تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814592902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سري دوم «در حاشيه» تابستان از زندان پخش مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سري دوم «در حاشيه» تابستان از زندان پخش مي‌شود
پزشكان متخلف «در حاشيه» در زندان هم ماجراساز مي‌شوند؛ آنها بعد از اينكه دستگير و محاكمه شدند راهي زندان مي‌شوند و داستان‌هايي كه در زندان رقم مي‌زنند، سري دوم سريال جنجالي مهران مديري قرار است اواخر تابستان از شبكه سوم پخش شود.
نویسنده : الناز خمامي‌زاده 


پزشكان متخلف «در حاشيه» در زندان هم ماجراساز مي‌شوند؛ آنها بعد از اينكه دستگير و محاكمه شدند راهي زندان مي‌شوند و داستان‌هايي كه در زندان رقم مي‌زنند، سري دوم سريال جنجالي مهران مديري قرار است اواخر تابستان از شبكه سوم پخش شود.
«در حاشيه»، سريالي است كه تقريباً همه درباره سرنوشت و حواشي آن خبر دارند؛ مجموعه‌اي كه قرار بود در 90 قسمت از شبكه سوم پخش شود اما در نيمه‌هاي راه با سر و صداي جامعه پزشكي و اعتراض آنها مواجه شد، نصفه‌كاره با يك سرهم‌بندي شتابزده به پايان رسيد. مهران مديري در قسمت آخر اين سريال اما رو به مخاطبان بي‌آنكه اشاره‌اي به اين جنجال‌آفريني‌ها كرده باشد از ادامه ساخت دنباله‌هاي دوم و سوم آن خبر داد؛ حالا خبرها از آغاز پيش‌توليد ساخت سري دوم اين سريال حكايت مي‌كند. روزنامه جام جم، رسانه وابسته به سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران در گزارشي نوشته است كه داستان فصل دوم اين سريال در 30‌قسمت نوشته شده و درباره بازداشت و زنداني شدن پزشكان قلابي است كه بعد از مدتي از زندان آزاد مي‌شوند اما باز هم دست به اغفال مردم ساده‌انديش مي‌زنند.
با اين حال داستان‌هايي كه قرار است مردم در اواخر تابستان امسال شاهد آن باشند جملگي در زندان مي‌گذرد و احتمالاً داستان‌هاي مربوط به آزادي پزشكان «در حاشيه»‌ از زندان و كلاهبرداري آنها از مردم مربوط به سري سوم اين سريال است. بايد به انتظار نشست و ديد كه آيا سري دوم اين سريال نيز هم اعتراض جامعه پزشكي را در پي دارد يا خير؟ آن هم با اين اوصاف كه اين بار شخصيت‌هاي اصلي «در حاشيه» پزشكاني هستند كه جواز طبابت‌شان باطل شده است و از اين حيث اگر هم اين بار اعتراضي در كار باشد بايد از سوي جامعه پزشكان متخلف و لغو جواز شده صورت بگيرد نه پزشكان قانون‌مدار و منصف!
مدير شبكه سوم سيما گفته است كه بازيگران سري دوم در حاشيه انتخاب شده‌اند و پيش‌توليد اين كار آغاز شده است. احتمالاً مهران مديري با همان كادر بازيگراني كه با آنها همكاري متداوم دارد، سراغ ادامه ساخت اين سريال خواهد رفت. ساخت سري دوم اين سريال در گرو ساخت دكور زندان است، چراكه بيشتر قصه سري دوم در زندان رخ مي‌دهد، اما گفته مي‌شود كه ساخت دكورهاي سري دوم بعد از نوشته شدن 15 قسمت از فيلمنامه آغاز خواهد شد، شايد دليلش اين است كه مديري مي‌خواهد پيش از صرف هزينه و ساخت دكور، موافقت و تأييديه اوليه را از مسئولان صداوسيما بگيرد، چراكه جنگ اول به از صلح آخر است!

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن