تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820550341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد مربیان نیمه راه بر کرسی‌های لرزان تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
مربیان نیمه راه بر کرسی‌های لرزان تبریز
مربیان تیم‌های تبریزی در چند سال گذشته صندلی لرزانی را داشته‌اند و کمتر به انتهای فصل رسیده‌اند.

خبرگزاری فارس: مربیان نیمه راه بر کرسی‌های لرزان تبریز



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در گذشته همیشه از فوتبال اعراب به دلیل فرصت ندادن به مربیانشان و برکناری‌های متعدد انتقاد می‌شده است که چرا به مربیان خود یک فصل کامل اعتماد نمی‌شده است. امروز فوتبال تبریز نیز راه اعراب را در پیش گرفته و در میانه‌های فصل مربیان خود را برکنار می‌کنند.
خبرگزاری فارس در تبریز به بررسی این پدیده در فوتبال این منطقه پرداخته است و عملکرد باشگاه‌های تبریزی در لیگ برتر فوتبال، دسته یک و لیگ برتر فوتسال به نقد کشیده است.
 تراکتورسازی تبریز:
فراز کمالوند و امیر قلعه‌نویی تنها مربیان تراکتورسازی هستند که سابقه هدایت تیم تراکتورسازی در لیگ برتر به صورت کامل در یک فصل را دارند.
تراکتورسازی در اولین فصل لیگ برتر کار خود را با محمود یاوری آغاز کرد، اما نیم فصل یاوری برکنار و احد شیخ‌لاری جایگزین وی شد.
فراز کمالوند در دوره‌های نهم و دهم لیگ برتر به صورت کامل هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده داشته و امیر قلعه‌نویی نیز در فصل 91-90 هدایت تیم تراکتورسازی را از ابتدا تا انتهای فصل برعهده داشته است.
در فصل 92-91 تراکتورسازی با تونی‌الیویرا کار خود را آغاز و در دو هفته مانده به اتمام فصل وی برکنار و حسن آذرنیا جانشینش می‌شود.
فصل بعد مجید جلالی هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده می‌گیرد و در چند هفته به اتمام فصل وی برکنار و تونی جایگزین وی می‌شود.
در فصل گذشته نیز تراکتورسازی با رسول خطیبی کار خود را آغاز می‌کند اما در هفته هجدهم بعد از شکست برابر پدیده مشهد، خطیبی از هدایت تراکتورسازی کنار گذاشته و تونی‌اولیویرا جانشین وی می‌شود.
گسترش فولاد تبریز:
گسترش فولاد در دو فصل حضورش در لیگ برتر چهار مربی را به خدمت گرفته است.
این تیم در فصل 93-92 با رسول خطیبی مسابقات را آغاز کرد که این تیم را به لیگ برتر رسانده بود، اما در هفته بیستم وی برکنار و مهدی تارتار جانشین وی می‌شود.
در فصل گذشته نیز گسترش فولاد کار خود را با تارتار آغاز می‌کند اما در هفته یازدهم بعد از شکست خانگی برابر پریده مشهد تارتار به دلیل نتایج ضعیف برکنار و فراز کمالوند هدایت گسترش فولاد را تا پایان فصل برعهده می‌گیرد.
شهرداری تبریز:
این تیم دو فصل سابقه حضور در لیگ برتر را داشته که در نیمکت این تیم نیز تغییرات زیادی صورت گرفته است.
شهرداری تبریز در سال اول خود با اکبر میثاقیان آغاز کرد که این مربی شهرداری را به لیگ برتر رسانده بود. اما در میانه‌های فصل به دلیل نتایج ضعیف این تیم، میثاقیان از هدایت تیم شهرداری کنار گذاشته شده و حمید درخشان جانشین وی می‌شود که این تغییرات موجب بقا شهرداری در لیگ برتر می‌شود.
در فصل دوم شهرداری تبریز مربی صربستانی به نام «یسیج» را برمی‌گزیند، اما این مربی نیز در نیم فصل جای خود را به مدیر روستا داده و در نهایت این تغییرات روند تیم شهرداری تبریز را مثبت نکرده و این تیم به لیگ دسته اول ایران سقوط کرد.
امسال نیز شهرداری تبریز در لیگ دسته اول کار خود را با مهدی پاشازاده آغاز کرد و با خداداد عزیزی به اتمام رساند.
 ماشین‌سازی تبریز:
نام تیم ماشین‌سازی به علت تغییرات مربیان خود می‌تواند در کتاب «گینس» ثبت شود.
ماشین‌سازی از شهریور 91 تا دی 92 و در 16 ماه 11 مربی انتخاب کرده که قطعا در ایران رکورد بوده و می‌تواند در جهان نیز ثبت شود.
ناصر ابراهیمی، علیرضا اکبرپور، اصغر اعتباری، حسین خطیبی، ولی حاتمی، تقی تخت کیانی، جواد موسوی، امیر داداش ضیایی، سعید پرخیده، رضا سادات و مجددا سعید پرخیده مربیان ماشین سازی در این 16 ماه بودند.
اما سال گذشته این تیم در کادر مربیان خود وضعیت با ثباتی داشته و باغ‌آبادی از ابتدای فصل تا انتها هدایت این تیم را برعهده داشت.
 دبیری تبریز:
غیاثی سه فصل پیش هدایت تیم دبیری تبریز را برعهده داشت اما در نیم فصل خود استعفا داده و شهرام دبیری ادامه فصل سکان هدایت تیم دبیری را برعهده گرفت. دو سال پیش وحید شمسایی تیم دبیری تبریز را قهرمان لیگ برتر کرد.
فصل گذشته نیز تیم دبیری با حسین شمس به توافق رسید، اما بعد از هفته هشتم وی برکنار و جواد اصغری‌مقدم بازیکن مربی تیم دبیری شد و این فصل نیز قراردادش تمدید شد.
مس سونگون:
مس سونگون با همان ساختار تیم فوتسال شهرداری تبریز وارد لیگ برتر فوتسال شد و با وجود نتایچ قابل قبول این تیم، در اواخر فصل اسماعیل تقی‌پور از هدایت تیم برکنار و حسین شمس به جای وی معرفی شد. نگارنده: فرهاد فرهادپور انتهای پیام/60017/ع30

94/03/18 - 14:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن