تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821203104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته عالی موقوفات حوزوی در شهرستان خوانسار برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اصفهان؛
کمیته عالی موقوفات حوزوی در شهرستان خوانسار برگزار شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار خبر داد: دومین جلسه کمیته عالی موقوفات حوزوی به میزبانی شهرستان خوانسار برگزار شد.


به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار داشت: دومین جلسه کمیته عالی موقوفات حوزوی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی، مشاور ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مسئول موقوفات کل کشور حجت الاسلام و المسلمین شمس الدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی، مسئولین مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، مدیران ادارت اوقاف و امور خیریه شهرستان ها و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی به میزبانی شهرستان خوانسار برگزار شد. وی در ادامه تصریح کرد: این جلسه اختصاص به احیاء موقوفات مربوط به حوزه های علمیه استان اصفهان داشت که با همت اداره اوقاف و امور خیریه خوانسار و همکاری حوزه علمیه آیت اله علوی خوانسار در سالن اجتماعات حوزه علمیه آیت اله علوی خوانسار برگزار شد. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار در ادامه افزود: در این جلسه در مورد احیاء موقوفات حوزوی، چالش ها و فرصت های پیشرو تبادل نظر شد و همچنین روند بروز رسانی درآمد موقوفات حوزه های علمیه نیز بررسی گردید. حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر شهرستان خوانسار دارای 3 حوزه علمیه می باشد که مدیریت دو حوزه با استان اصفهان و یک حوزه با حوزه علمیه قم می باشند که این حوزه های علمیه با داشتن موقوفات تجاری، زارعی و... سالانه 18 میلیون تومان درآمد دارند که این مقدار ناچیزی است. وی در ادامه اظهار کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد تا حوزه های علمیه در راستای ایجاد وقف های جدید بیش از گذشته نقش ایفا کنند تا بتوانیم با وقف های جدید همچنان پرچم اسلام را همچون گذشته برفراز قله های رفیع علم و دانش برفراشته نگه داریم.
انتهای پیام/گ



اخبار مرتبط

اعزام مبلغ مذهبی از قم به سیستان افزایش خواهد یافت
28 وقف جدید امسال در مازندران
اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه کرمان
اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه سیستان و بلوچستان




۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن