تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تزريق اعتبار، درهاي ترمينال خارجي اردبيل را باز مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۲۴ب.ظ)
تزريق اعتبار، درهاي ترمينال خارجي اردبيل را باز مي‌کند موج-مديرکل فرودگاه‌هاي استان اردبيل، اعلام کرد: پروژه ساخت ترمينال خارجي اردبيل با پيشرفت 80 درصدي در حال ساخت است که به عقيده من بايد تاکنون افتتاح شده بود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد فخرالدين هاشمي مديرکل فرودگاه‌هاي استان اردبيل، با اشاره به اعتبار مورد نياز براي تکميل پروژه ترمينال خارجي فرودگاه اظهار داشت: با توجه به اين که اين پروژه براي سنوات گذشته بوده است و مي‌بايستي تا سال گذشته به بهره‌برداري مي‌رسيد، اما؛ به دليل کمبود منابع با تأخير در ساخت مواجه شد.
وي افزود: متراژ اين پروژه تقريبا 7500 مترمربع است و در حال حاضر با کندي در حال ساخت است.
مديرکل فرودگاه‌هاي استان اردبيل اضافه کرد: برآورد اوليه براي ساخت ترمينال 14 ميليارد تومان بود، اما؛ با توجه به تأخير زماني، کارشناسان اداره کل بهسازي فرودگاه‌ها اعلام کرده‌اند براي تکميل آن به 12 ميليارد تومان ديگر نيازمند است.
وي بيان داشت: با توجه به بازديد هفته گذشته قرباني مديرکل بهسازي و توسعه فرودگاه‌ها از اين پروژه، روند کاري را مطلوب اعلام کرد.
هاشمي تصريح کرد: در حال حاضر اين پروژه با پيشرفت 80 درصدي در حال ساخت است که به عقيده من بايد تاکنون شاهد افتتاح آن بوديم.
وي در پايان گفت: طي پيگيري‌هاي فرودگاه از شرکت فرودگاه‌هاي کشور، پيش‌بيني شده که هشت ميليارد تومان به‌زودي براي پروژه اختصاص يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن