تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نشست پاياني مديران مجتمع هاي ديجيتال و رابطين استاني سراسر كشور در منطقه آزاد انزلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۳۷ب.ظ)
برگزاري نشست پاياني مديران مجتمع هاي ديجيتال و رابطين استاني سراسر كشور در منطقه آزاد انزلي موج - بندر انزلي- نشست پاياني مديران مجتمع هاي ديجيتال و رابطين۳۱ استان كشور به ميزباني سازمان منطقه آزاد انزلي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج و نقل از مديريت روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد انزلي، در اين نشست تخصصي كه با حضور ۸۰ نفر از مديران مجتمع هاي ديجيتال و رابطين استاني با هدف بررسي مسايل و مشكلات و ارائه راهكار در راستاي توسعه امكانات فني مراكز و مجتمع‌هاي فرهنگي ديجيتالي كشور در فرهنگ خانه منطقه آزاد انزلي برگزار شد، رضايي كاوه دبير نشست ضمن تقدير از سازمان منطقه آزاد انزلي جهت هماهنگي و ميزباني اين نشست گفت: از اهداف مهم حوزه مجازي كشور ارتباط با سازمان ها و نهادهاي اقتصادي و فرهنگي و گردشگري و شناساندن قابليت ها و ظرفيتهاي آنها در سراسر كشور و در سطح بين المللي است.
وي خاطرنشان كرد: حضور موثر در فضاي مجازي و نشر ديجيتال نوعي انقلاب فرهنگي و مصون ماندن از شبيخون مجازي است و بايد با آموزش استفاده صحيح از فناوري، به فرهنگسازي و ترويج فرهنگ ملي به عنوان وظيفه ملي بپردازيم.
در ادامه مجيد فاتحي سرپرست معاونت فرهنگي، اجتماعي و گردشگري منطقه ضمن تشكر از حضور پررنگ مديران مجتمع هاي ديجيتال به بيان ظرفيتها، مزايا و و اهداف مناطق آزاد در حوزه فرهنگي پرداخت و با اشاره ويژگي هاي منحصر بفرد منطقه آزاد انزلي اظهار داشت: منطقه آزاد انزلي بعنوان تنها منطقه آزاد شمال كشور برنامه هاي مختلفي براي توسعه فعاليت هاي فرهنگي در سالهاي اخير اجرا نموده و همچنين ظرفيتهاي بالقوه فراواني در حوزه اقتصاد به ويژه در زمينه هاي صادرات، ترانزيت و ايجاد اشتغال مولد دارد.
فاتحي افزود: اين سازمان براي استفاده از ظرفيت مراكز فرهنگي و ديجيتالي كشور در راستاي معرفي اهداف و ماموريت هاي اين سازمان آمادگي همكاري و حمايت هاي لازم را دارد.
ارائه گزارشي از فعاليتهاي منطقه در حوزه هاي فرهنگي، هنري، اجتماعي و گردشگري در قالب بسته فرهنگي به حاضرين در جلسه، پايان بخش اين نشست بود.
شركت كنندگان اين همايش از فازتجارت و گردشگري، نوروزخانه و فرهنگ خانه اين منطقه و همچنين اقدامات صورت گرفته سازمان در حوزه هاي فرهنگي و امكانات و تسهيلات گردشگري منطقه بازديد كردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن