تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820149036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت از استان هاي غرب کشور براي تبادل کالا در بندر انزلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۹:۵۱ق.ظ)
مديرکل بنادر و دريانوردي گيلان مطرح کرد: دعوت از استان هاي غرب کشور براي تبادل کالا در بندر انزلي موج-بندر انزلي- مديرکل بنادر و دريانوردي گيلان با اشاره به توانمندي تجهيزاتي بندر انزلي از استان هاي البرز، قم، قزوين، زنجان، اردبيل، آذربايجان شرقي و غربي خواست تا از امکانات بندر انزلي براي صادرات محصولات و توليدات خود و تامين نيازهايشان استفاده کنند.
سيدعلي نعيمي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج با گراميداشت هفته محيط زيست از برگزاري مانور ملي، منطقه اي مرتبط، (جست و جو و نجات و جلوگيري از آلودگي هاي دريايي) در بندر انزلي مورخ ۲۵ و ۲۶ خرداد ۱۳۹۴خبر داد.
وي با اشاره به برگزاري مانور مقابله با آلودگي هاي زيست محيطي و ايمني و نجات در روزهاي 25 و 26 خرداد افزود: نمايندگاني از کشورهاي حاشيه خزر در اين مانور حضور دارند.
اين مسوول با اشاره به وضعيت آلودگي نفتي درياي خزر اظهارکرد: در حوزه استحفاظي ما آلايندگي نفتي در درياي خزر وجود ندارد و اگر موردي مشاهده شود بلافاصله پاک سازي مي‌شود.
وي با بيان اين که رعايت مسائل زيست‌محيطي دريايي و خشکي تفاوتي نمي‌کند، تصريح کرد: تمام پيمانکاران ما در بندرانزلي که زيرساخت‌ها را انجام مي‌دهند ملزم به رعايت مسائل زيست‌محيطي هستند.
مديرکل بنادر و دريانوردي گيلان کاهش آلايندگي در درياي خزر را امري ضروري خواند و متذکر شد: رعايت اين مساله جزو مسائل اصلي است.
وي با اشاره به وجود زيرساخت هايي نظير پايانه مسافربري دريايي، اسکله و حوضچه از آمادگي براي همکاري با سرمايه گذاران بخش خصوصي براي فعال ساختن بخش مسافري بندر خبر داد.
مديرکل بنادر و دريانوردي گيلان گفت: هم اکنون کشتيراني درياي خزر و دو شرکت خصوصي ديگر براي سرمايه گذاري در اين زمينه اعلام آمادگي کرده اند.
وي با بيان اين که بندري موفق است که تنوع کالا داشته باشد اظهارکرد: تلاش مي کنيم از طريق بازاريابي درست به مبادلات کالا و تجارت و تخليه و بارگيري از اين بندر تنوع ببخشيم.
وي با اشاره به توانمندي تجهيزاتي بندر انزلي، نزديکي به بنادر حاشيه خزر خدمات دهي و سرعت مناسب عمليات متذکر شد استان هاي غرب کشور مي توانند تبادلات خارجي خود را از طريق اين بندر انجام دهند.
ايشان همچنين اشاره کردند: استان هاي البرز، قم، قزوين، زنجان، اردبيل، آذربايجان شرقي و غربي مي توانند از امکانات بندر انزلي براي صادرات محصولات و توليدات خود و تامين نيازهايشان استفاده کنند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن