تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813287581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش گرايش پزشكان به تمام‌وقت‌شدن در مراكز دولتي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: افزايش گرايش پزشكان به تمام‌وقت‌شدن در مراكز دولتي
معاون درمان وزير بهداشت از روند مثبت گرايش پزشكان به تمام وقت شدن در بيمارستان‌هاي دولتي خبر داد.


معاون درمان وزير بهداشت از روند مثبت گرايش پزشكان به تمام وقت شدن در بيمارستان‌هاي دولتي خبر داد.
دكتر محمد آقاجاني درباره اجراي طرح تمام وقت جغرافيايي پزشكان گفت: امروز، بهترين وضعيت در تمام اين سال‌ها براي تمام وقت جغرافيايي شدن پزشكان و اساتيد دانشگاه فراهم شده است.
وي با اشاره به تأكيد قانون برنامه پنجم توسعه مبني بر تمام وقت شدن پزشكان و اساتيد دانشگاه‌ها افزود: البته شرط تحقق آن هم واقعي شدن تعرفه‌ها و جبران خدمات بود كه متأسفانه در اين مسير حركت نشد. خوشبختانه در حال حاضر به سمت ايجاد زمينه‌هاي مناسب براي تحقق اين ماده قانوني حركت مي‌شود. در واقع مي‌توان گفت كه بخش‌هايي از برنامه پنجم توسعه از جمله اين بخش، بيان آرزوها بود، بدون اينكه منابع و راهكارهاي جدي براي اجراي آن وجود داشته باشد.
معاون درمان وزير بهداشت افزود: خوشبختانه اكنون پزشكان فعال در مناطق محروم و پزشكان ضريب K در سراسر كشور درسال 93 تمام وقت جغرافيايي شدند. حدود 2 هزار نفر پزشك متخصصي كه سال 93 توزيع شدند نيز تمام وقت جغرافيايي هستند. پزشكان متخصص و فوق‌تخصص كه براي ضريب K از سال‌هاي قبل جهت ارائه خدمت توزيع شده بودند نيز زماني كه پروانه مطب‌شان تمام مي‌شود، خدمات‌شان را به صورت شبانه‌روزي تنها در بيمارستان‌هاي دولتي ارائه خواهند داد.
آقاجاني با اشاره به متوسط پرداختي به پزشكان تمام وقت گفت: متوسط پرداختي‌ها به اين پزشكان 2/2 شده است كه به عدالت بين رشته‌ها كمك كرد. حركت خوبي به سمت گرايش پزشكان به سمت كار در بيمارستان‌هاي دولتي ايجاد شده است. امروز علاقه قابل‌قبولي بين پزشكان شاغل در بيمارستان‌هاي درماني و آموزشي وزارت بهداشت به‌وجود آمده است كه خودشان را در بيمارستان‌ها تمام‌وقت كنند و عمده وقت‌شان را در بيمارستان‌هاي دانشگاهي بگذرانند، درحالي كه ما هنوز هم به معني واقعي، قيمت تمام شده را پرداخت نكرده‌ايم.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن