تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815345564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعاتی درباره صنعت داروا


واضح آرشیو وب فارسی:دکتر سلام:
pills-medicine
منبع عمده اطلاعات پزشک و بیمار درباره دارو ها به دارو های صنعتی دارو سازانی که آنها را تهیه و برای درمان وارد بازار کرده اند ، وابسته است شرکتهای دارویی شدیداً تمایل دارند که مصرف محصولاتشان را در حد بالای ممکن حفظ کنند ؛ درست مانند یک هنرمند مشهوری که از مدرسه پزشکی شمال شرقی عازم کار می شود . بازار یابهای آسپرین دعا می کنند که شما دچار سردرد شوید . شرکتهای دارویی شیفته نوع بشر نیستند ؛ آنها در جهان ، قدرتمندترین و پر منفعت ترین ها هستند .
طبیعاتاً ، شرکتها در فروش محصولات خود بر منافع و عدم خطر آنها تاکید و عمل می کنند و پیامهایشان به طور قوی و موثری مطرح می شود ، به گونه ای که نه تعدادی ازپزشکان از خطر های درمان دارویی اطلاع دارند ، و نه راه درمان دیگری در ارتباط با شکلهای عمومی بیماریها پیشنهاد می کنند .
تا هنگامی که اعتماد پزشکان بر دارو ها بر اساس اطلاعاتی است که شرکتهای دارویی ارائه می دهند ، وظیفه دولت است که سیاست محافظت از امکان افزایش صنعت دارویی را فراهم کند . انجمن غذایی دارویی خبره ترین سازمان در نوع خود نسبت به داروهای جدید در جهان است ، که می تواند به دارو های جدید ، گسترش آگاهی درباره دارو های مورد مصرف ، کنترل آگهی ها و مراقبت های صنعتی کمک کند . به هر حال ،  تاثیرش به وسیله اقدامات سیاسی تحت حمتیت واقع شده ، و درطول جنگهای مشروعی که در پی هم می آمدند ، موقعی مثمر ثمر تر است که مورد کنترل سودمند محصولات تلاش کند .
بر خلاف کشور هایی مانند نروژ، انجمن غذایی دارویی اجازه نمی دهد تا قضاوتهایش به سئوالاتی که بر اساس نیازمندیهای دارویی به وجود می آید ، وابسته باشد . سئوالی که عامل موثر را به وجود می آورد ؟ حتماً این سئوال هم مشکل است وقتی که بعضی از آزمایشگاهها به طور مرتب با تحقیقاتی با نتایج اشتباه و گمراه کننده ، برخورد می کنند . با این وجود ، انجمن غذایی دارویی با حمایت آمرایکاییها ازبعضی از بدترین تجارب دارو های هلاکت بار در اروپا  حمایت کردهداست . به تالیدومید، که مسئول هزاران نوزاد ناهنجار است هرگز درآمریکا اجازه داده نشد به همین شکل ارالدین یک داروی قلبی بود که هزاران نفر را در بریتانیا ، در اواسط 1970 فلج کرد . بسیاری از بیشترین تدارکهای مشکوک قابل دسترس دربریتانیا و اروپا در ایالت متحده آمریکا قابل دسترس نیستند . متاسفانه ، انجمن غذایی دارویی نمی تواند فعالیتهای صادراتیس شرکت های دارویی آمریکایی را کنترل کند ؛ دارو ها زمینه خطر ناکی برای مردم آمریکا که فروشنده خارجی هستند به وجود می آورد ، جایی که آیین نامه دارویی ، کمتر روی آنها موثر است .

20 خرداد 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دکتر سلام]
[مشاهده در: www.hidoctor.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن