایان با انتقاد از برخی افطاریهای تشریفاتی دستگاههای دولتی گفت: با تجملات در افطاری‌ها مخالفیم ولی اگر این افطاری‌ها صرف مردم مستمند شود اشکالی ندارد به این صورت باید از هر گونه تجملات و تشریفات اضافه پرهیز کنند.



منبع: ایسنا


۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن